Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sonic boom

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Sonic boom (Pagina: 7 van 20)

Topic: Bedrijfsnaam gezocht! (14-1-2008 20:15:00)

martinus schreef:

sonic boom schreef:

Ik zie niet wat er mis is met Swing en dance, als ej daar de juiste logo's en dergelijke bij past.
Voor alle duidelijkheid nog een keer: Wij gaan ons verbreden. Naast drive-in werk nu dus meer licht- en geluidstechniek... Swing and Dance doelt naar mijn mening wel op dansen... disco... feest... etc. maar niet naar techniek.

Toch?

Nog meer tips?
Swing and dance is pakkend, zet er licht en geluid achter en dan ben je er toch, lijkt mij.
Topic: Bedrijfsnaam gezocht! (12-1-2008 11:30:00)
Niet veranderen, dat beam komt te veel naar een you tube film over Dj flashlight en Mc Laserbeam, is niks om tegebruiken.

Ik zie niet wat er mis is met Swing en dance, als ej daar de juiste logo's en dergelijke bij past.
Topic: Inhoud van een flyer. (10-1-2008 20:48:00)
vistaprint.nl , moet je maar eens kijken, gratis kaartje (let op, is wel met reclame van hun) maar ook verschrikkelijk goedkope kaartjes, als je het design van hun goed vind, kan je zoeken. Maar voor de beginners onder ons zeker niet verkeerd. Het kost allemaal al genoeg.
Topic: Inhoud van een flyer. (10-1-2008 20:26:00)
HIer zou ik geen flyers voor, nemen, dan werkt visitekaartjes beter. Flyers liggen meestal voor 99 % op de grond naderhand, visitekaartjes passen makkelijker in je broekzak en dan is de kans groter dat ze behouden blijven. Buiten dat is een flyer in drukkosten ook nog eens veel duurder.
Topic: Bureaublad op afstand (10-1-2008 18:08:00)
Je kunt eventueel ook met PC Anywhere werken, neem je het bureaublad van de andere computer over. Kan via een internetverbinding. Nadeel is wel dat het een lichte vertraging oplevert, maar dat heb je met een ad-hoc netwerk ook.
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-1-2008 20:43:00)

Laxap schreef:

Ik ken grote verhuurbedrijven die pas vanaf €600,- een drive-in neer kunnen zetten (incl. bediening dan wel). Dus dan denk ik dat €1000,- wel reëel is voor een bruiloft/bedrijfsfeest.
Voor € 1000,00 gaan ze op de meeste bruiloften hier voor een band en niet voor een drive in show. Laten we wel wezen dat een drive in show over het algemeen een goedkopere vervanging is voor live bands, dus als het geld er toch voor uitgegeven zal je met een verbluffend grote show moeten komen met vooral een knetterende lichtshow.
Topic: Zware scan! (26-12-2007 20:15:00)
In de tekst op de gelinkte pagina staat dat het een searchlight is, ik neem dus aan dat dat het dan ook is, en geen scanner of moving head ashamed :$
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (24-12-2007 19:09:00)
Vanuit Krabbendijke , Zeeland, ook iedereen prettige feestdagen en de beste wensen voor 2008 laugh :D
Topic: Apparatuur aansluiten en beschermen (23-12-2007 17:26:00)
Gewoon een geaarde stekkerdoos met verlengkabel gebruiken, je hebt hier speciale randaarde dozen voor die speciaal voor computers e.d. zijn gemaakt, beschermen ook tegen blikseminslag geloof ik.
Topic: Virtual DJ en Denon HD2500 (15-12-2007 16:26:00)
Ik kreeg de tip hier weer van iemand anders (Nog bedankt TNT wink ;) ) hier op het forum, en de antwoorden daar zijn echt super, je word goed geholpen door vooral premium members. Succes in ieder geval ermee.