Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tribal Chef

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Tribal Chef (Pagina: 8 van 20)

Topic: Als bassen mekaar wegspelen... (28-11-2006 16:39:00)
Maar het is inderdaad geen kwestie van slechte plaat pitch (als tenminste de bas zo goed als opgeheven wordt) gewoon een kwestie van bassen die elkaar "opheffen" is niet zo uniek, je kan een andere plaat pakken of dit feit gewoon gebruiken zoals hier gezegd wordt
Topic: Platenspelers/CD-spelers (5-11-2006 14:21:00)
Dat zegt ie toch wink ;) . Ik heb trouwens zelf cdj's maar blijf nog steeds een vinyljunk hoor... daarom best of both worlds razz :p
Topic: Pc geluid (27-10-2006 12:53:00)
Heb je hem wel in de goede ingangen geplugt, niet per ongeluk in phono?
Verder de volumeregeling al onder de loep genomen? sterkte van wave, etc.
Topic: bijzonder interessante (legale) downloadsite (23-10-2006 13:25:00)
Even een kickje;

Ik heb nu by 4dj's only ook een aantal mp3's aangeschaft en kom tot de ontdekking dat de helft van deze nummers gewoon van een gemixte cd afkomt, gewoon onbruikbaar dus. wees gewaarschuwd..
Topic: DN-HD2500 Hard Disk Controller (12-10-2006 14:04:00)
Tja das idd waar reind, alleen die display, ik heb al niet zulke goeie ogen, en als ik dit dan zie razz :p (vond de dns6000 ook al te persoonlijk)
Topic: DN-HD2500 Hard Disk Controller (11-10-2006 22:52:00)

DJ Cliff schreef:

Denon kennende zit deze speler/controller weer vol handige snufjes, maar hij blijft ondanks de vele mogelijkheden wel overzichtelijk. Je kunt je hierdoor als DJ echt onderscheiden van je standaard mixende collega's.
Ik vind de controller weer veels te priegelig, je mag er wel een vergrootglas bij pakken, dus overzichtelijk en vele mogelijkheden gaan hier helaas niet echt samen.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (6-10-2006 14:05:00)
November 2005 wink ;) maar ongetwijfelt een lekker plaatje
Topic: Final Scratch 2 (5-10-2006 06:58:00)
Okee, sorry voor mijn te snelle botte reactie wink ;)
Maar als ik trouwens de site van M-audio bekijk kan je hem wel gewoon bestellen Linkje
Topic: Final Scratch 2 (4-10-2006 14:07:00)
M-audio heeft notabene een nederlandse site, wat denk je zelf shut up :X

Met die tweede vraag bedoel je of je de uitgangen ook als een externe soundcard kan gebruiken?
Topic: Gekopieerde cd's: problemen bij de douane? (26-8-2006 13:26:00)
Ik weet dat laidback luke een keer gelazer heeft gehad met zn cd's nou had die natuurlijk mappen vol, maar ik denk als jij 10-20 cd's meehebt er echt niets aan de hand is hoor