Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Leijo

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 105 bijdrage(n) van Leijo (Pagina: 7 van 11)

Topic: SL800CDJ en herken de homo (21-3-2005 01:43:00)
Morgen gaat m'n TT op de post naar Rob (na wat problemen op het postkantoor... razz :p ).
Topic: Gemodificeerde Koptelefoons? (20-3-2005 22:30:00)
Fredje??? Freeeeeeeeeeeeedje!!! razz :p
Topic: SL800CDJ en herken de homo (18-3-2005 19:44:00)

Reind] schreef:

Het liefst wil ik er 1 met de tekst -> Don't touch my Nuo ************
Des te sneller wordt 'ie gejat...
Topic: SL800CDJ en herken de homo (17-3-2005 19:44:00)

Bazzzz schreef:

Oranje als in Nederlands elftal... Of ben je nog niet bezig met WK2006? laugh :D
WK, kun je dat eten? razz :p

Voetbal interesseert me echt geen r*k!!! shut up :X
Topic: Gemodificeerde Koptelefoons? (17-3-2005 02:25:00)
En Fredje, hoe staat het met de koptelefoon???
Topic: SL800CDJ en herken de homo (17-3-2005 02:24:00)

nijhuisr schreef:

nee, het word geen fluor kleur. daar heb ik mijn buik vol van...
Was eerst wel mijn idee, maar ik ken die Duitse brandweerauto's, die hebben ook die oranje fluorkleur... Als je daar te lang naar kijkt, wordt je scheel, en daar heb ik geen zin in, dus het wordt fel 'gewoon' oranje.
Topic: SL800CDJ en herken de homo (16-3-2005 03:03:00)

Reind] schreef:

Vandaag alles op aan het ruimen geweest, plaatjes afgestoft, elementen op gezocht (waarom die op m'n koelkast lagen weet ik nog steeds niet...
Beter erop dan erin... wink ;)
Topic: SL800CDJ en herken de homo (13-3-2005 22:19:00)

Reind] schreef:

En als klap op de vuurpijl....... ik heb ook nog een mooie vrouwelijke collega dj bereid gevonden er mee op de foto te gaan dus als dat geen mooi promo materiaal is wink ;)
N**kt??? laugh :D wink ;)
Topic: SL800CDJ en herken de homo (11-3-2005 01:57:00)

Reind schreef:

Bazzzz schreef:

Nu ook nog een mod van de Nuo? Ik stem voor.. euhm.... Roze met een grote pony sticker over de hele bovenkant?! laugh :D
No way dat daar wat aan gaat gebeuren. Dit is al erg zat wink ;)
Het is dat je 't zelf zegt... laugh :D wink ;)

Nee hoor, ik vind ze écht mooi!!!
Topic: Gemodificeerde Koptelefoons? (10-3-2005 15:00:00)
Nog anderhalve week...