Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Joep poep

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 132 bijdrage(n) van Joep poep (Pagina: 6 van 14)

Topic: Cdmappen (16-6-2006 12:45:00)
AH, dus elk hoesje kan 90 graden draaien?
Topic: Cdmappen (16-6-2006 11:11:00)
hoe doen jullie dat dan met draaien???? ik leg nu namelijk het hoesje van de cd die erin zit opzij, zodat ik nu niet dat hoesje weer in de case op meoet zoeken. maar hiermee gaat dat dus niet?

wouter
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (15-6-2006 19:18:00)

ilikeitloud schreef:

Ja opzich zou die het goed doen in de Spaanse discotheken. Maar ik denk dat Alex Romano - Gusta of Hands Up For Detroit veel kans heeft in de meer "underground" clubs op Ibiza, als je begrijpt wat ik bedoel.
ik denk dat dit nummer ook niet commercieel genoeg is. (in de zin van te weinig mensen vinden het een lekker deuntje)
Topic: Inloggen (12-6-2006 17:41:00)
JA, dat had ik laatst ook! ik dacht zal wel aan mij liggen. was tijdens een tussenuur op school dus dan vink ik dat niet aan.
Topic: Rookmachine reinigen (11-6-2006 16:35:00)
dan weet ik het helaas ook niet. dit gaat boven mijn kennis. misschien een ander?

succes,
wouter
Topic: Rookmachine reinigen (10-6-2006 14:11:00)
misschien zit het gaatje waar je rook uitkomt verstopt met vuil??? ff met een speld doorprikken. succes!

wouter
Topic: 19" oren (3-6-2006 19:49:00)
Laat maar nog op tijd! nog steeds geen tijd/vervoer gehad om eens wat blindpanels te gaan halen... nee dit is geen optie. ik vind het niet echt mooi om gewoon de mixer in de bak te leggen. ik ga het gewoon proberen d.m.v blindpanels. maar toch bedankt!

wouter
Topic: Beginnende DJ - Nieuwe gear (19-4-2006 16:37:00)
over die AA. ik kan er prima mee vooruit en het is een leuk ding maar echt stevig en degelijk is ie niet. dit ding heeft geen rag faders en dergelijke. de faders hebben zelfs een beetje speling... ik denk dat je voor jouw doel beter nog even door kan sparen voor een degelijkere mixer. succes!
mvg,

wouter
Topic: Stroom verdelen (9-4-2006 15:31:00)

Geit schreef:

het solderen was een grapje, maar dat had ik miss beter moeten vermeldenlaugh :D
jaja.... razz :p
Topic: 19" oren (9-4-2006 15:23:00)

martijn schreef:

Een 6HE paneel gaat niet passen?

De randen van blindpanelen zijn omgezet om ze stevig te maken. Daar kun je dus ook maar beter niet doorheen zagen. (Of zelf verstevigen met alu profieltjes, maar dat lijkt me te omslachtig worden) Een alu plaat halen en zwart (laten) spuiten geen optie?
nope dat gaat niet passen... ja dat dacht ik al van die randen... misschien dat het als geheel wel stevig is? maar mijn redenering met het stukje hout klopt wel toch? ja zoiets haal je zeker niet zomaar bij karwei ofzo? alvast bedankt!
mvg,

wouter