Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-raze
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 174 bijdrage(n) van Dj-raze (Pagina: 7 van 18)
Topic: Help, denon 2600 F (14-5-2007 20:18:00)
MM ik ken deze kast niet als zijnde een bassspeaker, wel de pas215, top/fullrange
bij de importeur ook niet bekend dat omnitronic met een dergelijke kast op de proppen komt.
Deze kasten stonden ook al op de pa markt, heb er ook even naar zitten kijken. Kossten ze trouwens slechts 175 euro de stuk..
Even op google zoeken leverde mij dit resultaat; https://www.bokeaudio.com/sj.htm#5Topic: Help, denon 2600 F (13-12-2006 14:32:00)
Zal wel een duur geintje zijn. Is dit de moeite nog waard om ze beide te laten vervangen of kan ik hem beter verkopen en een andere kopen? En waar kan ik zo`n loopwerk vandaan halen?
Topic: Help, denon 2600 F (14-5-2007 18:19:00)Hallo forumleden,
Ik heb de denon nu een poos in gebruik en ik merk dat hij de cd`s steeds slechter leest (gevoelliger voor krasjes en overslaan). Nu is het me ook opgevallen dat van de linker kant de ceu heel langzaam is. Ik heb mijn geheugen en instellingen gereset maar dat hielp niet. Iets dat me ook opvalt is dat hij halve wegen een nummer soms in pauzemode gaat staan.
Waar kan dit aan liggen?
Topic: belasting (7-5-2007 17:31:00)Ik heb de denon nu een poos in gebruik en ik merk dat hij de cd`s steeds slechter leest (gevoelliger voor krasjes en overslaan). Nu is het me ook opgevallen dat van de linker kant de ceu heel langzaam is. Ik heb mijn geheugen en instellingen gereset maar dat hielp niet. Iets dat me ook opvalt is dat hij halve wegen een nummer soms in pauzemode gaat staan.
Waar kan dit aan liggen?
De school vroeg mij om een btw rekening, waarom weet ik niet. Normaal zet ik op de offertes en de facturen onkostenvergoeding. Al mijn verdiende geld gaat ook weer terug in de hobby.
Conclusie: Ik kan dat schoolfeest dus zonder enig probleem aannemen op het gebied van belasting?
Topic: belasting (7-5-2007 16:03:00)Conclusie: Ik kan dat schoolfeest dus zonder enig probleem aannemen op het gebied van belasting?
goed. Ik heb dus het hele topic doorgespit en het is mij dus nog niet helemaal helder. Nu zit ik met de volgende vraag.
Ik draai ongeveer 10 feestjes perjaar,
grote van die feestjes varieert,
ik verhuur af en toe aan een bandje,
ik inversteer redelijk veel in cd`s.
Nu ben ik gevraagt om een schoolfeest te draaien en ze vragen dus om btw enzo.
Ik sta nog niet ingeschreven bij de kvk en de belastingdienst.
Moet ik me daar nu wel of niet inschrijven bij de belastingdienst en is dit wel of niet verstandig (gezien het stukje dat Sylvia postte)?
Topic: Omnitronic Pas 212 speakers (22-3-2007 21:40:00)Ik draai ongeveer 10 feestjes perjaar,
grote van die feestjes varieert,
ik verhuur af en toe aan een bandje,
ik inversteer redelijk veel in cd`s.
Nu ben ik gevraagt om een schoolfeest te draaien en ze vragen dus om btw enzo.
Ik sta nog niet ingeschreven bij de kvk en de belastingdienst.
Moet ik me daar nu wel of niet inschrijven bij de belastingdienst en is dit wel of niet verstandig (gezien het stukje dat Sylvia postte)?
Watt-Xtra schreef:
Hugoov schreef:
Denk ik hier nou Omnitronic te zien?
bij de importeur ook niet bekend dat omnitronic met een dergelijke kast op de proppen komt.
Deze kasten stonden ook al op de pa markt, heb er ook even naar zitten kijken. Kossten ze trouwens slechts 175 euro de stuk..
Ik zal eens opzoek gaan naar die verf. Mal is niet zo moeilijk te maken en lettermal heb ik nog.
Topic: Help, denon 2600 F (13-12-2006 14:09:00)
Naar veel bellen ben ik terecht gekomen bij een shop hier in nederland die ze nog had liggen (doorgestuurd door mennegat) en deze vertelde mijn dat de knoppen 45euro exverzenden waren. Vind ik opzicht een hoop geld. Is der in elk geval een manier om
de tekst weer op de knoppen te krijgen? Plak/kras letters? Of blijft dat niet zitten?
gr jeroen
Topic: Help, denon 2600 F (13-12-2006 01:37:00)de tekst weer op de knoppen te krijgen? Plak/kras letters? Of blijft dat niet zitten?
gr jeroen
Ik ben opzoek geweest naar de importeur van denon dj. KWam op de site van denondj terecht. VAn daarui geprobeert een mail te sturen maar dat lukt niet. Ik krijg al ik op verzenden klik de melding dat de site niet bestaat. Heeft iemand voor mij had mail adres van denon\ importeur?
gr jeroen
Topic: Help, denon 2600 F (12-12-2006 23:36:00)Topic: Help, denon 2600 F (12-12-2006 21:49:00)gr jeroen
Dat is denk ik type nummer van jou paneel
(handleiding)
(handleiding)