Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Knorrepot
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Knorrepot (Pagina: 8 van 20)
Topic: Alles in een setje (usb, cd, mixer) (9-7-2013 16:29:00)Dan wordt degene die er in het midden boven staat niet lekker...Is dat een probleem dan? Zolang je vloerdeel voldoende los staat van de subs valt het wel mee hoor. Ik heb vaak zat 2 tot 4 dubbel 18" onder de booth. Zit z'n 60cm tussen, prima te doen. Draait de DJ ook niet te hard! Haha!
Bij bij liggen ze in kluster op een rij. Niet 360 graden.Topic: 360° Sub array (28-6-2013 20:11:00)
795EUR + 2 lab kopies van pakweg 1000EUR per stuk = 2795EUR. dat is ruw gezegd 1/3 van een 4x4.Ik praat over echte lab's ;-) Topic: Dubbel 18" subs gezocht (25-6-2013 11:34:00)Sowieso een no brainer.. Ik neem aan dat je de spec's van een nx amp kent? Klankmatig even buiten beschouwing, 4x 1900 watt @ 8 ohm. Vrij routebaar 4 in 4 uit.
Alleen een nx 242ES kost al 2200 euro. Mag ik je dan vragen 2 amps op te noemen met het zelfde vermogen en hiervan de prijs 2x amps te doen + de processor.
Met enige kwaliteit amps ben je al duurder uit dan een 4x4
Laat ik het rekenvoorbeeld vast maken:
2x Camco 200V geeft 1850 @ 8 ohm. Die 50 watt vergeten we even. Lijst prijs bij de importeur: €4930,-
4930 x 2 = €9860 + €2200 = €12060 eurie. Dan kijk ik ook ff niet naar een connectorpaneel etc.
Een 4 x 4 kost lijstprijs: €8464,-
Tel uit je winst.. Dit reken sommetje kun je met elke amp maken. Zelfs als je ipv een nx242ES een analoge TD controller pakt van €795, kom je nog steeds duurder uit!
Tot zover dit financieel nieuws bullitain :-)
Edit: er staat op marktplaats nog een nette ps15/ls1200 set
Ik ga toch liever voor een simpel rackbag. Een numark cd/USB speler blijft onder de 200 euro, de ice lag nog op de plank en een rackbag a 55 euro.
Als er ge-DJ't moet worden is er nog een "oude" cdj 1000 set of 2000 set
Topic: Alles in een setje (usb, cd, mixer) (9-7-2013 09:54:00)Als er ge-DJ't moet worden is er nog een "oude" cdj 1000 set of 2000 set
Voor dit soort feestjes heb ik een rackbag met een dateq ice en een CD/USB speler. De meeste vraag die ik krijg is een mini Jack kabeltje voor de pc of telefoon.
Topic: 360° Sub array (29-6-2013 01:13:00)PvG schreef:
knorrepot schreef:
Klinkt raar, maar waarom leg je ze niet gewoon in een vierkantje? Dus gewoon rond?Bij bij liggen ze in kluster op een rij. Niet 360 graden.
Klinkt raar, maar waarom leg je ze niet gewoon in een vierkantje? Dus gewoon rond?
Topic: Trussberekening (28-6-2013 11:34:00)Ik weet niet of het al besproken is, maar stel ik wil 20m truss aan 1 lengte vliegen, en heb 4 1000kg hand takels tot beschikking. In die truss moet ehm. Ik roep even 8 stangen met elk 4 multiparren en 4 ps15 toppen.
Hoe beteken ik hoeveel kg ik in de truss mag hangen en op welke plekken er een takel moet komen?
Edit: ter verduidelijking: een tekeningetje, twitpic.com/czmh6k
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (28-6-2013 11:01:00)Hoe beteken ik hoeveel kg ik in de truss mag hangen en op welke plekken er een takel moet komen?
Edit: ter verduidelijking: een tekeningetje, twitpic.com/czmh6k
Sinds een week of 3 terug de grootste ergenis ondenk! Hooi, stro en kalk gooien! Zie drive-in show topic.
Topic: Dubbel 18" subs gezocht (25-6-2013 21:47:00)Bedankt voor het idee..
Ja graag gedaan hoor! :)
Topic: Dubbel 18" subs gezocht (25-6-2013 13:02:00)Ja graag gedaan hoor! :)
bomdes schreef:
Hoezo dan kom je er dik boven?795EUR + 2 lab kopies van pakweg 1000EUR per stuk = 2795EUR. dat is ruw gezegd 1/3 van een 4x4.
Dat zeg ik, 795 lijst prijs. Maar dan nog kom je er nog dik boven!
Da dat weet ik zeker. Zo staan ze online.
Topic: Dubbel 18" subs gezocht (25-6-2013 09:18:00)Da dat weet ik zeker. Zo staan ze online.
bomdes schreef:
ik zou eigenlijk eens willen weten of er bij nexo nu een PS15TD komt voor de nieuwe LS18 te ondersteunen, als de aankoop van een 4x4 niet meer nodig is is dat een no-brainer, maar die amp maakt het zo een pokkeduur setje...Alleen een nx 242ES kost al 2200 euro. Mag ik je dan vragen 2 amps op te noemen met het zelfde vermogen en hiervan de prijs 2x amps te doen + de processor.
Met enige kwaliteit amps ben je al duurder uit dan een 4x4
Laat ik het rekenvoorbeeld vast maken:
2x Camco 200V geeft 1850 @ 8 ohm. Die 50 watt vergeten we even. Lijst prijs bij de importeur: €4930,-
4930 x 2 = €9860 + €2200 = €12060 eurie. Dan kijk ik ook ff niet naar een connectorpaneel etc.
Een 4 x 4 kost lijstprijs: €8464,-
Tel uit je winst.. Dit reken sommetje kun je met elke amp maken. Zelfs als je ipv een nx242ES een analoge TD controller pakt van €795, kom je nog steeds duurder uit!
Tot zover dit financieel nieuws bullitain :-)
Edit: er staat op marktplaats nog een nette ps15/ls1200 set