Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van John
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 71 bijdrage(n) van John (Pagina: 6 van 8)
Topic: Welke schade kan een aggregaat aanrichten. (4-11-2003 15:44:00)
Die autoversterker is een goed alternatief, maar hoe zwaar moet die dan zijn.
Want er komen 2 PR115 aan tehangen of wanneer het beter zou gaan 1 PR115 en dan in Bridge-mode???
Topic: Welke schade kan een aggregaat aanrichten. (4-11-2003 14:49:00)Want er komen 2 PR115 aan tehangen of wanneer het beter zou gaan 1 PR115 en dan in Bridge-mode???
Tom, we waren ongeveer gelijktijdig aan het typen, dus er staat wat dubbel nu, sorry.
Maar het enige wat er op dat aggregaat wordt aangesloten is een Mission 900.
Gebruik nl ff een dics-man
Het gaat maar om een optochtje van een klein uurtje(Sint Maarten Optocht) en het hoeft ook niet loeihard.
Maar het is dus best wel een creepy geval, want hoe groot is het risico dat met mis gaat????
Topic: Welke schade kan een aggregaat aanrichten. (4-11-2003 14:43:00)Maar het enige wat er op dat aggregaat wordt aangesloten is een Mission 900.
Gebruik nl ff een dics-man
Het gaat maar om een optochtje van een klein uurtje(Sint Maarten Optocht) en het hoeft ook niet loeihard.
Maar het is dus best wel een creepy geval, want hoe groot is het risico dat met mis gaat????
Dré, heb de zoekmachine doorgewerkt, maar vond niet wat ik zocht.
Ben alleen zwabberende draaitafels, rondvliegende parasols en zatte studenten tegen gekomen.
Heb ook dat verhaal gelezen van dat verschoven nulpunt (Alkmaar) en het verhaal wat jij zojuist hebt geschreven.
Maar ik moet dit geluid op een rijdende auto installeren en dan is het moeilijk om een aardpen in de grond te slaan of ik moet met een sleepkabel gaan werken.
Dus ik praat over een klein aggregaat van 3kVA, welke ongestabiliseerd is.
En welke risico's loop ik dan met mijn versterker???
Topic: Welke schade kan een aggregaat aanrichten. (4-11-2003 14:22:00)Ben alleen zwabberende draaitafels, rondvliegende parasols en zatte studenten tegen gekomen.
Heb ook dat verhaal gelezen van dat verschoven nulpunt (Alkmaar) en het verhaal wat jij zojuist hebt geschreven.
Maar ik moet dit geluid op een rijdende auto installeren en dan is het moeilijk om een aardpen in de grond te slaan of ik moet met een sleepkabel gaan werken.
Dus ik praat over een klein aggregaat van 3kVA, welke ongestabiliseerd is.
En welke risico's loop ik dan met mijn versterker???
De zoekmachine vindt ik eigenlijk welk elke keer, maar Dré moet jij niet gaan verhuizen
.
Topic: Welke schade kan een aggregaat aanrichten. (4-11-2003 14:20:00)
.Dus als ik het goed begrijp is een zekering voldoende of een wcd-verdeeldoos met overspanningsbeveiliging, maar wat doe ik dan met die te lage spanning.
Want waarom deze vraag, ik heb geinformeerd naar een gestabiliseerd aggregaat, maar die komen ze met een dieplader brengen, levert nl 40kVA.
En eigenlijk ben ik op zoek naar een kleiner aggregaatje
Topic: Welke schade kan een aggregaat aanrichten. (4-11-2003 13:40:00)Want waarom deze vraag, ik heb geinformeerd naar een gestabiliseerd aggregaat, maar die komen ze met een dieplader brengen, levert nl 40kVA.
En eigenlijk ben ik op zoek naar een kleiner aggregaatje
Komend week-end is er bij ons een kleine optocht en daar verzorg ik het geluid voor.
Nu is mijn vraag, welke schade kan een ongestabiliseerd aggregaat aanrichten op mijn versterker??
Topic: Subwoofer PR115B doorlussen op Mission 900 en PR115 (6-9-2003 21:26:00)Nu is mijn vraag, welke schade kan een ongestabiliseerd aggregaat aanrichten op mijn versterker??
Bedankt eens kijken of het lukt.
John
Topic: Subwoofer PR115B doorlussen op Mission 900 en PR115 (6-9-2003 20:46:00)John
Beste Nijhuisr, ik heb zojuist gekeken maar helaas geen CX2300, maar wel CX2310.
En ik heb inderdaad de eenvoudige handleiding van de CX3400 doorgelezen en die kan inderdaad op 2 weg, en heeft daarbij de CDC, welke de CX2310 niet heeft.
Topic: Subwoofer PR115B doorlussen op Mission 900 en PR115 (6-9-2003 20:20:00)En ik heb inderdaad de eenvoudige handleiding van de CX3400 doorgelezen en die kan inderdaad op 2 weg, en heeft daarbij de CDC, welke de CX2310 niet heeft.
Dus ik moet toch naar onze Gothfather Dré luisteren en gaan voor een X-over met CDC, en dan die van behringer de CX3400.
TCMC bedankt voor alle uitleg.
Topic: Subwoofer PR115B doorlussen op Mission 900 en PR115 (6-9-2003 19:20:00)TCMC bedankt voor alle uitleg.
Dus als ik het goed begrijp is zo'x X-over een soort equalizer die de frequenties scheidt voor dat ze naar de versterker gaan en ook nog een boost kan geven bij een bepaald frequentie bereik????