Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Snuf

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 74 bijdrage(n) van DJ Snuf (Pagina: 6 van 8)

Topic: Cyclone (23-5-2004 16:55:00)
IS het niet zo, dat voor on the road gebruik, je net zo goed een goedkoper lampje kan gebruiken omdat de duurdere 500 uurs lampen toch snel slijten door het transport? Heb dit van verschillende mensen als eens gehoord.
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (23-5-2004 16:36:00)

Sgrovert schreef:

Of 18 en zelf de stationwagen van pappie rijden wink ;).
Nou, vond het toen mijn vader nog reed wel prettiger, kon ik tenminste nog een pilske drinken onder het draaien. Nu krijg je bier aangeboden, en moet je het weer afwijzen, omdat je moet rijden. maar ja, van de andere kant, een eigen busje en zelf rijden waarheen en wanneer je wilt is toch ook wel relaxed.
Topic: DAP dj station... (17-4-2004 19:29:00)
Hebben zelf de Dap Fusion in een klein setje zitten.
Lijkt er veel op deze mixer. Alleen heeft de Fusion een sampler, en deze een effectenbak. Prijs / kwaliteit is goed. redelijke faders, goed geluid dat eruit komt voor het geld.
Topic: JBL E120-8 goed voor dance muziek (6-4-2004 16:26:00)
Heb hier nog 2 JBL E120-8 speakers liggen, en 2 2404H drivers van JBL.
Zijn nog in zeer goede staat, weet iemand wat ze nog waard zijn?
Topic: Wanneer veroorzaak je geluidsoverlast? (2-4-2004 21:01:00)
Op mijn examenfuif 2 jaar geleden ook last van klagende buren gehad. Setje van ca. 2 x 750 watt in een grote tent in de achtertuin (40 x 30 m). Tent flinkvol, dus wil je toch dat de muziek hoorbaar blijft. Buren van te voren kenbaar gemaakt dat we een feest hielden, en ze waren ook uitgenodigd. Maar ondanks dat toch flink wat boze telefoontjes etc. Politie hebben ze gelukkig nog net niet gestuurd, maar wordt nu nog boos aangekeken bij wijze van spreken.
Topic: Nieuwe Catalogus Highlite (2-4-2004 20:57:00)
En die nieuwe versterkers van meer dan 40 Kg per stuk? Doe mij al vast maar een rekje met 4 stuks, heb je gelijk de rug naar de kl*te, zelfs met guitel wielen eronder is dit een ramp lijkt me.
Topic: Praten tussen de platen door... (18-2-2004 18:11:00)
Merk ik eigenlijk ook steeds;
De jeugd wil gewoon lekker doordansen op muziek, zonder te worden onderbroken door die "onzin die jij in de mircofoon lult". terwijl op een bruiloft of een personeelsfeest het juist wel "in het programma" past om de plaatjes aan elkaar te lullen".
Topic: Carnaval 2004 (10-2-2004 19:55:00)
In Limburg:
Alle Liedjes van Het LVK (= Limburgs Vastelaoventsleedjes Konkoers):
* 2 Maol Aafgezaegtj (en nog tekort)
* Jeuk is erger dan pien
* etc etc.
Staan allemaal op Vastelaoventj van Eijsde toet de Mookerij 11.
Topic: Carnaval 2004 (8-1-2004 17:51:00)
Van Bill-Non, non rien chance
DJ Maarten-Wat een lekkere kont!
Bombi-Oh Mandy
Topic: Verzamel Cd welke heeft nu de beste verzameling? (16-11-2003 13:49:00)
Ik krijg nog altijd de Hit-explosion Cd's via via (zijn eigenlijk illegaal). Iedere maand een dubbel cd, met muziek die vrij nieuw is. AL moet ik zeggen dat een paar jaar geleden de tracks recenter waren als de laatste tijd. Ik heb het gevoel dat ze steeds 1 cd achter liggen met de liedjes. maar in ieder geval nog bij de tijdser dan de Hitzone en de rest.