Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van RodiBakker

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 136 bijdrage(n) van RodiBakker (Pagina: 8 van 14)

Topic: Powercon -> schuko verdeel blokje (31-8-2010 18:27:00)
Van de zwarte Hateha versie met 3 stuks wcd kan ik eventueel de maten opmeten als je dat wil.
Topic: Licht & geluid installeren in partybus! (15-7-2010 18:12:00)
Ik heb enkele jaren terug een 100V versterker met ook 8 ohm uitgang aangesloten op de cabrioletbus. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid tot 24V noodvoeding op de versterker, vele omroepversterkers voor ontruimingsinstallaties hebben dit. Groot vermogen had de versterker niet, een 60W denk ik, maar voor de spraaktoepassing op deze speciale bus is het prima.
Topic: Brom in Reloop draaitafels. (24-5-2010 18:38:00)
Al eens gekeken/gezocht op het onderwerp massa / aarding?
Topic: Bekabeling op systeemplafond (18-5-2010 22:39:00)
Als je de leidingen in buis tegen het plafond monteerd dan blijft het overzichtelijk en heb je het voordeel dat als je een plaat terugplaatst dat er geen snoeren tussen liggen.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (9-5-2010 10:25:00)
Led verlichting kan niet zo goed tegen een te lage spanning op de voeding.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (8-5-2010 13:57:00)
Bij lange kabels bijvoorbeeld kun je met een frituurpan de lichtsterkte van een gloeilamp regelen. Pan is warm, licht wordt wat feller laugh :D
Topic: PA-markt 2010 (27-2-2010 18:58:00)
Voor mij was het de eerste keer, vond er idd veel oud spul staan of toch best prijzig. Heb enkele kistjes gekocht, wat kabels, een volle tas met kleurenfilters, een single dimmer en wat losse parren. Prima vermaakt verder.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (4-1-2010 21:10:00)
Ik ben wel eens een stop/smeltzekering van 35 ampere tegengekomen welke een 32A wcd afzekerde (en daarna de wcd moeten vervangen), 25 ampere stoppen worden dus vaak voor 32A wcd's gebruikt. Tegenwoordig zijn de 4 polige automaten in opkomst in de vaste installaties, deze zijn er ook van 32 ampere.
Topic: Mixer stroomkabel (25-12-2009 22:42:00)
Als ik de foto in de webshop bekijk zie ik dat er een ministekker aansluiting zit op de mixer. Je mist dus een adapter, lijkt mij dat deze gewoon bijgeleverd zou zijn.
Topic: Beamer aansluiten op dvd (16-11-2009 17:30:00)
Hier op het eiland zie ik vaak dat er sateliet coax kabels voor beamers/tv over lange afstand gebruikt worden.