Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Leijo
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 105 bijdrage(n) van Leijo (Pagina: 6 van 11)
Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (19-4-2005 19:15:00)Nee, nog niet. Rob kan het je met zekerheid zeggen, maar ik denk dat m'n M3D-powerknop nog steeds in een container op een schip ligt dat onderweg is naar Nederland...Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (14-4-2005 00:41:00)
Goed idee, sluit ik me volledig bij aan!!!
Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (13-4-2005 14:04:00)
@ Leijo: wat wordt er nog meer gemod dan? alleen een kleurtje en een M3D powerknoppie en een poetsbeurt van binnen vinden we allang niet meer schokkend aangezien Fredje de lat al zó hoog heeft gelegd..
Het ging me gewoon om die M3D-powerknop. Verder niks bijzonders dus, ik lul maar wat.
(Heb je gezien hoe laat het was toen ik dat vorige bericht typte???)Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (13-4-2005 03:55:00)
Tja, als ik m'n 'SLetje' (zoals Reind ze zo liefkozend noemt
) laat reviseren en modden, dan wel meteen goed hè!!! Als een 'normaal persoon' nù al een nieuwe powerknop op z'n SL-12**M3D of MK5 moet hebben, heeft 'ie toch echt iets fouts ermee gedaan.
Dankjewel voor het compliment Reind, ik wist niet dat ik een bikkel was...
Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (12-4-2005 15:01:00)Maar jij had je roze decks toch al terug?Topic: Gemodificeerde Koptelefoons? (11-4-2005 15:55:00)
Bazzzz schreef:
Zijn er al updates van de Sinasappel SL?Reind] schreef:
Laten we het maar gewoon op de stoere mannen houden dan.
Bazzzz schreef:
ff off topic:@ Leijo: wat wordt er nog meer gemod dan? alleen een kleurtje en een M3D powerknoppie en een poetsbeurt van binnen vinden we allang niet meer schokkend aangezien Fredje de lat al zó hoog heeft gelegd..
(Heb je gezien hoe laat het was toen ik dat vorige bericht typte???)nijhuisr schreef:
De meeste onderdelen komen eind deze week, alleen het MD3 powerknopje moet nog een stukje varen uit japan. word natuurlijk nooit besteld
) laat reviseren en modden, dan wel meteen goed hè!!! Als een 'normaal persoon' nù al een nieuwe powerknop op z'n SL-12**M3D of MK5 moet hebben, heeft 'ie toch echt iets fouts ermee gedaan.Reind schreef:
M3D power knop is alleen voor de echte bikkels weg gelegd
Ow...
Nou gelukkig dan maar!!! (Welke kleur hebben ze nu dan, toch nog steeds roze?)
Topic: Gemodificeerde Koptelefoons? (12-4-2005 03:44:00)Nou gelukkig dan maar!!! (Welke kleur hebben ze nu dan, toch nog steeds roze?)
Laat ik dat maar 's doen dan...
[Edit]
Ik heb Fredje gemaild:
"Hé Fredje,
Wakker worden!!! (Alweer...) ;-)
Hoe zit het met je gemodificeerde koptelefoon?
Groeten,
Leijo"
Nu maar weer afwachten...
[/Edit]
Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (12-4-2005 03:43:00)[Edit]
Ik heb Fredje gemaild:
"Hé Fredje,
Wakker worden!!! (Alweer...) ;-)
Hoe zit het met je gemodificeerde koptelefoon?
Groeten,
Leijo"
Nu maar weer afwachten...
[/Edit]
Reind] schreef:
Tis te hopen dat mijn onderdelen er ook bij zitten en dat de decks klaar zijn........ Ik heb ze hard nodig namelijk.Enne???
Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (11-4-2005 15:52:00)
Rob is nu bezig met mijn draaitafel. Hij wordt lekker fel oranje met blauwe LED's.
https://groups.msn.com/nijhuis/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=201
(Alleen de oranje is dus voor mij. Klik door voor meer foto's.)
Topic: Gemodificeerde Koptelefoons? (21-3-2005 01:43:00)https://groups.msn.com/nijhuis/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=201
(Alleen de oranje is dus voor mij. Klik door voor meer foto's.)
Hee, idee!!!