Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van TB

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van TB (Pagina: 7 van 20)

Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (31-10-2010 19:09:00)
En anders gebruik je toch een haakse speakon-plug?
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (29-10-2010 14:45:00)

joepurlings schreef:

Die van mij gaat tot 11 razz :p
laugh :D

Youtube filmpje
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (25-10-2010 19:53:00)
Wat voor apparatuur zit erin? wink ;)
Topic: Filmpje lichtset (25-10-2010 14:02:00)
Eén van de mooiste lichtshows die ik live heb meegemaakt is toch wel bij Magda van Elevation Events, in de Central Studios te Utrecht. Was een overweldigende ervaring qua audio (vier-punts-opstelling) en licht, kippenvel!

Klikkie (staan nog veel meer filmpjes op.
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (22-10-2010 15:34:00)

CyberDance schreef:

Ik heb altijd gezegd: als ik aan de lichtgewichten ga gaat alles bij mekaar in't rack, dus gewoon 5 versterkers bij mekaar. 3 voor de toppen en 2 voor de subs. Over het algemeen kom je daar bij systemen met 3-weg toppen toch zo goed als altijd op uit behalve bij 1/1 of 2/2 setjes.

Ik ken mensen die 't ook met zware cresten doen maar als ik dat met de huidige MC's doe dan krijg ik ruzie met wat freelancers vrees ik shut up :X
Helaas zijn de cresten niet echt lichtgewicht...
@TB: mooi rekje zo. Hoop bekende onderdelen uit een ver verleden razz :p Persoonlijk had ik wel t 1HE connector plaatje ook vanachter gedaan, of wil je dat niet riskeren ivm koeling versterkers?
Haha dat dacht ik al wink ;) Liggen wel meer dingen hier die je je nog wel zult herinneren razz :p .
Het 1HE-paneeltje zit vooraan, omdat we ook nog drive-in-werk doen met sub/top-set. Dan kan dit rack mooi onder een tafel oid en hoef je niet bij de achterkant.
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (22-10-2010 15:08:00)
Lastige is dat bij bijv 3 subs, 2 toppen per kant, er een extra amp bijkomt die je nu dan mooi bovenop dit rack kan leggen.
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (22-10-2010 15:01:00)
Dan kan ik ook niet achterblijven wink ;) .

De crest's worden nog vervangen (MC2, FFA of QSC)

https://img340.imageshack.us/img340/1283/amprackback1.th.jpg
https://img696.imageshack.us/img696/1112/amprackfront1.th.jpg
Topic: Subjes en vocht (19-10-2010 20:18:00)
Helder, bedankt! Ik weet nu wat te doen.

We hebben inderdaad eens schimmel op de frontjes van de subs gekregen nadat deze tijden een job de gehele dag in de regen buiten hadden gestaan en daarna in de goed geïsoleerde, maar waarschijnlijk te weinig geventileerde ruimte hadden gezet. Ziet er vrij shabby uit!
Topic: Verhuur managment software (19-10-2010 20:16:00)

JeroenVDV schreef:

Liever een fatsoenlijk vormgegeven, ingericht en gedata-linkte Excel spreadsheet dan een gedrocht van een verschrikkelijk systeem als RMS in ieder geval in het verleden was.
Ik proef frustratie laugh :D . Je moet er even mee leren werken idd haha wink ;).
Topic: Subjes en vocht (19-10-2010 19:03:00)
Akkoord laugh :D

Deze ruimte (ca 8 x 4), waarin enkel speakers, PAR-blikken en een aanhanger komen te staan, bestaat uit het volgende:

Vloer:
- 8 Cm betonklinkers, zo op het zand gestraat.

Wanden:
- 1 wand grenst aan een geïsoleerde opslag, de andere drie zijn gemaakt van balken, met daartussen rabatdelen.
- Er zijn twee deuren. 1 is gemaakt van rabatdelen en erg groot (bedoeld voor een aanhanger), de andere is hardhout en heeft thermopeen glas laugh :D

Dak:
Het dak is van houtplaten met daarop dakleer

Ik heb al begrepen (ben me aan het inlezen) dat hout bijzonder slecht isoleert. Tempex platen voor de rabatdelen zullen volgens mij niet gek veel uithalen. Hopeloos en goed ventileren dan maar?