Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Massive

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Massive (Pagina: 8 van 20)

Topic: paar technische vragen over SMX401 en AXIS8 (9-12-2004 16:42:00)
reverse, oftewel achteruit, is zowel geen dj- als technische term.

Het spreekt voor zich dat wanneer je achteruit gaat, en vervolgens weer naar voren, (zonder van richting te veranderen), je tot het punt waar je achteruit bent gegaan over hetzelfde stuk komt.

Wanneer ik achteruit mijn huis uit loop naar de brievenbus, en vervolgens naar voren loop sta ik ook niet ineens weer in huis (met dit weer erg jammer wink ;))
Topic: Problemen met geluidskaart bij het mixen (8-12-2004 08:46:00)

Sgrovert schreef:

Wat is een ASIO driver voor iets?
www.google.nl/search?hl=nl&q=ASIO+driver+&lr=
Mooie uitvinding he, google...
Topic: Het grote drive-in show woordenboek (7-12-2004 23:54:00)
Goed, als er dan ook nog ruimte is voor mijn mening wink ;)

Ik denk dat je dit topic ook anders kunt bekijken Peter. Er zijn een hoop beginnende drive-ins met 'slechte' teksten op hun website. Dit kan in meerdere vormen, van spellingsfouten tot onwaarheden.
Probleem is alleen dat je als geluids/drive-in enthausiastelingen onder elkaar niet teveel wilt afzeiken. Enkele uitzondering en wat pubers met extreme stemmingswisselingen daargelaten.

Een topic als dit bied de mogelijkheid aan te geven wat er zoals fout kan gaan. En juist ZONDER namen te noemen. Lekker anoniem, niemand voelt zich persoonlijk aangevallen. Maar de tips worden misschien wel meegenomen, wat resulteert in nettere websites. Eerlijke teksten, of zelfs een reorganisatie van de gehele drive-in.

En zo zie ik dit topic; een eye-opener voor iedereen die wel heel erg herkenbare teksten tegenkomt!
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (7-12-2004 20:20:00)
2e hand ben ik een beetje huiverig voor. Omdat ik zelf niet over voldoende kennis beschik het apparaat meteen volledig te testen, en ook geen kennis in de buurt die dat wel zou kunnen.

en nieuw is de 10D me gewoon te duur. Keuze is voor mij dus eigenlijk automatisch beperkt tot de Canon EOS 300D Rebel, en de Nikon D70. En qua bodyfeeling ga ik dan voor de D70.
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (7-12-2004 13:30:00)
Gesprek gehad met m'n toekomstig docent fotografie; een spiegelreflex word absoluut aangeraden. Da's duidelijk dus.

Kan 'm dan ook gewoon gebruiken bij de college's, analoge of digitale SLR maakt niet uit. Dikke kans dat het een D70 voor me word, nu nog een geschikte lens uitzoeken!
Topic: Oud & Nieuw 2005! (6-12-2004 22:48:00)

RonnieB schreef:

maar het is nog wel ff lastig, om 01.00 draaien... je kan niet na 00.00 de weg op, want dan is iedereen druk vuurwerk aan het afsteken.
Je zou met je opdrachtgever kunnen overleggen of er een taxi kan worden georganiseerd(en dan niet op jouw kosten uiteraard)

Zo hebben wij het ook geregeld. Ondanks het 'vuurwerkrisico' word er gewoon vanaf 00:15 gereden happy :)
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (6-12-2004 22:34:00)
Denon DN d4000

Wellicht een idee om eerst Max's post te lezen voor je dingen vraagt?
Topic: Oud & Nieuw 2005! (6-12-2004 19:13:00)
Ik ga draaien én m'n band uitversterken; wel pas vanaf 01:30.
Alles goed voorbereiden op 29 december, doekjes erover en klaar.

Zo kan ik tot 1 uur gewoon lekker meefeesten, en ach.. er komen ook heel wat vrienden op het gebeuren af; Ik zie deze oudejaarsnacht meer als een combinatie van m'n hobby uitoefenen, gezellig samenzijn met vrienden én na afloop nog ff een paar uurtjes van de gratis drank te genieten laugh :D
Topic: welke enkele cd speler? Axis 9/AMA CDI 500/enz... (5-12-2004 21:28:00)

Reind schreef:

Ik snap trouwens het nut nog steeds niet van die hele bop toets maar dat zal wel aan mij liggen ;)
Ideaal als je een top 40 track compleet wilt verkrachten en er een hardstyle/core nummer achteraan wilt gooien laugh :D

Ik doe het vaak tijdens hardcore-avondjes. Ff voor de grap Ashanti of iets dergelijks opzetten, en als iedereen me kwaad aankijkt de vocals lekker op de maat van men volgende track boppen. Afsluiten met een scratch en klaar ben je... Publiek kijkt je vol bewondering aan, en je doet eigenlijk niks bijzonders razz :p
Topic: CD-spelers: CD-R en CD-RW lezen? (5-12-2004 13:30:00)
Dat word een zoektocht naar de importeerinstellingen dus. En die zet je dan op .wav.