Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MickeyMick

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 180 bijdrage(n) van MickeyMick (Pagina: 7 van 18)

Topic: Jb systems LED Victory Scan 60W CREE (21-12-2012 01:03:00)

MickeyMick schreef:

Hallo Allemaal,

Korte review van mijn kant. Mooie scan, kleuren zijn helder en wit is echt wit.
Dmv de Ca8 Kan je verschillende dingen: strobo effect, kleur kiezen, gobo kiezen, programma kiezen.
De geluidsmodus hoor je uit te kunnen zetten(zodat hij niet meer op muziek, reageert maar dit krijg ik nog niet voor elkaar.
Ook wil ik aangeven dat de oude jb systems the winner flightcase te klein is.
Helaas werdt er door bafshop gezegd dat deze wel goed is dus ik mag hem weer fijn terugsturen:@

Iemand een idee welke flightcase wel zou kunnen passen?
Flightcase past nog wel. Heb zowel de oude als de nieuwe. Nieuwe is iets groter maar met wat geknutsel past de oude flightcase ook. Alleen deze zit iets strakker om de scan heen.
Topic: Jb systems Led victory scan lamp plots uit (21-12-2012 01:01:00)
Hallo mede forumleden.

Vandaag moest ik draaien op een (school)kerstgala. Na ongeveer 30 min viel mijn led victory scan uit en er hing een vreemde lucht.
Snel de stroom van de scan gehaald en naderhand bekeken.
Spiegel en fan doen het nog. Lamp start niet direct meer op.

Waar kan dit aan liggen?
Topic: T Bar strak houden (9-12-2012 15:09:00)

YourLiVe schreef:

Of neem een T-bar met ingebouwde stopcontacten en dan maak je de stekkers zo kort mogelijk.
Heb jij toevallig voorbeelden hiervan? Waar moet ik dan op letten en welke worden vaak gebruikt?
Topic: T Bar strak houden (7-12-2012 12:56:00)
Hallo Allemaaal, en vooral drive in collega's,

Laatste tijd merk ik dat ik steeds meer aandacht besteed aan de finishing touch.
Ik wil bijna geen kabeltje meer zien lopen en alles moet er strak en netjes bij staan.
De grootste vijand op dit gebied is mijn T bar.

Op dit moment hang ik aan de achterkant een stopcontactendoos in de lengte van het statief en bevestig hier alle stekkkers in. veel kabels blijven er lelijk bij hangen. zeker als ik al mijn lampen/effecten ophang(8 stuks)
Ik wil geen 2de t bar ivm de ruimte die je dan meer inneemt op locaties.

Hoe doen jullie dat bijvoorbeeld? En welke andere opties zijn er op alles zo netjes mogelijk weg te zetten?
Topic: Mackie's vervangen? (24-9-2012 13:41:00)
Zijn er nog meer speakers a 800 / 850 de stuk die beluisterd moeten worden?

Hoe staat de Eon xt tegenover de prx 612 serie?
Topic: Mackie's vervangen? (19-9-2012 18:05:00)

qmotion schreef:

zet de rcf ART serie ook maar in je lijstje aangezien je ook een rcf sub hebt
Vanwaar de Art Serie? Ik nu de nieuwe hd serie er al in. Is de Art serie zoveel beter dan mijn huidige mackie?
Topic: Mackie's vervangen? (19-9-2012 17:42:00)
Hallo allemaal,

Ik zou graag nieuwe topspeakers willen kopen ter vervanging van de Mackie Srm450 V2.
Deze gebruik ik nu van mijn drive in

Welke uit dit rijtje raden jullie me aan? of zijn goede toevoegingen om te overwegen:

JBL EON 515XT
RCF HD 12-A
JBL PRX12
QSC k12

Mijn huidig budget licht rond de 1600 a 1700 euro per set en ik heb al een sub: RCF sub 705 as.
Topic: Noodstop laserworld (19-9-2012 16:50:00)

Dré schreef:

De JB-Systems Interlock kost nog geen 3 tientjes (grote knop in mooi kastje met 10 meter kabel, wellicht met een stekkertje waar je niets mee kunt (dus eigen stekkertje eraan solderen)).

Als dat te veel van het goede is dan is het niet best...
Thanks dré. Ik heb nu zelf alle onderdelen gewoon gekocht en besloten toch voor de veilige manier te gaan.
Met een simpele D sub 9 pins female connector moet het gewoon lukken :)
Topic: Noodstop laserworld (18-9-2012 20:26:00)

joepurlings schreef:

Dan zet je er natuurlijk geen overbrugging in, maar bestel je gewoon een mooi nieuw noodstopdrukknoppenkastje happy :)
Hoeveel punten was dat woord? laugh :D
Nee dat hoeft bij mij niet, want ik stuur m 230 v aan ;). Dus gaat er wat mis druk ik op een grote schakelaar en gaat gewoon de stroom er vanaf ;).

= 1 + 1 + 1 + 2 + 2 + 2 + 1 + 3 + 2 + 1 + 4 + 3 + 3 + 1 + 1 + 3 + 3 + 1 + 1 + 3 + 1 + 2 + 2 + 4 + 1 + 0
= 49 punten voor het woord: noodstopdrukknoppenkastje
Topic: Noodstop laserworld (18-9-2012 14:58:00)

-bart- schreef:

In de manual staat :

Connect an emergency switch to the 9-pin connector on the backside (pins 1 and 2)

Pin 1 en 2 dus.
Held :).

Ik had al enkele webshops gebeld maar die raadde mij allemaal een noodstop aan van 75 eu

bedankt