Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stevo_JD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 141 bijdrage(n) van Stevo_JD (Pagina: 6 van 15)

Topic: muziek om op te lopen/rennen/joggen (25-5-2008 20:24:00)
House is inderdaad chill, toch zou ik het op commerciële dance houden. BPM ligt meestal iets hoger en kun je beter op lopen. Voor veel mensen is Hardstyle ook een goede gangmaker, maar denk niet dat anderen daar heel blij van worden als jij daar een harder styles setje weggeeft.

Ik zat dan te denken aan Let me think about it, Rise, Let It Go, zulke nummers. Hoelang moet je draaien?
Topic: Gezocht: Latin/Minimal/ Electro - DJ's / Live act's - 14 augustus (23-5-2008 17:23:00)
Chill chill, zou cool zijn, kom ik zeker langs.
Topic: Gezocht: Latin/Minimal/ Electro - DJ's / Live act's - 14 augustus (23-5-2008 12:32:00)
Oh jee Robert, dadelijk ben ik nog verplicht b2b met je te gaan =D

Ik vind het ook wel leuk, draai inmiddels ook op alle Sociale Studies feesten. Woon zelf ook in Ehv. klikkerdeklik voor meer informatie.

@Pietje, wilde je even uit Leeuwarden komen overvliegen? wink ;)
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (19-5-2008 10:06:00)
Hé jongens, lege flightcases zijn ook tof op een feestje laugh :D
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (17-5-2008 19:33:00)
Maar ook digitale downloadstores? want dan ga ik daar eens wat rotzooi naar toe sturen laugh :D
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (17-5-2008 19:02:00)
Is die eigenlijk serieus gereleased?
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (17-5-2008 18:48:00)
Een paar bongo's onder een hardstyle plaat zonder vocals is denk ik geen directe kanshebber. Maar leuk voor hem dat hij er zelfs een clipje uit heeft weten te slepen.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (16-5-2008 18:40:00)
No stress is een goede kanshebber, ook al is die nieuwe Yves laRock ook erg lekker.

Ik denk zelf dat Steve Severo nog met een megabreezerhit komt
Topic: Cdmappen (11-4-2008 18:30:00)
Ik heb mappen van UDG, ideaal!
Zijn kleine mapjes dus per subgenre een ander mapje, werkt perfect.
Ik nummer gewoon mijn cd's en mijn tracklists. Ik brand 10 tracks er cd, eigenlijk allemaal 320 kbs.
Tracklist stop ik voor de CD, heb eigenlijk niet echt vaak dat ze echt heel vies worden,
maar heb wel een speciaal doekje daarvoor in mn map zitten.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (9-4-2008 13:05:00)
Yes, mij is "eindelijk" ook wat overkomen. Met z'n tweeën achter de spelers, beetje back 2 back gassen. Ik loop om hem heen naar mijn cd-map. Nummer is denk ik 130 seconde bezig, draai me om en druk op de CUE-knop van de dichtsbijzijnde speler.. Hij boos, publiek verbaasd, ik beschaamd..

shut up :X