Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van RodiBakker
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 136 bijdrage(n) van RodiBakker (Pagina: 6 van 14)
Topic: Kleurcodering voor kabel (diameter/lengte) (14-9-2011 22:12:00)
In de NEN 1010 is een hoofdstuk over tijdelijke installaties zoals bij evenementen en kermissen maar ook op de bouw, hier een inleidend stukje bij een cursusaanbieder.
Ook is veel te lezen over veiligheid in een PDF van bouwend nederland met heel duidelijke uitleg.
Topic: Sunstrip (1) - andere lampen + aansluiting? (9-9-2011 22:06:00)Ook is veel te lezen over veiligheid in een PDF van bouwend nederland met heel duidelijke uitleg.
De GU10 fitting wordt vaak gebruikt voor 230V halogeen spotjes, ook voor 230V led dus, echter zijn de wat betere led lampen in deze vorm niet goedkoop. Ook kan niet elke led lamp op een dimmer, en dan moet je nog opletten met verschillende soorten dimmers. Ook is het effect van dimmen bij een led lamp niet zo mooi te zien als bij de halogeenlamp.
Topic: Sunstrip (1) - andere lampen + aansluiting? (9-9-2011 17:28:00)Een porselijnen kroonsteen en hittebestendige bedrading raad ik aan.
Topic: Soldeer Schema div. aansluitingen (5-9-2011 16:54:00)Ook staat er in de webshop bij de meeste verloopjes hoe deze aangesloten zitten.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (19-8-2011 09:23:00)Als het verzoekje wel op een telefoon staat als mp3 en dan dus klaar ligt te wachten en er dan spontaan gebeld wordt
Topic: Multidim Mk2 problemen (20-7-2011 17:56:00)
Kwam er laatst achter dat bij mijn Multidim MKII zijn instellingen vergeet. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Het gaat om het model met zwarte wcd's met klepjes en geen mic op de voorkant.
Het is net even een ander model print enzo als de witte wcd versie met mic in de midden, die heb ik ook. Ik dacht even wat uit te gaan wisselen maar de een heeft wel voetjes en de ander niet.
Topic: Showtec T4 balk met problems (27-6-2011 13:58:00)Het gaat om het model met zwarte wcd's met klepjes en geen mic op de voorkant.
Het is net even een ander model print enzo als de witte wcd versie met mic in de midden, die heb ik ook. Ik dacht even wat uit te gaan wisselen maar de een heeft wel voetjes en de ander niet.
Wel spanning op het continu wcd? Anders even openmaken om te kijken wat er los zit. Aan de zijkant kun je een kap loshalen en dan de achterplaat eruit schuiven (klein beetje olie doet wonderen).
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (26-6-2011 14:06:00)Bij mij komt nog wel eens het idee op om dat spontaan stoelendans te gaan doen, pas gaan zitten als de muziek stopt
Topic: 230 volt verdeelblokken (6-6-2011 18:25:00)
Deze betaalbare gebruik ik én voor de drive-in show, maar ook op de bouw dagelijks. De neopreen snoeren slijten zelfs harder als de blokken. Alleen raken de afdekkapjes wel eens kwijt. Je kan er mee gooien etc zonder dat het stuk gaat. Een lokale licht/geluid verhuurder gebruikt ze ook al jaren voor zn 230V kabels.
Topic: Inbouw stekkerblok maken (4-6-2011 09:45:00)Deze scheelt je al enorm veel werk.