Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djgys
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 99 bijdrage(n) van Djgys (Pagina: 7 van 10)
Topic: Het bouwen van een case (11-10-2011 19:26:00)
schuim knippen
open
met deksel
gleuven en gaten gemaakt
Dat past
deksel is klaar
met de martin
aleen had ik maar 4 bolhoeken , morgen komen de andere binnen en maak ik de kist af.
open met schuim
klaar
inhoudTopic: Het bouwen van een case (10-10-2011 20:42:00)
Ik vul mijn rookdoosjes meestal even af voordat ik weg ga.
Dan zit er meer dan genoeg in voor de hele avond.
Die jerrycans laat ik lekker thuis.
alleen maar meer gesjouw en risico op lekkage.ik draai 5 keer perjaar ofzo, alles staat in de aanhanger in een loods , dan is het handig alles bijelkaar te hebben staan, dus in de zelfde kist.Topic: Het bouwen van een case (10-10-2011 20:23:00)
Ik heb geen schuim in mijn rookdooskistjes zitten.
Ding pak je vaak warm tot heet in, en het word zo'n smurrie in transport, omdat je niet altijd de boel netjes rechtop houd.
Verder zijn ze redelijk onbreekbaar in transport, dus niet echt nodig om te "schuimen". er kan ook nog een jarican achter de rookmachine , en dat schuim is idd dan niet zo slim , maarja komt goed denk ik.Topic: Het bouwen van een case (10-10-2011 20:10:00)
Het licht wordt aangestuurd via freestyler (16 parren op 4 multidims, 4 mx-4 scans en wat losse spotjes/strobo op een switchpack).
Wanneer freestyler/de lichtcomputer wordt uitgeschakeld (na eerst alles te hebben uit gezet) gaan willekeurige parren weer aan.
Ligt dit aan het ergens verkeerd afsluiten van freestyler, of aan de hardware (enttec interface) die geen signaal (alles 0) meer uitstuurt waardoor de dimmerpacks een eigen leven gaan leiden?nee dit komt doordat de multidims geen Dmx singaal krijgen ( omdat freestyler uit staat ) en dan op de stand alone modus gaan spelen .
hoe je dit oplost weet ik zo niet
Topic: Vraag, 1,5 kwadraats en 16 amp apparatuur. (17-9-2011 18:06:00)
djgys schreef:
ook maar een keer kistje gemaakt voor mijn martin magnum 500schuim knippen
open
met deksel
gleuven en gaten gemaakt
Dat past
deksel is klaar
met de martin
aleen had ik maar 4 bolhoeken , morgen komen de andere binnen en maak ik de kist af.
klaar
inhoud
Tom schreef:
hoeveel rook jij dan op een avond?Ik vul mijn rookdoosjes meestal even af voordat ik weg ga.
Dan zit er meer dan genoeg in voor de hele avond.
Die jerrycans laat ik lekker thuis.
alleen maar meer gesjouw en risico op lekkage.
Tom schreef:
Zo te zien heb je er wel je best op gedaan, maar het kistje lijkt een beetje oversized voor de rookdoos?Ik heb geen schuim in mijn rookdooskistjes zitten.
Ding pak je vaak warm tot heet in, en het word zo'n smurrie in transport, omdat je niet altijd de boel netjes rechtop houd.
Verder zijn ze redelijk onbreekbaar in transport, dus niet echt nodig om te "schuimen".
ook maar een keer kistje gemaakt voor mijn martin magnum 500
schuim knippen
open
met deksel
gleuven en gaten gemaakt
Dat past
deksel is klaar
met de martin
aleen had ik maar 4 bolhoeken , morgen komen de andere binnen en maak ik de kist af.
Topic: Plaats hier je eigen productie/mix/remix! (26-9-2011 20:16:00)schuim knippen
open
met deksel
gleuven en gaten gemaakt
Dat past
deksel is klaar
met de martin
aleen had ik maar 4 bolhoeken , morgen komen de andere binnen en maak ik de kist af.
omdat het in dit topic moest komen staan doe ik dat
het was eigenlijk maar een test opname om te klote dat de spraak synchroon liep.
maarja dan ben je bezig en is het ineens al een heel eind af
Tbjesse wilde persee Zwart/Wit en donker .
het is opgenomen met een Samsung Galaxy s 2 en af en toe met de extra led zaklampje ( had ik toevallig bij )
Tbjesse - Andere kant
Topic: freestyler hulp (25-9-2011 18:11:00)
het was eigenlijk maar een test opname om te klote dat de spraak synchroon liep.
maarja dan ben je bezig en is het ineens al een heel eind af
Tbjesse wilde persee Zwart/Wit en donker .
het is opgenomen met een Samsung Galaxy s 2 en af en toe met de extra led zaklampje ( had ik toevallig bij )
Tbjesse - Andere kant
roystraver schreef:
Ik heb laatst in een clubgebouw een complete installatie aangelegd, echter is er een klein probleempje met het licht.Het licht wordt aangestuurd via freestyler (16 parren op 4 multidims, 4 mx-4 scans en wat losse spotjes/strobo op een switchpack).
Wanneer freestyler/de lichtcomputer wordt uitgeschakeld (na eerst alles te hebben uit gezet) gaan willekeurige parren weer aan.
Ligt dit aan het ergens verkeerd afsluiten van freestyler, of aan de hardware (enttec interface) die geen signaal (alles 0) meer uitstuurt waardoor de dimmerpacks een eigen leven gaan leiden?
hoe je dit oplost weet ik zo niet
wat is de lengte van de 1,5mm2 kabel
want als dit niet langer dan 2 meter is dan kan het wel.
2.5mm2 is van belang als je lange afstand moet overbruggen met max 16A aan vermogen.
16A = 3680Watt
Topic: dj software/muziek progamma (3-8-2011 16:16:00)want als dit niet langer dan 2 meter is dan kan het wel.
2.5mm2 is van belang als je lange afstand moet overbruggen met max 16A aan vermogen.
16A = 3680Watt
Hoi
mooi programma wat ik gebruik Bpm Studio.
Topic: Het welles en nietus van brandmeldinstallaties, kan iemand hier iets over vertellen? (21-3-2011 22:33:00)mooi programma wat ik gebruik Bpm Studio.
hoi
vaak is het bij TE VEEL rook dat de melders vies worden en als de brandmeld instalatie weer in bedrijf word gezet dan is er een storing. dan moet er een monteur komen (meschien ik wel) die de melder kan schoon maken of int ergste geval moet vervangen.
als je het bester wilt doen moet je de betreffende lus uitschakelen en dan een passend kapje op de melder zetten of afplakken en nog beter is de melders eraf te draaien.
dan riskeer je niks.
bij mij is het altijd makkelijk. heb een certificaat als brandmeld monteur.
en altijd even duidelijk maken dat je niet voor de kosten van de brandweer opdraait.
( 1600 euri per auto is nie niks. )
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (21-3-2011 22:02:00)vaak is het bij TE VEEL rook dat de melders vies worden en als de brandmeld instalatie weer in bedrijf word gezet dan is er een storing. dan moet er een monteur komen (meschien ik wel) die de melder kan schoon maken of int ergste geval moet vervangen.
als je het bester wilt doen moet je de betreffende lus uitschakelen en dan een passend kapje op de melder zetten of afplakken en nog beter is de melders eraf te draaien.
dan riskeer je niks.
bij mij is het altijd makkelijk. heb een certificaat als brandmeld monteur.
en altijd even duidelijk maken dat je niet voor de kosten van de brandweer opdraait.
( 1600 euri per auto is nie niks. )