Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Massive
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Massive (Pagina: 7 van 20)
Topic: Behringer DX-1000 probleem (17-12-2004 12:29:00)Niets aan toe te voegen
Succes met je nieuwe hdd, en vooral het terugzetten van je VST's, instelling etc. etc. *zucht*Topic: Productie : DJ Jows - Overload [First Try] (15-12-2004 20:16:00)Topic: Productie : DJ Jows - Overload [First Try] (14-12-2004 20:26:00)En ook al had je dat wel, publiek heeft gemiddeld zo'n 2 seconden geduld voor een foto
Sony's die (standaard ingesteld dan) 2x flitsen geven een mooi resultaat qua belichting, met drive in is het echter een ramp. Groepjes die op de foto willen lopen meteen na de eerste flits weer weg. Dus; foto waardeloos.
Partypics moet je inderdaad gewoon retesnel kunnen schieten, point-and-shoot, zonder na te denken.
Gata met mijn Olympus Camedia gelukkig perfect. Todat de eerste foto fout gaat dan, de tijd die ie nodig is om de gemaakte foto op te slaan is erg irritant.Topic: Ubb tags willen niet (11-12-2004 12:53:00)
ehm... hap?
Of was je gewoon even hardop je verkooppraatje aan het oefenen
Topic: Productie : DJ Jows - Overload [First Try] (16-12-2004 18:46:00)Of was je gewoon even hardop je verkooppraatje aan het oefenen
mr_jows schreef:
Alleen Massive heeft een update gehoord en die vond hem wel knallen. :D
Succes met je nieuwe hdd, en vooral het terugzetten van je VST's, instelling etc. etc. *zucht*
Lekker, herken er wel stukjes van
Vind je pitch-shifts in de break wel een tikje simpel.. Zou er wat anders mee proberen te doen.
bliepjes-stuk is ook lekker! loopt goed inelkaar over
Lekker doorgaan in elk geval!
Topic: Welke microfoon? (12-12-2004 18:07:00)
Vind je pitch-shifts in de break wel een tikje simpel.. Zou er wat anders mee proberen te doen.
bliepjes-stuk is ook lekker! loopt goed inelkaar over
Lekker doorgaan in elk geval!
Aanpakken, praten.. pas wanneer er geen geluid is kijken ze eerst verbaasd naar Jou, en als je ze niet aankijkt word die blik verplaatst naar de microfoon.
Een zanger/spreker gaat er van uit dat iets werkt wat ze aangelengt word, zonder dat er nog iets voor gedaan hoeft te worden (en da's ook best logisch)
Mic's met een knopje zijn vrijwel altijd een ergernis/risicofacor.
Topic: Dance Top 100 2004 (12-12-2004 17:41:00)Een zanger/spreker gaat er van uit dat iets werkt wat ze aangelengt word, zonder dat er nog iets voor gedaan hoeft te worden (en da's ook best logisch)
Mic's met een knopje zijn vrijwel altijd een ergernis/risicofacor.
1. Meccano Twins - The Last Release
2. Paul Elstak - I Am A God (Evil Activities Remix)
3. Neophyte vs Scott Brown - Self Destruction
Topic: Het grote drive-in show woordenboek (12-12-2004 15:06:00)2. Paul Elstak - I Am A God (Evil Activities Remix)
3. Neophyte vs Scott Brown - Self Destruction
Heel logisch toch? Beide weten ze wel hoe je brakke faders maakt
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (12-12-2004 02:58:00)
RonnieB schreef:
maar als ik per foto aan dat ding moet gaan lopen draaien, en allerlei instellingen moet veranderen, heb ik daar geen zin in!
Sony's die (standaard ingesteld dan) 2x flitsen geven een mooi resultaat qua belichting, met drive in is het echter een ramp. Groepjes die op de foto willen lopen meteen na de eerste flits weer weg. Dus; foto waardeloos.
Partypics moet je inderdaad gewoon retesnel kunnen schieten, point-and-shoot, zonder na te denken.
Gata met mijn Olympus Camedia gelukkig perfect. Todat de eerste foto fout gaat dan, de tijd die ie nodig is om de gemaakte foto op te slaan is erg irritant.
Ach, en voor wie ze niet gebruiken;
zoveel moeite is het niet om zelfde de link ff te kopiëren.
Mocht er weer een rustige dag zijn dan is een 'invoerhulp-knop' nog wel handig.
Naast 'insert image' dus 'insert URL'
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (9-12-2004 21:39:00)zoveel moeite is het niet om zelfde de link ff te kopiëren.
Mocht er weer een rustige dag zijn dan is een 'invoerhulp-knop' nog wel handig.
Naast 'insert image' dus 'insert URL'
Ze kunnen zo fuseren met een bekend dj-blad, die vergelijkbare testmethodes heeft 
