Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Party 2000

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 110 bijdrage(n) van Party 2000 (Pagina: 7 van 11)

Topic: Verschillen rookmachine-vloeistof-test (4-4-2003 09:09:00)
happy :) heb me opgesloten met die rook, en dit x stik ik niet eens laugh :D
dus Velleman zuigt, en 4stage rulez (in BrEeZaH-taal)
Topic: Verschillen rookmachine-vloeistof-test (4-4-2003 08:58:00)
ik heb nu een goede gevonden: de 4stage normal razz :p
Topic: gekleurde rook (3-4-2003 20:15:00)
Tja, voor thema's is het inderdaad wel leuk, maar geen heel flesje door eem literje! Persoonlijk ben ik het ermee eens dat rook gewoon de effecten moet ondersteunen.
Topic: gekleurde rook (3-4-2003 19:23:00)
Dit is zó comercieel:
www.new-line.nl/v/3960
Het favodrankje onder 'de jeugd' in rookgeur sad :(
Waar ruikt Red Bull dan naar? En de gasten van
een feest zullen dit niet op prijs stellen sad :(
Topic: wat is clippen (3-4-2003 15:52:00)
het te veel belasten van een versterker, daardoor vervormd het geluid, en clipt de versterker, dus het is niet bepaalt goed voor de versterker! wink ;)
Topic: Uitbreiding van de pa beurs, mee eens of niet?? (31-3-2003 17:44:00)

speakerfreak schreef:

Stand >> waar je je apparatuur kan laten nakijken( of heb ik die over het hoofd gezien)
stond geloof ik school uit utrecht waar je je spullen op werking kon laten werken

maar tis eem beurs geen weet ik veel wat met wat jij allemaal verzint
is cker zow, ben ik geweest met me LM 400
Topic: WAT DOE JE NOU? (28-3-2003 10:08:00)
een emmertje licht halen tegen een jochie van 7 ofzow laugh :D laugh :D laugh :D
Topic: Ontmoeting tijdens PA-beurs? (26-3-2003 13:16:00)
nog 4 dagen!
Topic: WAT DOE JE NOU? (25-3-2003 13:33:00)
Snake tog laugh :D
Topic: brand (21-3-2003 10:14:00)
tja, ik heb liever ook mijn hele drive-in niet meer dan een mensenleven...