Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van SoundExperience

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van SoundExperience (Pagina: 6 van 20)

Topic: Carnaval 2009 (23-11-2008 18:31:00)
Zou fijnfisjenie dit jaar wel officieel uitkomen? laugh :D

hyves = hyves is best grappig gedaan
Topic: Carnaval 2009 (20-11-2008 15:18:00)
Weleens van de partybob mail gehoord? Deze verstuurd berk rond de carnavalstijd regelmatig waarin de nieuwe releases vermeld staan.
Topic: Carnaval 2009 (16-11-2008 22:54:00)
Was er echt van overtuigd dat het van Carbon was, maar je hebt gedeeltelijk gelijk.
[muziek op maat]
He trut

Dit nummer is in verschillende versies uitgebracht. De oorspronkelijke versie dateert van 1993 uitgebracht door de Zwartjannen.

Een gezellig nummer in een arrangement wat door vrijwel elke kapel te spelen is. Tijdens het refrein zal het publiek zeker meezingen!
edit: maarja wat maakt het uit het blijft uit etten-leur komen laugh :D
Topic: Carnaval 2009 (16-11-2008 20:47:00)

tomvz20 schreef:

djjon schreef:

Misschien weer back on toppic gaan? en het hebben over carnaval snummers laugh :D in plaats van mensen die het het hebben over het echte Limburgse carnavalsgevoel shut up :X
voor de mensen buiten limburg, de nieuwe jettie palettie met hé knul. Om de melodie van een oud nummer van rob van daal, welke het nog steeds erg goed doet met carnaval, hé trut.
dit nummer heeft 100% hitpotentie met carnaval happy :)
Uhum van Carbon wink ;).
Topic: Website Hosting+domeinnaam (15-11-2008 00:20:00)

sinuz schreef:

Zelf heb ik ervaring met zowel PCExtreme en IS hosting. Mijn ervaring is dat je bij PCextreme wat meer mogelijkheden hebt met PHP websites (zelf werk ik vooral met Drupal gebaseerde websites) de servers van IS zijn dusdanig fanatiek dichtgetimmerd dat je een aantal CMS-en niet kan gebruiken. De downtime is bij beide hosting bedrijven vooralsnog te verwaarlozen.
Ik heb nog nooit geen downtime onaangekondigd gemerkt. Zelf werk ik veel met asp (jammer dat ze dat niet aanbieden). Ik heb nu zelf een server draaien in een datacenter in de buurt. Kosten 60E per maand en een server happy :). Tot nu toe alleen maar voordelen en je kan doen en laten wat je wil. Om de kosten te drukken draaien er meerdere (grotere) webapplicaties op.
Topic: Website Hosting+domeinnaam (12-11-2008 13:42:00)
Yourhosting is een goed en betrouwbaar bedrijf. Pcextreme leverd ook goede diensten zolang het maar geen windows servers moeten zijn.
Topic: Carnaval 2009 (4-11-2008 17:55:00)
Heb er weer zin in dit jaar. Gebroeders ko en Rogier (zonder ko) zijn er dit jaar weer vroeg bij.
Topic: Bevindingen rookverbod in de horeca. (26-10-2008 22:27:00)

Derkie schreef:

Volgens mij moet de overheid gewoon de horeca eigenaren die de regels aan hun laars lappen harder aanpakken.
Hij/zij is immers in overtreding met de wet.

Een boete van bijvoorbeeld 5000 euro zal veel horeca eigenaren wel aan het denken zetten. Niet de lullige 300? waar ze nu mee aankomen.
Mee eens. Stond dit weekend in een zalen complex waar ze onderling afgesproken hadden de eventuele boete te betalen. Zaal 1 100E zaal2 100E en de eigenaar 100E.

Eigenlijk te gek voor woorden.
Topic: Bevindingen rookverbod in de horeca. (25-10-2008 16:38:00)
Je kan het ook regio etten-leur vieren. Daar wordt in iedere kroeg weer gerookt. (De vraag is alleen hoe lang nog)
Topic: MailServer Topic (22-10-2008 22:44:00)
Hier ook. Bedankt voor de tip wink ;) bij flinke mailboxen scheelt het best veel.