Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Jelmer

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Jelmer (Pagina: 7 van 20)

Topic: Onderteken petitie 'laat ons stappen' (23-1-2008 08:51:00)
Victor; de new-line liberaal. wink ;)

Ik ben juist de tegenovergestelde mening toe gedaan. Juist op de punten waar de overheid een stapje terug heeft gedaan de laatste jaren is het verslechterd. Privatisering van het openbaar vervoer, de post en als toppunt de zorgverzekering.... Bemoeienis van de overheid is nou eenmaal nodig omdat mensen het onderling niet altijd even fatsoenlijk kunnen regelen. Dat de gemeenten lokaal al de mogelijkheid hebben om het een en ander goed te regelen maar deze middelen ongebruikt laten is jammer. De centrale overheid zal dan in moeten grijpen om die handhaving af te dwingen..

Tien jaar geleden (in mijn punkerige, anarchistische jaren) had ik niet gedacht ooit nog zoiets als dit te zeggen laugh :D

Even for the record en ontopic: Ik denk overigens niet dat het vervroegen van de sluitingstijden een goede oplossing is. Ik gelood juis wel in het beperken van overlast door het gespreid naar huis gaan van de stappers. Het handhaven van de minimum leeftijd regels voor alcohol is wel iets wat moet gaan gebeuren
Topic: doe muziek?? (23-1-2008 07:18:00)
Er is ook zo'n rampzalig liedje waar ik de artiest niet van weet maar afgeaande op de tekst zal de titel iets als "chi chi wa" zijn. Ik eindigde hierdoor afgelopen sinterklaas als een soort dronken eens met z'n tong uit z'n mond en met zijn duimen omhoog...
Topic: doe muziek?? (22-1-2008 22:35:00)
dj casper - cha cha slide ( is ook een socca girls versie van volgens mij)
Topic: Onderteken petitie 'laat ons stappen' (21-1-2008 19:22:00)

Watt-Xtra schreef:

JeroenVDV schreef:

Wat een onzin allemaal, stel dan gewoon een minimumleeftijd van 16 jaar voor zo'n tentfeest EN HOUD JE ER OOK AAN!
en waarom zou een 14 jarige niet naar zijn of haar idool mogen komen kijken, luisteren?
Waarom zou een 15 jarige niet op een kermis aanwezig mogen zijn?
Omdat er binnen alcohol wordt verkocht.... En zoals je zelf schrijft is het moeizaam te controleren of deze niet in de vingers van minderjarigen terecht komt...
Topic: Onderteken petitie 'laat ons stappen' (21-1-2008 19:18:00)

Sylvia schreef:

De horeca eerder sluiten heeft geen zin. Je krijgt dan slamdrinkers, met een nog groter gezondheidsrisico.
Slamdrinking, oftewel binge drinking volgens het hulpverleners jargon

Als we nou eens beginnen met de huidige wet- en regelgeving ook echt uitvoeren. Dus geen drank meer verkopen aan minderjarigen dan is al deze nieuwe onzin niet eens nodig. Regels scherper maken omdat de bestaande regels niet worden nageleefd vind ik een beetje vreemd...
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (17-1-2008 12:51:00)
Hier nog een hele lap tekst op: https://www.djresource.eu/Topics/story/115/Pioneer-MEP-7000/

Ik denk dat de prijs wel een stukje hoger gaat liggen. Meen net ergens 1700 gelezen te hebben maar weet niet meer waar dus pin me er niet op vast.
Topic: Liedjes met boot (13-1-2008 20:29:00)

Sylvia schreef:

Hoewel ouwe meuk en in het Engels, zou The Love Boat van Paul Williams & Charles Fox niet mogen ontbreken.

[EDIT] O, Jelmer was me voor, hoe verbazingwekkend razz :p .
laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D wink ;)
Topic: Liedjes met boot (13-1-2008 13:16:00)
Iets verder gezocht mischien maar:
"Yellow submarine" is mischien nog een idee.
Tune van The Loveboat

Al gegoogled op "boat+lyrics" ? levert vast ook wel het een en ander op.
Topic: Liedjes met boot (13-1-2008 13:12:00)
Als het toch voor carnaval is: "zie ginds komt de stoomboot"?

In het engels ook goed? Of moet het in het nederlands?
Topic: Bedrijfsnaam gezocht! (10-1-2008 10:16:00)
Na de post van Martinus gelezen te hebben moet ik zeggen dat "Drive in show Movingheads" ook helemaal niet verkeerd klinkt.... De kenners weten dat de lampjes zo heten maar van goede muziek gaan de hoofden ook bewegen (of spreekt mijn hip hop hart hier nu weer iets te veel happy :) )