Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Massive
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Massive (Pagina: 6 van 20)
Topic: Oud & Nieuw 2005! (1-1-2005 18:57:00)
Wat is dat? geen OH? En geen versteking van de Hi Hat? Waarschijnlijk is daar die stand met die losse plug voor, dus batterij leeg?Martin,
OH's waren er wel, maar we kwamen kanalen tekort op de vaste installatie van de kroeg om alles aan te sluiten. Bij de soundcheck zijn de OH's daarom komen te vervallen; in de relatief kleine zaal kwamen de bekkens er sowiezo wel goed uit. (was dit niet zo geweest dan hadden we een mixer bijgehuurd)
Hi-Hat is stuk gegaan (scheur in 1 v/d bekkens + pedaalmeganisme verbogen), vandaar dat die later in de nacht onversterkt was.Topic: Oud & Nieuw 2005! (1-1-2005 08:01:00)
Dankje!
Net thuis, is een zeer geslaagde nacht geworden.. helaas vergeten tegen onze fotografe te zeggen dat er ook mensen zijn die de opbouw & apperatuur interesseren
Maargoed; voor alle (band/publieks) foto's, klik hierTopic: Oud & Nieuw 2005! (31-12-2004 17:20:00)Dat valt in mijn omgeving nog mee, maar het gaat wel altijd om albums, geen singles.
Charts krijgen altijd nog wel mijn aandacht, maar dat is meer beroepsmatig dan interesse. Want tussen de goede/leuke nummers door erger ik me gewoon dood aan alle regelrechte TROEP dat er tussen zit.
Vooral de heren 'bekwame producers/juryleden' van programma's als Popstars & Idols weten tenenkrommende muziekproducties de wereld in te slingeren. Alleen al bij de gedachte aan de mismaakte zenuwachtige k*tbelletjes en andere geheel misplaatse geluiden die fluitsma & van tijn onder de singles van Boris hebben gestopt; AAAAH
(zo dát moest er hoognodig eens uit
)
En dan zijn er nog van die dingen als De Tokkies. Ik heb het nummer nog niet gehoord, het programma nog nooit gezien, en ik poog dat zo te houden. Doe mij Ozzy Osbourne maar.Topic: Wat kosten jullie nou? (21-12-2004 09:59:00)
Wellicht zou je kunnen overwegen DUIDELIJKE VRAGEN te stellen...
Ik heb bewondering voor de leden die je begrijpen. Proberen te begrijpen, althans.
kvm schreef:
@MassiveWat is dat? geen OH? En geen versteking van de Hi Hat? Waarschijnlijk is daar die stand met die losse plug voor, dus batterij leeg?
OH's waren er wel, maar we kwamen kanalen tekort op de vaste installatie van de kroeg om alles aan te sluiten. Bij de soundcheck zijn de OH's daarom komen te vervallen; in de relatief kleine zaal kwamen de bekkens er sowiezo wel goed uit. (was dit niet zo geweest dan hadden we een mixer bijgehuurd)
Hi-Hat is stuk gegaan (scheur in 1 v/d bekkens + pedaalmeganisme verbogen), vandaar dat die later in de nacht onversterkt was.
DjFx schreef:
Mark, succes
Net thuis, is een zeer geslaagde nacht geworden.. helaas vergeten tegen onze fotografe te zeggen dat er ook mensen zijn die de opbouw & apperatuur interesseren
Maargoed; voor alle (band/publieks) foto's, klik hier
Gistermiddag & avond P.A. opgebouwd, vanmiddag soundcheck gedaan.
Mixer afgedekt, bordje er voor dat iedereen die er met z'n poten aankomt strafrechtelijk vervolg gaat worden
Wij zijn er klaar voor, vannacht moet alles in 15 min. weer operationeel zijn. Dat word een flink stukje teamwork
Nu ff tijd voor famillie, dus ik wens ook iedereen veel succes, en bovenal: een fijne jaarwisseling, of je nou een klus hebt of zelf staat te feesten!
Mark.
