Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stevo_JD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 141 bijdrage(n) van Stevo_JD (Pagina: 7 van 15)
Topic: bijzonder interessante (legale) downloadsite (9-4-2008 10:06:00)Denk alleen niet dat de topicstarter dit ook weet.Topic: MUZIEK MIX PROGRAMMA's (24-2-2008 13:39:00)OnzinTopic: DJ-nickname (17-2-2008 23:56:00)Ja, leuk dat het voor jou opgaat. Je naam is gewoon vet. Ook al vind ik Niles King wel vetter.
Je zult Pieter-Jan Poldersma heten, no offence btw.Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (17-2-2008 23:52:00)Tijdens bruiloften ben je het naar mijn mening zelfs verplicht. Is "de mooiste dag van hun leven". Lijkt me dat je dan wel naar verzoekjes moet luisteren ja..Topic: DJ-nickname (16-2-2008 13:24:00)
En aangezien ik een eigen Tranceshow op de Colombiaanse radio heb (die overgens ook live gestreamed wordt via internet) is het toch wel handig als die naam een beetje fatsoenlijk je mond uit komt....
Gidwood
Gio Wood
zoiets, gewoon je naam vertalen en er mee spelen. Dat je dan al snel op dingen komt die lijken op gevestige namen als Driftwood, Marcel Woods, dat is dan gewoon jammer...
Beatport heeft een geweldig aanbod, daarom staat het voor mij al direct boven Dance Tunes waar het aanbod erg nationaal en gering is. Voor de detroit sound is Beatport gewoon geweldig. Alleen ooit problemen met werelddeel restricties, zijn ook weer manieren om die te omzeilen.
Vind het zelf ook erg fijn om per label te zien wat er is gereleased, zoals bij Defected, King Street Sounds etc.
Topic: Problemen met Audacity (2-4-2008 00:28:00)Vind het zelf ook erg fijn om per label te zien wat er is gereleased, zoals bij Defected, King Street Sounds etc.
Nope alleen:
hoofdtelefoon/luidsprekers/microfoon
Waar kan ik dit veranderen?
Topic: Problemen met Audacity (1-4-2008 12:06:00)hoofdtelefoon/luidsprekers/microfoon
Waar kan ik dit veranderen?
Even een kick.
Ik heb laatst een nieuw kabeltje gekocht en de firmware van audacity geupdate.
Ook ik heb de tutorials gevolgt, maar achteraf blijkt er ruis op te zitten..
Iemand enig idee waar het nu aan ligt?
De kabels zitten in mijn Master 2 Out op m'n mixer en mijn Mic-in op mijn laptop.
Ik weet eigenlijk zeker dat daar de fout niet in zit. Ook moet ik mijn mastervolume vreselijk laag zetten om een beetje fatsoenlijk geluid te generen. Het geluid is er wel, maar zoals ik al zeg, met erg veel ruis.
Topic: Verlicht dj meubel (30-3-2008 13:04:00)Ik heb laatst een nieuw kabeltje gekocht en de firmware van audacity geupdate.
Ook ik heb de tutorials gevolgt, maar achteraf blijkt er ruis op te zitten..
Iemand enig idee waar het nu aan ligt?
De kabels zitten in mijn Master 2 Out op m'n mixer en mijn Mic-in op mijn laptop.
Ik weet eigenlijk zeker dat daar de fout niet in zit. Ook moet ik mijn mastervolume vreselijk laag zetten om een beetje fatsoenlijk geluid te generen. Het geluid is er wel, maar zoals ik al zeg, met erg veel ruis.
nice!
Topic: MUZIEK MIX PROGRAMMA's (24-2-2008 22:20:00)Mr. Edie schreef:
muziek van de tekst scheiden, tuurlijk valt er dan wel één van die twee weg... Verder is het ook wel bekend dat het niet goed mogenlijk is om dit te doen.Ja maar dan zijn de vocals niet te gebruiken. Hij bedoelt dus dat je dan de tekst nog kan gebruiken. Bij dit programma kun je gewoon `het hoog` aanpassen en deels verwijderen waardoor je de vocals GEDEELTELIJK kan wegsampelen, das dus niet zijn idee.
Topic: MUZIEK MIX PROGRAMMA's (23-2-2008 18:47:00)Mr. Edie schreef:
sony sound forge heeft die mogenlijkheid, volgens mij is er een demo van te downloaden waar alles mee mogenlijk is, alleen is 'ie iets van 30 dagen geldig maar.niels.de.koning schreef:
Ik ben Niels de Koning en draai sinds 2006 weer onder mijn eigennaam. Ik had een nickname en kreeg daar echt spijt van. Als je eigennaam een beetje te hachelen is moet je hem gewoon houden joh!Je zult Pieter-Jan Poldersma heten, no offence btw.
YourLiVe schreef:
Ik probeer altijd zoveel mogelijk aan verzoekjes te voldoen, maar wel op een moment dat het mij uitkomt (dus niet nu aanvragen en het volgende nummer draaien). Ik kijk wanneer het in de sfeer past, en dan draai ik 'm wel als het gaat. Ik doe overigens wel voornamelijk bruiloften, bedrijfsfeesten etc. Ik denk inderdaad dat een house dj toch wat meer zijn eigen stijl heeft waar verzoekjes vaker moeilijk in passen.GuidoXclusive schreef:
Whahahaha tja tis maar hoe je het bekijkt idd, maar Guido van Hout is door engelsen bv ook echt niet uit te spreken, kheb er ervaring mee.En aangezien ik een eigen Tranceshow op de Colombiaanse radio heb (die overgens ook live gestreamed wordt via internet) is het toch wel handig als die naam een beetje fatsoenlijk je mond uit komt....
Gio Wood
zoiets, gewoon je naam vertalen en er mee spelen. Dat je dan al snel op dingen komt die lijken op gevestige namen als Driftwood, Marcel Woods, dat is dan gewoon jammer...