Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MickeyMick

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 180 bijdrage(n) van MickeyMick (Pagina: 8 van 18)

Topic: Noodstop laserworld (18-9-2012 14:17:00)
Hallo allemaal,

Helaas ben ik pas mijn noodstop overbruggingsstekker kwijt geraakt.(deze plaasten je in de laser, lijkt op een vga connector en dan bleef het het gewoon doen) Nu ben ik deze kwijt geraakt en het lijkt erop dat deze niet zomaar te bestellen zijn. Ook een complete noodstop van laserworld a 75 euro(wat een hoop geld is) is niet verkrijgbaar in een korte periode.
Iemand enig idee welke draden je kunt verbinden om zo een noodstop overbrugging te maken.

Het gaat hier om de laserworld ES-400rgy
Topic: Gezocht : dj met een beperking (3-9-2012 00:05:00)
Misschien heeft frans bauer die datum nog vrij?

Just kiddin. Ben zelf slechtziend, zie ongeveer 15%. Dj programma's zijn lastig te lezen(de letters) vandaar vdj (kan je zelf de letter groter maken) Meer mensen hier met een visie beperking?
Topic: Opzoek naar spots om de dansvloer uit te lichten (14-8-2012 11:43:00)

Bassie Rassie schreef:

MickeyMick schreef:

Bassie Rassie schreef:

Kan je zeggen dat als je die elation dingen in een trussje boven je hangt je nog blind wordt van felheid.

Dingen hebben hoge output.
Zelfs als het hier gaat om de opti led en niet de opti tri led?
Die vallen redelijk mee. Kunnen wel goed meekomen met showtec parren.
En welke showtec par hebben we het dan over?

@dré Waarom vermelden fabrikanten niet altijd de Lux of Lume bij de specificaties?
Topic: Opzoek naar spots om de dansvloer uit te lichten (12-8-2012 18:23:00)
Iemand anders nog ideeen over hoe je publiek uit te lichten of met spots?
Topic: Showtec Galactic Colorstar (12-8-2012 14:05:00)

LEDesign schreef:

Wie heeft de handleiding, of een dmx layout voor me?
Al gegoogled naar: Showtec Galactic Colorstar manual?
Topic: Opzoek naar spots om de dansvloer uit te lichten (11-8-2012 12:44:00)

Bassie Rassie schreef:

Kan je zeggen dat als je die elation dingen in een trussje boven je hangt je nog blind wordt van felheid.

Dingen hebben hoge output.
Zelfs als het hier gaat om de opti led en niet de opti tri led?
Topic: Opzoek naar spots om de dansvloer uit te lichten (10-8-2012 16:10:00)
Hallo allemaal.

Aangezien ik mijn american dj tri18's steeds meer gebruik als muur washes.
Wil ik een alternatief voor de dansvloer. Zelf weet ik nog niet echt wat(spots/Washes)
Waarmee kan ik mooie effecten creeren zonder het publiek blind te maken door felheid?
Zelf zat ik te denken aan Elation Opti 30 LED maar weet niet of deze capable genoeg zijn

Iemand ideeen?

@yourlive. Wat voor parren gebruik jij en hoeveel graden zijn deze?(heb net even je site bezocht)
Topic: Ingebouwede programma's met dmx (20-6-2012 09:37:00)

Frank76 schreef:

Wat bedoel je precies?
Denk dat het probleem vooral in je controller zit, de instellingen ervan.
Als je controller maar één waarde uitstuurt op DMX, doet die lamp precies wat je hem verteld te doen.
Dus je controller moet in een steady modus staan.
Waar praten we over? Merken en typen?
Jb systems sm 1612. Ik begin je te begrijpen. Hij mag dus niet automatisch of geluidsgestuurt over springen :)
gewoon manual. Maar ik zoek naar iets dat hij wel in auto modus kan blijven zodat als ik van show wissel er niet een leegte valt :)
Topic: Ingebouwede programma's met dmx (19-6-2012 16:29:00)

Frank76 schreef:

Vaak hebben die lichteffecten dit ook in de lijst staan, als dit mogelijk is.
Zo heeft een Martin SCX 500 op kanaal 1 bij een waarde van 69-100 de activatie van de standalone autotrigger.
Gevalletje RTFM??
Dit wist ik dan al maar hoe zorg ik dat hij dit gehele programma afloopt zonder dat hij naar stap 2 gaat en het programma onderbreekt
Topic: Ingebouwede programma's met dmx (19-6-2012 11:29:00)
Ik heb enkele lichten zoals de Jb systems victory, die een eigen programma ingebouwd hebben.
Hoe kan ik dit programma inprogrammeren zodat hij dit programma afloopt met 1 druk op de scene knop?