Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Party 2000
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 110 bijdrage(n) van Party 2000 (Pagina: 7 van 11)
Topic: Verschillen rookmachine-vloeistof-test (4-4-2003 09:09:00)
heb me opgesloten met die rook, en dit x stik ik niet eens
dus Velleman zuigt, en 4stage rulez (in BrEeZaH-taal)Topic: Verschillen rookmachine-vloeistof-test (4-4-2003 08:58:00)
maar tis eem beurs geen weet ik veel wat met wat jij allemaal verzintis cker zow, ben ik geweest met me LM 400Topic: WAT DOE JE NOU? (28-3-2003 10:08:00)
heb me opgesloten met die rook, en dit x stik ik niet eens
dus Velleman zuigt, en 4stage rulez (in BrEeZaH-taal)
ik heb nu een goede gevonden: de 4stage normal
Topic: gekleurde rook (3-4-2003 20:15:00)
Tja, voor thema's is het inderdaad wel leuk, maar geen heel flesje door eem literje! Persoonlijk ben ik het ermee eens dat rook gewoon de effecten moet ondersteunen.
Topic: gekleurde rook (3-4-2003 19:23:00)Dit is zó comercieel:
www.new-line.nl/v/3960
Het favodrankje onder 'de jeugd' in rookgeur
Waar ruikt Red Bull dan naar? En de gasten van
een feest zullen dit niet op prijs stellen
Topic: wat is clippen (3-4-2003 15:52:00)www.new-line.nl/v/3960
Het favodrankje onder 'de jeugd' in rookgeur
Waar ruikt Red Bull dan naar? En de gasten van
een feest zullen dit niet op prijs stellen
het te veel belasten van een versterker, daardoor vervormd het geluid, en clipt de versterker, dus het is niet bepaalt goed voor de versterker!
Topic: Uitbreiding van de pa beurs, mee eens of niet?? (31-3-2003 17:44:00)
speakerfreak schreef:
Stand >> waar je je apparatuur kan laten nakijken( of heb ik die over het hoofd gezien)
stond geloof ik school uit utrecht waar je je spullen op werking kon laten werkenmaar tis eem beurs geen weet ik veel wat met wat jij allemaal verzint
een emmertje licht halen tegen een jochie van 7 ofzow
Topic: Ontmoeting tijdens PA-beurs? (26-3-2003 13:16:00)
nog 4 dagen!
Topic: WAT DOE JE NOU? (25-3-2003 13:33:00)Snake tog
Topic: brand (21-3-2003 10:14:00)
tja, ik heb liever ook mijn hele drive-in niet meer dan een mensenleven...