Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Party 2000
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 110 bijdrage(n) van Party 2000 (Pagina: 6 van 11)
Topic: FTP Server voor New-Line (21-4-2003 15:08:00)
ja, internet ook dus, naja, een pctje dan, waar de server op draaitTopic: FTP Server voor New-Line (20-4-2003 21:11:00)
leek me wel handig, was toch voor mezelf bezig een ftptje op te zetten, binenkort komt er btw een harde schijf voor de server alleen, ben nl. ook bezig met netwerkjeTopic: FTP Server voor New-Line (20-4-2003 21:05:00)
Alsjeblieft Dré, nieuw adres: ftp://NewLine@169.254.191.27/
Topic: FTP Server voor New-Line (21-4-2003 09:12:00)grrr, server 1 uur offline vanwege pc crash
Topic: FTP Server voor New-Line (20-4-2003 23:22:00)
me ouders betalen ja
enne, kwh valt tog wel mee?
Topic: FTP Server voor New-Line (20-4-2003 22:35:00)
enne, kwh valt tog wel mee?
ja, internet ook dus, naja, een pctje dan, waar de server op draait
leek me wel handig, was toch voor mezelf bezig een ftptje op te zetten, binenkort komt er btw een harde schijf voor de server alleen, ben nl. ook bezig met netwerkjeHallo,
Ik dacht lief te zijn en een ftp server van me eigen pc te maken voor New Line, so her it is:
ftp://NewLine@169.254.191.27/newline
SLa het op bij je favorieten o.i.d., erg handig als je foto's e.d. wilt laten zien op het New Line forum, en zelf geen server hebt, je kan uppen en downen.
Pim
P.s.: mischien handig om dit topic sticky te maken, Dré?

Topic: TMF Awards 2003 (20-4-2003 07:23:00)Ik dacht lief te zijn en een ftp server van me eigen pc te maken voor New Line, so her it is:
ftp://NewLine@169.254.191.27/newline
SLa het op bij je favorieten o.i.d., erg handig als je foto's e.d. wilt laten zien op het New Line forum, en zelf geen server hebt, je kan uppen en downen.
Pim
P.s.: mischien handig om dit topic sticky te maken, Dré?

Tja, maar het ging mij om de show
Topic: TMF Awards 2003 (19-4-2003 18:54:00)Ik heb al een stukkie gezien, en ik vondt het licht geweldig, jullie?
Topic: Aggressie op feesten (7-4-2003 07:39:00)
En hoeveel uitsmijters op hoeveel bezoekers moet je gemmideld hebben?
Topic: Aggressie op feesten (6-4-2003 07:44:00)Hallo iedereen,
Heeft iemand wel eens agressie op feesten meegemaakt, zo ja:
- wat doe je eraan?
- is het wel eense op jou gebotvierd?
Heeft iemand wel eens agressie op feesten meegemaakt, zo ja:
- wat doe je eraan?
- is het wel eense op jou gebotvierd?