Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Party 2000

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 110 bijdrage(n) van Party 2000 (Pagina: 8 van 11)

Topic: brand (20-3-2003 19:04:00)
ik ga er wel een aanschaffen, geeft het ook niet een beetje vertrouwen bij de klant?
en waarom bel je de brandweer op bij een bijv. een versterkerbrandje?
Topic: brand (20-3-2003 08:32:00)
zat ook bij de GAMMA te kijken, maar kon geen Co2 blussers vinden... shocked 8O
maar waar wel?
Topic: brand (19-3-2003 20:56:00)
Co2
Topic: Zwaarste versterker ooit? (14-3-2003 14:34:00)
kost ie? razz :p
Topic: Slechtste ervaring (14-3-2003 08:00:00)
Gisteravond op get schoolfeest:
- rigging: met tape vastgeplakt shocked 8O
- theaterspots als parren shocked 8O
- DJ die z'n app op de toppen draaiden shocked 8O
- slechte overgang en muziek shocked 8O

Ik ga gelukkig zelf een x draaien, waarbij het allemaal veilig
en goed wordt!
Topic: Beginner (11-3-2003 18:42:00)
wie is niet trots!?
Topic: Ontmoeting tijdens PA-beurs? (11-3-2003 18:14:00)
maar is het nou afgesproken?
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (11-3-2003 16:44:00)
aardige zus happy :), ik heb van ook een berdijfsplan en van me pa geleend happy :)
Topic: Beginner (11-3-2003 07:09:00)
Aangezien ik nu op middelbaree scholen draai met een vrind, kom ik niet meer aan met een lichtorgeltje wink ;) , de set bestaat nu uit 8* pars, lichtsturing, strobe, mushroom, mini-line-dancer, catlight...
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (6-3-2003 07:35:00)
Hey,

Ben vanaf begin February 2002 gestart, en heb dat jaar veel uitgebreid:
party-2000.port5.com/aparatuur.php
En dit jaar (nog maar) 8 par can's happy :)

Doeg,
Pim