Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Joep poep

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 132 bijdrage(n) van Joep poep (Pagina: 7 van 14)

Topic: 19" oren (7-4-2006 12:43:00)
iemand een idee of dit kan?????
Topic: 19" oren (6-4-2006 13:59:00)
hallo,

vandaag voor mijn verjaardag een slant 112 gehad. ik heb een 10 inch mixer (american audio Q-D6) en ik wil dat netjes inbouwen. ik kan natuurlijk een plaatje triplex pakken en op maat zagen, alleen dat heeft als gevolg dat mijn mixer hoger komt te liggen dan de cd speler bediening. nou dacht ik bij mijzelf: ik koop 2 blindpanelen. 1 4 he en 1 3 he. ik zaag met een ijzerzaag/decoupeerzaag een gat in beide blindpanels. dus in het ene paneel een gat die 3 cm onder de rand begint. en in het ander paneel een gat dat eindigt 3 cm boven de rand. blijft dit nog een beetje stevig? ik hoop dat het een beetje duidelijk is..... alvast bedankt!
mvg,

wouter
Topic: ophangen lamp (6-4-2006 13:20:00)
thanks! ik heb "er al een mannetje opgezet".
Topic: ophangen lamp (4-4-2006 10:50:00)
ja je kan natuurlijk niet alles van die gassies verwachten maar zo moeten dan op zijn minst iemand erbij halen die er wel verstand van heeft en geen foutieve informatie geven!
Topic: ophangen lamp (3-4-2006 17:58:00)
dit is gewoon een bout met schroefdraad? eerst voorboren neem ik aan? (sorry hoor, beetje solderen en boren gaat best, maar specifieke dingen moet ik echt nog ff vragen...) nogmaals bedankt.
Topic: ophangen lamp (3-4-2006 17:46:00)
kickerdekick, dit trucje gaat ook prima bij een dikke houten balk??? en voor een 8,5 kilo stormbird heb ik zeker wel een maatje groter nodig??? ik dank u vriendelijk! mvg,

wouter
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (14-3-2006 17:30:00)
oei oei, als ik die dokter was zou ik meteen poineer dringend verzoeken die cdj's vervroegd te leveren. beterschap!
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (14-3-2006 17:08:00)
ach ze zijn nog droog...
Topic: Stel je even voor... (14-3-2006 17:04:00)
ow jee, ow jee, ik heb me nog helemaal niet voorgesteld!

nou, komt ie,
Ik ben Wouter Gregoor, 16 jaar, woonachtig in Rijswijk (nbr) en ik studeer VWO. Mijn hobbies zijn sportklimmen en natuurlijk licht en geluid.

Ik ben op mijn 12e pats boem achter een setje gepleurd in de lokale jeugdsoos met de mededeling dat ik wel wat plaatjes mocht draaien. (ja, zoontje van de directrice...) en dat bleef dus niet bij dat ene uurtje.

Nu draai ik elke week bij een andere jongerensoos in een dorp verderop. Verder draai ik natuurlijk regelmatig in mijn eigen bedroomclub.

Binnenkort ga ik ook de techniek doen in ons nieuwe dramalokaal/theatertje bij ons op school.

Zo, nu weten jullie ook wat over mij!

mvg, Wouter
Topic: Probleem numark axis-9 (5-3-2006 11:00:00)
misschien een idee om toch maar een mailtje aan numark te sturen?