Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Braz

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Braz (Pagina: 7 van 20)

Topic: Detroit Techno & Chicago House (28-6-2004 12:59:00)
detroit techno= Jeff Mills, Octave one etc..
Chicago House= Dj Sneak, Gene Farris

correct me if im wrong wink ;)
Topic: minimale techno (28-6-2004 09:08:00)
tja, meestal is benny niet zo snel nee.... sad :( overigens moet je minimal en acid niet met elkaar vergelijken vind ik. Benny draait wel acid, maar zeker geen minimal (a la hawtin/plastikman/villalobos etc. dan he)
Topic: progressive (25-6-2004 15:35:00)
sssstt... lekker laten slapen dan, die honden. En niet al te druk maken Didier, slecht voor je hart. Trouwens nog bedankt voor de tips over stappen in Leuven...heb er geen 1 opgevolgd maar toch een prima avond gehad...al werden we wel (bijna) elke kroeg uitgezet omdat we (luidruchtige) Nederlanders zijn. 1 bar zijn we zelfs uitgeslagen door een paar motorrijders, terwijl de barman/dj een geweldige avond had met ons,hij bood zijn verontschuldigingen zelfs aan. Ook het hotel konden we voortijdig verlaten omdat we zogenaamd iets kapot hadden gemaakt....Zijn wij hollanders echt zo vervelend in jullie ogen? sad :(
Topic: progressive (25-6-2004 14:07:00)
Dat klopt, maar dat geldt toch voor veel discussies op dit forum...? Of je nou gewone of rotary-faders hebt, het gaat toch om de mix (ook relativerend bedoeld dus wink ;)Dan kun je wel alles relativeren en zeggen, jongens, ik stop met de webshop, zo belangrijk is het niet, en ik ga voor artsen zonder grenzen werken. (beetje kort door de bocht maar wel heel relativerend wink ;) )
Vind het wel leuk om te volgen hoe didier en skiptaq zich zo druk maken over iets onnozels in mijn ogen. Krijg zo wel een beetje een beeld van de mensen waar ik hier mee praat.
Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (25-6-2004 13:58:00)

Dré schreef:

Tom. V schreef:

@ DJ ipkiss : Mijn menig is gegrond en ik GA HELEMAAL NIET EEN JOINT ROKEN ALS IK 18 BEN OM AAN JOUW MISSCHIEN DAN HET TEGENDEEL TE BEWIJZEN!!! (want dit wil je toch zeggen!!??)
Er zijn genoeg (wetenschappelijke) en persoonlijke menigen dat ALLE drugs en verdovende middelen SLECHT zijn!
Laatst ergens gelezen dat een appel slecht is voor je tanden (vanwege het zuur dat erin zit).

Ik geloof het allemaal wel en laat me af en toe lekker vol lopen, rook als een ketter en heb, in het verleden, ook menige joint naar binnen gezogen. Dan maar dood met 60! Leven zullen we!

Dat (calvinistische) gelul altijd! Zorg dat je een ander niet tot last bent EN als je aan het werk bent, drink met mate. Ben je vrij, drink met maten!

En onder de 16: Blijf er met je poten vanaf (want je mag helemaal nog niet drinken!).

Zo, tijd voor de beertender (heeft het al de hele avond zonder mij moeten stellen...).
Hoppa! Heel het topic gelezen (tot aan deze reactie dan) en niemand verwoord mijn mening zo goed als dre! Leven zul je, zolang je andere maar niet tot last bent. En de mensen om me heen hebben ook liever dat ik ten volle leef en alles eruit heb gehaald (en dan niet alleen gericht op carriere enzo) en tevreden de pijp aan maarten geef op m'n zestigste dan dat ik 110 en depressief wordt.
Topic: progressive (25-6-2004 11:19:00)
no offence dre, maar dan zou je een hoop topics hier kunnen afsluiten, bijvoorbeeld over wat nou fijner is: faders of rotary's op je mixer. Net of het publiek dat hoort. Neemt niet weg dat deze discussie ook een beetje uit de klauw loopt. lekkere muziek is lekkere muziek, welk label er ook aanhangt. Maar het onderverdelen in hokjes is soms wel fijn omdat je dan weet dat je over dezelfde muziekstroming aan het praten bent. tevens gaat dat ook niet altijd op want wat is nu R&B? (en nu niet hier weer een hele discussie over razz :p )
Topic: minimale techno (24-6-2004 10:39:00)
Vrees dat ik het verkeerd verstaan heb, volgend mij was de plaat die benny draaide Kisses van Audion (ipv Hawtin sad :( ) Spectral 15.
Topic: minimale techno (24-6-2004 09:36:00)
tja, ik zit met hetzelfde probleem.....kan hem ook nergens vinden sad :( Ook niet op de site van Spectral. Ik heb Benny al een mailtje gestuurd, maar helaas nog niets gehoord. Ik wacht in spanning af.....Het was ook niet echt minimal te noemen, het nummer wat ik hoorde, het was een echte spectral-release (zover als ik dat kan beoordelen) beetje als matthew dear - anger management. angry
Topic: minimale techno (22-6-2004 14:12:00)
~dit hoort eiegnlijk thuis in een andere thread, maar omdat het zo'n specialistische/aparte stroming muziek is, stel ik hem maar hier. Ik ben op zoek naar de nieuwe Richie Hawtin; ik weet niet hoe hij heet maar hij is uit op Spectral. Ik kan hem nergens vinden, benny rodrigues draaide hem vandaar dat ik hem ken en weet dat ie op Spectral uit is. kan iemand me helpen? zal vast wel een promo geweest zijn die benny draaide. sad :( sad :(
Topic: minimale techno (11-6-2004 15:07:00)
he casta, kan het hier op mijn werk helaas niet luisteren en mijn pc thuis is kapot. maar wel een goede site zeg om platen te beluisteren. Zijn het allemaal korte stukjes ofzo?
En die producers die jij noemt ken ik niet zo goed eigenlijk; alleen van naam.