Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-raze

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 174 bijdrage(n) van Dj-raze (Pagina: 8 van 18)

Topic: Help, denon 2600 F (12-12-2006 17:15:00)
Ik bven vanplan om mijn denon toch maar ff een beetje op tre gaan knappen. Ik wil in elk geval weer tekst op de knoppen hebben (play,cue). iemand enig idee hoe ik dat netjes en slijtvast zou kunnen doen zonder nieuwe knoppen te bestellen? Ook de verlichte knoppen weer wat witter kan maken? Die zijn op moment geelig. https://dj-raze.nl/1.jpg

gr jeroen
Topic: Help, denon 2600 F (6-12-2006 13:39:00)
Case heb ik net aangeschaft, moet alleen nog en fatsoenlijke voorplaat erbij maken (ledbakken mischien?), of een stukje theaterdoek. VErder mot ik denk ik is wat meer aan mijn licht gaan doen, dat is op het moment niks sad :( maar dat komt wel.

Sorry voor off-topic

gr jeroen
Topic: Help, denon 2600 F (5-12-2006 18:07:00)
Ik denk dat ik dat meteen zou doen wink ;)
Topic: Help, denon 2600 F (5-12-2006 00:21:00)
Tegenhouden kost wel wat weerstand, maar niet veel. Riempje is nog wel goed (heb de zooi net ff uit elkaar gehad om te smeren)
Topic: Help, denon 2600 F (4-12-2006 23:39:00)
In elk geval dat alles goed werkt, het ding er redelijk netjes uitzit. Of hij niet gejat is. of hij de cd`s normaal leest. Eigenlijk alles controleren. Kijk ook even waar hij vandaankomt en neem indien nodig even contact op met die persoon zodat hij wat over het verleden kan vertellen.

Het probleem van de lades zit ik ook mee. Gaan wel heel erg langzaam open en dicht. Net even alles gesmeerd maar dat maakt geen verschil. Laser schoonmaken scheelt wel een hoop met het inlezen van de cd`s, gaat nu een stuk sneller.

gr jeroen
Topic: Dj-gear voor thuisgebruik uitzoeken (4-12-2006 22:30:00)
Check je mail ff wink ;)

gr jeroen
Topic: Help, denon 2600 F (4-12-2006 13:23:00)
GA ik wel vanuit. Denk dat ik alleen de cd lades even opniuw moet invetten aangezien deze heel erg langzaam open en dicht gaan. Ook de play en ceu toest even schoon zien te maken. Is een beetje erg geel geworden. Iemand een idee hoe ik dat het beste kan doen? Het isdnk ik sigaretten aanslag want hij komt uit een cafetje waar de dj`s der niet mee overweg konden laugh :D .

gr jeroen
Topic: Help, denon 2600 F (2-12-2006 14:59:00)
Topic mag weer dicht. Ik heb hem genomen. Zag er goed uit en alles functioneerde.

gr jeroen
ps. bedankt voor de ruimtewink ;)
Topic: Help, denon 2600 F (1-12-2006 21:57:00)
Hallo,

Ik kan nu 2de hands een denon 2600f speler kopen voor een 300 euro incl. en 3 maanden garanti. Ze weten niet hoe oud hij is, maar is wel redelijk veel gebruikt.

Nu zit ik heel erg te twijfelen, doen of niet. Wil er morgen uit zijn.
Heb nu een citronic cd-1x, bevalt redelijk goed op dat hij niet shockproof is na.

Wat zouden jullie doen en wat is verstandig aangezien de citronic er dan uit moet.

gr jeroen
Topic: Database van je cd collectie?? (2-11-2006 22:40:00)
Mischien dat dit iets voor je is. Makkelijk en snel progje.

https://www.elcomsoft.com/adc.html

gr jeroen