Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj thaan
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 80 bijdrage(n) van Dj thaan (Pagina: 7 van 8)
Topic: Gezocht: Handleiding ShowTec Scanmaster (21-6-2003 13:21:00)
maarja voor niets gaat de zon ophey ik heb hem wel gratis gedownload maar sorry ik snap er niks van kan je een mailtje sturen ofzo hoe alles werkt gewoon de basis? om hier op new-line geen chatbox te maken.
groetjes
ThaanTopic: Extreme DJ-GEAR/Set-up's (18-5-2003 19:41:00)
hey
ik had nog een vraagje over de scanmaster er staat rechtonderaan naast de blackout tapsyns
-------
display
maar ik zou echt niet weten wat dat betekend, want als ik er op druk dan komt er 50 als ik er dan nog een keer druk 52 en ga zo maar door dan opeens 40 dus als iemand hier meer van weet graag reactie.
Alvast bedankt voor de moeite
groeten
Topic: Welk lichtstatief moet ik nemen????? (20-6-2003 21:31:00)ik had nog een vraagje over de scanmaster er staat rechtonderaan naast de blackout tapsyns
-------
display
maar ik zou echt niet weten wat dat betekend, want als ik er op druk dan komt er 50 als ik er dan nog een keer druk 52 en ga zo maar door dan opeens 40 dus als iemand hier meer van weet graag reactie.
Alvast bedankt voor de moeite
groeten
ik had ook even een vraagje over die nummer 2 er staat dat hij maar 18 kg kan houden is dat niet een beetje wienig? en als je nou 2 van die windups neem kan je daar tussen dan nog een truss hangen of moet je dan een windup nemen in een hogere prijsklasse?
Topic: Gezocht: Handleiding ShowTec Scanmaster (15-6-2003 09:26:00)hey
vriendelijk bedankt voor je info ik zal zo snel mogelijk het proberen, want heb hem nu niet bij de hand staat bij een collega van me
groeten
Topic: Gezocht: Handleiding ShowTec Scanmaster (14-6-2003 21:26:00)vriendelijk bedankt voor je info ik zal zo snel mogelijk het proberen, want heb hem nu niet bij de hand staat bij een collega van me
groeten
wie heeft misschien de Nederlandstalige handleiding van de ShowTec Scanmaster 1 ? als iemand de Nederlandstalige handleiding heeft wil je hem dan naar mij toesturen of kan iemand mij vertellen hoe hij precies werkt met in programmeren enz.
groeten
Topic: Database (22-5-2003 20:04:00)groeten
Ruud schreef:
music database is ook een heel fijn programma, ook weer via cddb en dat gaat best snel, iig handiger als alles handmatig invoeren. kost wel $50,-maarja voor niets gaat de zon op
groetjes
Thaan
heey
volgens mij heb ik geen toestemming gegeven om deze links te plaatsen
of ik krijg nog een mailtje binnen van die persoon die dit topic heeft geopend
groeten
grapju
Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (14-5-2003 22:21:00)volgens mij heb ik geen toestemming gegeven om deze links te plaatsen
of ik krijg nog een mailtje binnen van die persoon die dit topic heeft geopend
groeten
grapju
dat zou ik wel is willen weten wat hij nou per uur of peravond krijgt als hier iemand antwoord op weet zou ik dat graag willen weten ik vind het zelf een goede dj, want ik vind dat hij goede nummer draai en ik houd van dat soort nummer beetje trance/hardhouse enz
groeten
Topic: Stel je even voor... (24-4-2003 20:51:00)groeten
nou dan zal ik me ook maar even voor stellen
Ik ben Nathanael bax.Ikben 14 jaar en ik ben 24 augustus jarig dan word ik gelukkig 15 dan kan ik als het goed is zaterdagavond naar de stadt maar ff ontoppic
Ik ben ongeveer net een jaar bezig met onze drive in Bax-lighting. Me vriend van me die had een disco lamp gekocht en ik vond dat zo vreed dus ik dacht weet je wat ik ga ook even voor een lamp sparen dus ik kwam met mij eerste lamp de mushroom en ik vond het nog steeds leuk dus ik kocht toen een spiegelbol met motertje en lichtorgel en toen kwam een andere vriend van me een keer lang die had ook al een paar spulletjes lichtorgel en dat soort kleine dingetjes je weet wel van huis tuin keuken dingetjes we waren er alle bij helemaal gek van dus we dachten weet je wat we gaan onze spullen verhuren, maar niet echt zelf komen draaien, want die spullen hadden we nog niet en toen een keer een avond ging ik een advertentie plaatsen op het internet en jahoor de eerste avond een mailtje kunnen we wat spulletje van jullie huren dus ik was zo blij dat ik helemaal zat te trillen
dus ik belde gelijk me vriend op en we waren super blij, maar net als bij de ander het loop altijd wel een keer fout of je krijgt ruzie ofzo iets maar we hadden ondertussen nog een paar klanten, maar wat ik al zei het loop een keer fout en ja hoor rond augustus september ging het mis ik moest bijna alles doen en daar kon ik niet meer tegen dus ik vroeg eerst als hij de rookmachine wou hebben want die hadden we ook ondertussen ook gekocht. En me vriend die wou de rookmachine niet dus ik kon nog een paar spullen van hem overkopen en daar stond ik in me eentje en me broer die stond zo bij me en die zei zo zullen wij het anders samen gaan doen ik zei direct zo jah, want hij wilde zelf ook nog een keer wat opzetten en dat is nu aardig gelukt want hij zit ook in rotterdam small busnus retail management dus hij heeft er ook aardig veel verstand van een eigen onderneming te beginnen en ik doe op school ook vmbo kaderberoeps handel administratie dus ik krijg dat ook de basis en ik moet in week 20 ook stage lopen maar ff terug wij zijn nu een paar maanden bezig met ons bedrijfje en we hadden ook een concurent bij ons in de buurt een gast die ik ken ook een vriend en toen vroeg hij een keer als we samen gingen doen en we hebben na goede afspraken ja gezegt en hij had zelf ook wat leuke effecten en hebben ondertussen al heel wat aangeschafd om te draaien maar nog niet genoeg dus wij zijn hard aan het sparen en we moeten onze site nog veranderen, want dat had dre ook al gezegt het is een beetje te druk maar dat zei hij met speciale woorden
we hebben laatst een drive in gehad van een school hier in de buurt en dat liep opzich wel goed na omstandigheden, want een gast die wij kende ging ff draaien met zijn draaitafels en die stapte prongelijk op de adapter dus klap alles werd stil was wel zwaar shit maar toen konden snel de cd speler aan zetten dus het was gelukkig niet zo lang. dit was onze geschiedenis, maar ik vind dit echt een super gezellig forum en je krijgt hier super veel informatie over alles complimenten dre en victor en hun aanhang.