Topic: Productie : DJ Jows - Overload [First Try] (30-12-2004 12:08:00)Mixer afgedekt, bordje er voor dat iedereen die er met z'n poten aankomt strafrechtelijk vervolg gaat worden

Wij zijn er klaar voor, vannacht moet alles in 15 min. weer operationeel zijn. Dat word een flink stukje teamwork
Nu ff tijd voor famillie, dus ik wens ook iedereen veel succes, en bovenal: een fijne jaarwisseling, of je nou een klus hebt of zelf staat te feesten!
Mark.
Het is natuurlijk maar de vraag of Fredje er wel klaar voor is (of niet?) om 'de bron' vrij te geven
Sorry Jows, heb nog niet kunnen luisteren.. hoop dat ik vandaag tijd heb!
Topic: Productie : DJ Jows - Overload [First Try] (28-12-2004 12:23:00)
Sorry Jows, heb nog niet kunnen luisteren.. hoop dat ik vandaag tijd heb!
Zodra ik thuis ben van men werk zal ik 's luisteren! Ben benieuwd hoe je em aangepast hebt
Topic: Versterker voor 6 luidsprekers (24-12-2004 21:02:00)
Bart, hij zoekt dan ook geen 6-kanaals versterker, maar een versterker die geschikt is om 6 luidsprekers op aan te sluiten.. Da's toch duidelijk een heel ander verhaal!
Kleine (hifi) monitoren en een versterker zoals de v3000 die Tom al aanraad zullen prima voldoen. Op de juiste manier aansluiten, zoals Bart al aangeeft; zolang het totale ohmage maar niet onder de 4 ohm komt. Een (werk)dag achtergrondmuziek weergeven is dan voor het gehele systeem helemaal geen zware klus!
Topic: vervelend publiek? (22-12-2004 20:35:00)Kleine (hifi) monitoren en een versterker zoals de v3000 die Tom al aanraad zullen prima voldoen. Op de juiste manier aansluiten, zoals Bart al aangeeft; zolang het totale ohmage maar niet onder de 4 ohm komt. Een (werk)dag achtergrondmuziek weergeven is dan voor het gehele systeem helemaal geen zware klus!
Reemski schreef:
Want persoonlijk heb ik geen vriend of kennis meer die regelmatig een ceedeetje koopt.Charts krijgen altijd nog wel mijn aandacht, maar dat is meer beroepsmatig dan interesse. Want tussen de goede/leuke nummers door erger ik me gewoon dood aan alle regelrechte TROEP dat er tussen zit.
Vooral de heren 'bekwame producers/juryleden' van programma's als Popstars & Idols weten tenenkrommende muziekproducties de wereld in te slingeren. Alleen al bij de gedachte aan de mismaakte zenuwachtige k*tbelletjes en andere geheel misplaatse geluiden die fluitsma & van tijn onder de singles van Boris hebben gestopt; AAAAH
(zo dát moest er hoognodig eens uit
)En dan zijn er nog van die dingen als De Tokkies. Ik heb het nummer nog niet gehoord, het programma nog nooit gezien, en ik poog dat zo te houden. Doe mij Ozzy Osbourne maar.
Ondanks z'n quote weet hij duidelijk NIET wat ie doet. Doei.
Topic: Productie : DJ Jows - Overload [First Try] (20-12-2004 21:29:00)De kick moet zéker niet 'vetter' Hij is echt tot op het randje getweaked, denk volgens de mening van sommigen al wel te ver. 'bassboost knop' idee van een goedkope stereo, je kent het wel.
De kick bevat genoeg laag, dreunt het niet dan heb je alweer je crossover fout staan Edie
(ps. ik oordeel visueel met Adobe Audition / klanktechnisch met m'n mackie HR824's)
Topic: Wat kosten jullie nou? (20-12-2004 18:54:00)De kick bevat genoeg laag, dreunt het niet dan heb je alweer je crossover fout staan Edie
(ps. ik oordeel visueel met Adobe Audition / klanktechnisch met m'n mackie HR824's)
MoveNLicht schreef:
ja nou blijkbaar krijg je alleen nutteloze antwoorden en niet de antwoorden die er gevraagd worden
Ik heb bewondering voor de leden die je begrijpen. Proberen te begrijpen, althans.