Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Patrickbemmel
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 91 bijdrage(n) van Patrickbemmel (Pagina: 8 van 10)
Topic: dap DCP-26 ? (11-5-2011 10:06:00)
wat voor converter zou je nodig hebben dan?
kun je stap voor stap uitleggen hoe dat werkt via de laptop dan?
het staat ook in de handleiding maar dat snap ik niet.
de T.racks heeft maar 4 uitgangen,
ik heb er 6 nodig
Topic: dap DCP-26 ? (11-5-2011 00:07:00)kun je stap voor stap uitleggen hoe dat werkt via de laptop dan?
het staat ook in de handleiding maar dat snap ik niet.
de T.racks heeft maar 4 uitgangen,
ik heb er 6 nodig
nog een vraagje trouwens,
kan je de dcx op de computer aansluiten en alles zeg maar live aanpassen met de prog,
niet dat je eerst alles op moet slaan en dan soort van verzenden zeg maar
Topic: dap DCP-26 ? (10-5-2011 23:47:00)kan je de dcx op de computer aansluiten en alles zeg maar live aanpassen met de prog,
niet dat je eerst alles op moet slaan en dan soort van verzenden zeg maar
denk dat ik ook gewoon weer voor de dcx ga aangezien ik hem eerder heb gehad en fijn vond,
alleen je wilt niet altijd bij hetzelfde blijven he:P
maar je hebt idd gelijk dat hij er wel beetje te goedkoop uitziet
wel mooie software btw
Topic: dap DCP-26 ? (10-5-2011 23:31:00)alleen je wilt niet altijd bij hetzelfde blijven he:P
maar je hebt idd gelijk dat hij er wel beetje te goedkoop uitziet
wel mooie software btw
ja ik heb de dcx al eerder gehad maar heb hem toen wegens omstandigheden verkocht,
maar ik wou alleen weten of ze te vergelijken waren met elkaar aangezien de prijzen er goed uit zien
Topic: dap DCP-26 ? (10-5-2011 23:11:00)maar ik wou alleen weten of ze te vergelijken waren met elkaar aangezien de prijzen er goed uit zien
maar de crossover word niet voor echt grote evenementen gebruikt,
maar eerder voor feesten tot max 250 per.
en aangezien mijn hele geluidset uit dap bestaat..
maar als het een afrader is dan zoek ik gewoon even verder zoals wat je zei dbx,
vind alleen de nieuwprijs gewoon veel
Topic: dap DCP-26 ? (10-5-2011 22:44:00)maar eerder voor feesten tot max 250 per.
en aangezien mijn hele geluidset uit dap bestaat..
maar als het een afrader is dan zoek ik gewoon even verder zoals wat je zei dbx,
vind alleen de nieuwprijs gewoon veel
ik ben op zoek naar een digitale crossover en zat te overwegen een behringer ultradrive te kopen
tot dat ik op internet de DAP DCP-26 tegen kwam.
kan iemand mij vertellen of deze te vergelijken is met de behringer of kan ik beter voor plus/min hetzelfde geld een behringer nemen?
Topic: hobbybob controllers < € 50 (19-4-2011 23:30:00)tot dat ik op internet de DAP DCP-26 tegen kwam.
kan iemand mij vertellen of deze te vergelijken is met de behringer of kan ik beter voor plus/min hetzelfde geld een behringer nemen?
bestaat er ook een programma voor android telefonns om virtual dj met wifi of iets aan te sturen
Topic: Dap pro x 18 (5-4-2011 21:16:00)oke dan??
Topic: Dap pro x 18 (1-4-2011 17:04:00)Kickje.
Ik moet het snel weten
Topic: Dap pro x 18 (1-4-2011 09:42:00)Ik moet het snel weten
Edit Mod: Fossalta: Kicken van een topic 6 uur na je laatste reactie is echt niet nodig!
Haha zijn het goede dan?
Maar welke toppen erbij?
Maar welke toppen erbij?