Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Ruud

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 58 bijdrage(n) van Ruud (Pagina: 6 van 6)

Topic: Gebrande cd's (31-3-2003 12:45:00)
hoe zit het eigenlijk voor die (illegale) maand cd's als hitexplosion, 4box ed.
ik zei het al, illegaal, maar wat voor regeling zou hiervoor gelden??
Topic: Database (24-3-2003 10:52:00)
music database is ook een heel fijn programma, ook weer via cddb en dat gaat best snel, iig handiger als alles handmatig invoeren. kost wel $50,-
maarja voor niets gaat de zon op
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (14-3-2003 17:14:00)
Ik ben collega van Kerstmanneke en ben 8 jaar geleje dus samen met hem (en zijn broertje) begonnen. hier een paar pics van zo'n 6 jaar trug schat ik:

home.hccnet.nl/v.d.berk/pics/oud1.jpg
Links kerstmanneke toen en rechts ik toen.
home.hccnet.nl/v.d.berk/pics/oud.jpg
links kerstmanneke weer en rechts z'n broertje
Topic: Gebrande cd's (14-3-2003 15:37:00)
hej ik vraag me wel eens af he... iedereen roept wel van "der wordt tegenwoordig flink gecontroleerd bladiebla boete dit boete dat..."
maareh, niet dat ik het niet geloof ofzo, zijn hier mensen die weleens zo'n inspecteur op bezoek hebben gehad? lijkt me wel interessant om daar verhalen over te horen.

btw. ben bezig mijn gebrande cd stapel weg te werken door uit te zoeken welke muziek ik al wel legaal heb en welke niet en dus ff gekocht moet worden. ben er echt niet zo weg van van dat gecopieer, mij eigenlijk net iets te gemakkelijk. en ik heb liever een paar 'legale' cd koffers waar ik/we echt trots op kunnen zijn, dan dat 1 van onze 4 koffers is gevuld met van die gebrande cdkes.

ook denk ik dat elke cd collectie toch wel enkele gebrande cdtjes zal blijven bevatten.
Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (7-3-2003 19:49:00)
als ik een show van mezelf heb of van een andere drive-in show waar ik wel eens voor draai drink ik niets. Draai ook 1 keer in de maand in een cafe (op fietsafstand van me huis) en dan pak ik wel eens een pilske ook maar 2/4 en krijg van de barman weer es een drankje wat ie in elkaar gefabriekt heeft maar verder drink ik daar spa of cola ofiets. drink altijd met mate daar. (as ik draai iig)
Topic: Wat worden de carnavalshits 2003? (24-2-2003 18:12:00)
denk trouwens dat 'jouw hart is net als chocolade' van frans bauer, ook wel een hit wordt
Topic: Wat worden de carnavalshits 2003? (22-2-2003 18:08:00)
erik dikeb - wat een leuke kinderen
Topic: Wat worden de carnavalshits 2003? (21-2-2003 13:25:00)
De titel zegt het al, wat worden de echte hits van carnaval 2003? de nr's die je, als je ze na carnaval nog hoort, meteen aan carnaval 2003 doen denken.

volgens mij iig,
alles went behalve een vent - too much curry
De fiets van piet van pa - Henkie