Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hemske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hemske (Pagina: 7 van 20)
Topic: Speakers aanschaffen 3000 euro (2-9-2012 23:11:00)
Even lichtelijk off topic misschien, maar klik maar eens door naar vosverhuur.nl..
Verklaart een hele hoop:p.. Vond het zelf namelijk ook erg vreemd toen ik de verhuurprijzen zag..
Topic: Pioneer XDJ-AERO (15-8-2012 11:26:00)Verklaart een hele hoop:p.. Vond het zelf namelijk ook erg vreemd toen ik de verhuurprijzen zag..
Het probleem met schakelen had ik ook met mijn cdj 850's.
Toen heb ik een losse geluidskaart gekocht en toen waren de probleempjes opgelost.
Het inladen van de geluidskaart die telkens aan en uit ging voor traktor was het probleem.
Misschien is dat voor jullie ook een oplossing?
Topic: Digitaal of toch nog maar analoge mengtafel (15-8-2012 10:46:00)Toen heb ik een losse geluidskaart gekocht en toen waren de probleempjes opgelost.
Het inladen van de geluidskaart die telkens aan en uit ging voor traktor was het probleem.
Misschien is dat voor jullie ook een oplossing?
Is al aardig wat over geschreven als je even de zoekfunctie gebruikt.
Topic: Patchlijst in Excel (10-8-2012 11:13:00)Als je de dipswitch app download heb je ongeveer dezelfde functie altijd bij de hand.
Echter kent die het aantal kanalen van een movinghead niet..
Hij is er voor iOS , android weet ik niet..
Topic: goed mengpaneel gezocht (1-8-2012 21:11:00)Echter kent die het aantal kanalen van een movinghead niet..
Hij is er voor iOS , android weet ik niet..
Ik heb nog een 2e hands demon mixer liggen die voldoet aan je wensen.
Mocht je interesse hebben stuur me even een pm..
Topic: Spanningslof voor multikabel (31-7-2012 16:10:00)Mocht je interesse hebben stuur me even een pm..
Ik heb hier ook nog een hoop harting materiaal liggen wat weg mag tegen klein prijsje.
Topic: wat missen jullie op dmx of ander technisch gebied (25-7-2012 22:38:00)Je mag mij ook een prijsje mailen voor z'n printplaatje..
Topic: Wanneer KVK en BTW (16-7-2012 15:17:00)Ik sta momenteel aan de start van mijn officiële onderneming en dan kom je voor een aantal vragen te staan. Meeste is natuurlijk wel te vinden, maar hierop kan ik niet goed het antwoord vinden.
Er werd mij verteld dat je de BTW van aangeschafte goederen voor de officiële start van je onderneming ook nog kunt terugvragen. Nou kan ik hier vrij weinig over vinden op internet en vroeg ik me af hoe ik de privé aankopen moet inboeken in de onderneming.
Dat heb ik tijdens mijn cursus boekhouden namelijk nooit gedaan.
Kortom:
Hoe boek ik de apparatuur in die ik privé heb aangekocht voor de start van de onderneming? En kan ik daar de btw nog van verrekenen?
Topic: Sunlite; intelligent usb dmx interface. (12-7-2012 23:36:00)Er werd mij verteld dat je de BTW van aangeschafte goederen voor de officiële start van je onderneming ook nog kunt terugvragen. Nou kan ik hier vrij weinig over vinden op internet en vroeg ik me af hoe ik de privé aankopen moet inboeken in de onderneming.
Dat heb ik tijdens mijn cursus boekhouden namelijk nooit gedaan.
Kortom:
Hoe boek ik de apparatuur in die ik privé heb aangekocht voor de start van de onderneming? En kan ik daar de btw nog van verrekenen?
Heren,
Ik heb een sunlite dongle gekocht via mp en deze zou volgens de verkoper prima moeten werken met zowel sunlie als daslight.
Echter doet daslight het wel maar sunlite het niet.
De scanner reageert dan niet op de dmx en bij daslight wel.
Iemand enig idee?
Topic: Trussberekening (12-7-2012 13:01:00)Ik heb een sunlite dongle gekocht via mp en deze zou volgens de verkoper prima moeten werken met zowel sunlie als daslight.
Echter doet daslight het wel maar sunlite het niet.
De scanner reageert dan niet op de dmx en bij daslight wel.
Iemand enig idee?
Buigt die truss daar rechts nu helemaal door, of is ie al scheef opgehangen?
Ik hoop het laatste..
Ik hoop het laatste..