Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Snuf
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 74 bijdrage(n) van DJ Snuf (Pagina: 7 van 8)
Topic: nady dkw serie draadloze microfoon (16-11-2003 13:44:00)
Pak een Shure Beta 58a, erg goede microfoon, en al verkrijgbaar voor nog geen 500 euro. Zullen artiesten zonder problemen door zingen.
Topic: De beste partyhits (16-11-2003 13:37:00)Een paar die het hier in het Zuiden des lands altijd goed doen op (bijna) alle feesten:
Katrina & The Waves-Walking on Sunshine
Pointer Sisters-I'm so Excited
Meatloaf-Paradise by the Dashboard Lights
Drukwerk-Midnight Special
Trammps-Shout
Shane Owen-Angels
Ike & Tina Turner-Proud Mary
Dan Hartman-Relight my Fire
Antenna-Sirtaki
Schurzenjager-Sierra Madre
Topic: Speaker "ranglijst". (31-10-2003 20:35:00)Katrina & The Waves-Walking on Sunshine
Pointer Sisters-I'm so Excited
Meatloaf-Paradise by the Dashboard Lights
Drukwerk-Midnight Special
Trammps-Shout
Shane Owen-Angels
Ike & Tina Turner-Proud Mary
Dan Hartman-Relight my Fire
Antenna-Sirtaki
Schurzenjager-Sierra Madre
heb nog een mission 900 staan, wegens gecancelde bestelling, heeft hier thuis 10 uurtjes gedraaid, maar is gewoon nieuw, met doos boekje en garantie. Mag weg voor 375.
Topic: Speaker "ranglijst". (14-10-2003 20:31:00)Electro-Voice RX 115 / 75 + RX 218s
Klinkt er goed, aangestuurd door 2 EV P1202 eindtrappen.
Speakers:
Laag: 2 x 18" per kant.
Mid: 1 x 15" per kant.
Hoog: 1 x 3" per kant.
Nadeel: Vrij prijzig (ca. 1700 euro per kast).
Topic: Verschil tussen de Scanmaster 1 en Scanmaster 2 (4-9-2003 18:04:00)Klinkt er goed, aangestuurd door 2 EV P1202 eindtrappen.
Speakers:
Laag: 2 x 18" per kant.
Mid: 1 x 15" per kant.
Hoog: 1 x 3" per kant.
Nadeel: Vrij prijzig (ca. 1700 euro per kast).
Hoe kun je de naam inproggen?
Stond nix van in mijn handleiding, maar zou het wel graag doen!
Topic: Alles op powercon: goed idee? (4-8-2003 19:36:00)Stond nix van in mijn handleiding, maar zou het wel graag doen!
Voor (lichte) ampreks en effectenrekken etc is het wel erg handig, maar voor parren zou ik het niet doen.
Als je geen DMX barren hebt, zou ik het gewoon met een 10 polige mulikabel en multiconnector doen, veel gemakkelijker, en niet veel duurder als 8 powercons.
Topic: Op vakantie! (29-6-2003 20:08:00)Als je geen DMX barren hebt, zou ik het gewoon met een 10 polige mulikabel en multiconnector doen, veel gemakkelijker, en niet veel duurder als 8 powercons.
Ga over 2 weekies 14 dagen naar Algarve in Zuid Portugal, lekker weertje en iedere dag lekker feesten, en hopelijk lekkere chicks!
Topic: Berekening van het stroom verbruik van je geluidsinstallatie (12-6-2003 21:09:00)Heb zelf een DAP rekje met 2 x Mission 900 voor Tops en 1 x Mission 1500 voor baskastjes, en gaat allemaal op 1 groep, zelfs nog 2 fourbalkjes PAR 56 erbij (in chase, 1 lamp per balkje tegelijk aan). Dit is geen enkel probleem. Klopt inderdaad dat 1 Mission 900 volgens de specificaties 1500 W gebruikt, maar dit haalt hij normaal gesproken gelukkig niet.
Topic: 25 jarige bruiloft (8-6-2003 21:52:00)Hier toch wat goede ouwe lullen muziek:
Meatloaf-Paradise by the dashboardlights
J. Travolta & O.N. John-Grease mix
Golden Earring-Radar love
Zillertaler Schurzenjager-Sierra Madre
Ike & Tina Turner-Proud Mary
Katrina & The Waves-Walking on sunshine
Pointer Sisters-So exited
Kool & The Gang-Celebration
Dan Hartman-Relight my Fire
Rex Gildo-Fiesta Mexicana
Dit zij een paar platen die het op dit soort feesies meestal erg lekker doen
Suc6 ermee.
Topic: Zomerhit 2003, wat gaat het worden? (7-6-2003 21:23:00)Meatloaf-Paradise by the dashboardlights
J. Travolta & O.N. John-Grease mix
Golden Earring-Radar love
Zillertaler Schurzenjager-Sierra Madre
Ike & Tina Turner-Proud Mary
Katrina & The Waves-Walking on sunshine
Pointer Sisters-So exited
Kool & The Gang-Celebration
Dan Hartman-Relight my Fire
Rex Gildo-Fiesta Mexicana
Dit zij een paar platen die het op dit soort feesies meestal erg lekker doen
Suc6 ermee.
Deze zomer wordt zeers zekerz "The underdog project - summerjam 2003" de ggrote klapper.
Iedereen kent het plaatje dat (zoals de halve top 40 tegenwoordig) gecovered is nog van een aantal jaar geleden, 1997 als ik het goed heb.
Overal waar we hem nu draaien, gaan de mensen completos uit het dakos, dus dit wordt een goede, zorg dat je hem bij je hebt in je CD-koffertjes!!!!!!!!
Iedereen kent het plaatje dat (zoals de halve top 40 tegenwoordig) gecovered is nog van een aantal jaar geleden, 1997 als ik het goed heb.
Overal waar we hem nu draaien, gaan de mensen completos uit het dakos, dus dit wordt een goede, zorg dat je hem bij je hebt in je CD-koffertjes!!!!!!!!