groetjes Thaan
ps: ik wist niet dat ik zo een verhaal kon schrijven
Topic: wéér een dief ! (21-4-2003 19:30:00)Ik ben Nathanael bax.Ikben 14 jaar en ik ben 24 augustus jarig dan word ik gelukkig 15 dan kan ik als het goed is zaterdagavond naar de stadt maar ff ontoppic
Ik ben ongeveer net een jaar bezig met onze drive in Bax-lighting. Me vriend van me die had een disco lamp gekocht en ik vond dat zo vreed dus ik dacht weet je wat ik ga ook even voor een lamp sparen dus ik kwam met mij eerste lamp de mushroom en ik vond het nog steeds leuk dus ik kocht toen een spiegelbol met motertje en lichtorgel en toen kwam een andere vriend van me een keer lang die had ook al een paar spulletjes lichtorgel en dat soort kleine dingetjes je weet wel van huis tuin keuken dingetjes we waren er alle bij helemaal gek van dus we dachten weet je wat we gaan onze spullen verhuren, maar niet echt zelf komen draaien, want die spullen hadden we nog niet en toen een keer een avond ging ik een advertentie plaatsen op het internet en jahoor de eerste avond een mailtje kunnen we wat spulletje van jullie huren dus ik was zo blij dat ik helemaal zat te trillen
dus ik belde gelijk me vriend op en we waren super blij, maar net als bij de ander het loop altijd wel een keer fout of je krijgt ruzie ofzo iets maar we hadden ondertussen nog een paar klanten, maar wat ik al zei het loop een keer fout en ja hoor rond augustus september ging het mis ik moest bijna alles doen en daar kon ik niet meer tegen dus ik vroeg eerst als hij de rookmachine wou hebben want die hadden we ook ondertussen ook gekocht. En me vriend die wou de rookmachine niet dus ik kon nog een paar spullen van hem overkopen en daar stond ik in me eentje en me broer die stond zo bij me en die zei zo zullen wij het anders samen gaan doen ik zei direct zo jah, want hij wilde zelf ook nog een keer wat opzetten en dat is nu aardig gelukt want hij zit ook in rotterdam small busnus retail management dus hij heeft er ook aardig veel verstand van een eigen onderneming te beginnen en ik doe op school ook vmbo kaderberoeps handel administratie dus ik krijg dat ook de basis en ik moet in week 20 ook stage lopen maar ff terug wij zijn nu een paar maanden bezig met ons bedrijfje en we hadden ook een concurent bij ons in de buurt een gast die ik ken ook een vriend en toen vroeg hij een keer als we samen gingen doen en we hebben na goede afspraken ja gezegt en hij had zelf ook wat leuke effecten en hebben ondertussen al heel wat aangeschafd om te draaien maar nog niet genoeg dus wij zijn hard aan het sparen en we moeten onze site nog veranderen, want dat had dre ook al gezegt het is een beetje te druk maar dat zei hij met speciale woorden
we hebben laatst een drive in gehad van een school hier in de buurt en dat liep opzich wel goed na omstandigheden, want een gast die wij kende ging ff draaien met zijn draaitafels en die stapte prongelijk op de adapter dus klap alles werd stil was wel zwaar shit maar toen konden snel de cd speler aan zetten dus het was gelukkig niet zo lang. dit was onze geschiedenis, maar ik vind dit echt een super gezellig forum en je krijgt hier super veel informatie over alles complimenten dre en victor en hun aanhang.groetjes Thaan
ps: ik wist niet dat ik zo een verhaal kon schrijven
moet je is kijken bij de links
daar staat new line er wel op
maar dan mogen ze nog steeds niks jatten
groeten
Topic: wéér een dief ! (21-4-2003 18:01:00)daar staat new line er wel op
maar dan mogen ze nog steeds niks jatten
groeten
hoe triest kan je zijn zeg 
groeten

groeten