Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djgys

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 99 bijdrage(n) van Djgys (Pagina: 8 van 10)

Topic: PA-markt 2011 (19-3-2011 18:54:00)
ja was mijn 3e keer en ook een paar dingen gekocht

Dmx kabels 1 a 2 euro ps
4he flightcase 30€
t4 balk met kapotte triac 25€
doppen voor onder de kist 0.50€
soldeerbout 10€

volgendjaar weer wink ;)
Topic: PA-markt 2011 (9-3-2011 18:45:00)
Ik kom ook

net kaartjes binnen happy :)
Topic: Aansluiten meerdere sets luidsprekers (14-2-2011 17:02:00)
oke

waar ik de speakers huur, huur ik nog wel een delaykast erbij.

bedankt !!
Topic: Aansluiten meerdere sets luidsprekers (9-2-2011 20:17:00)
hallo

het is niet een helegrote zaal denk rond de 25 a 30 meter diep bij 10 meter breed

speaker afstand van voorspeakers naar midden speakers word dan 20 meter

mijn speakers zijn:

Jb systems pl-12
Technische Informatie:
Power Capacity: 200Wrms (400W max)
Input Sensitivity: 100dB 1W/1m
Frequency response: 50 - 20.000Hz
Nominal dispersion: 100° x 90° (HxV)
Afmetingen: 58 x 42 x 32 cm (HxWxD)
Gewicht: : 14 kg

Nova sb-15
Speakervermogen 400 watt RMS 800 watt program.
SPL 1W/1m 98db / SPL max. 127db
Frequency responce (-10db) 40Hz.-300Hz.
Active crossover frequency 125Hz.

over de speakers die halverwegen komen weet ik nog niks want moet daar nog naar gaan kijken.
in iedergevan worden het active fullrange speakers.

gr Gijs
Topic: Aansluiten meerdere sets luidsprekers (8-2-2011 23:12:00)
oke dan doe ik dat zo.
ik heb 2x crown XTI 2000 versterkers dus heb geen losse crossover.
en het is meer voor de mic. dat ze die goed horen achterin.

bedankt Gr Gijs wink ;)
Topic: Aansluiten meerdere sets luidsprekers (8-2-2011 22:19:00)
beste newliners.

ik heb een vraag en dat is::::

dat ik met carnaval mijn speakers ( top - sub ) voor bij het podium heb en dat ik halverwegen de zaal nog 2 active speakers wil hebben staan.
anders moet ik mijn speakers zo hard zetten dan ze het achter horen maar voor doof worden( geen suc6 ).
maar hoe kan ik dit het beste aansluiten?

Gr Gijs
Topic: kabels labelen (8-11-2010 21:45:00)
die kripkous wilde ik ook maar dan moet ik al mijn stekkeres er afschroeven en solderen.

dit kon ik voor niks laten maken op de zaak maar idd het zal best irritant en lastig zijn.

Dankjewel
Topic: kabels labelen (8-11-2010 20:06:00)
hoi mensen

ik kan op de zaak deze labels laten maken.
www.silfox.com/usr/catalogue/ci_4.jpg

wat vinden jullie daarvan ?

Gr Gijs
Topic: Het bouwen van een case (31-10-2010 23:07:00)
oke dankje wel ik ga het eens goed laten bezinken en dan begin ik met mn 2 kabel kistjes.
gr Gijs
Topic: Het bouwen van een case (31-10-2010 13:46:00)
dat kan ook maar ik wil ook een plankmetwielen maken waar dan de bodemdoppen invallen.