Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tribal Chef
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Tribal Chef (Pagina: 6 van 20)
Topic: laptop kopen (15-6-2007 15:07:00)
Maybe, maar bij een desktop pc zou ik zowiezo voor zelfbouw gaan, ik haal mijn spullen altijd bij www.azerty.nl
Dan ben je zeker goedkopen uit en met allemaal topcomponenten (waar je vaak bij pre-build pc's de mist ingaat)
Tussen 2 Gb en 2 Gb kan namenlijk heel veel verschil zitten..
Topic: Gekleurde CD-R'en (11-6-2007 21:53:00)Dan ben je zeker goedkopen uit en met allemaal topcomponenten (waar je vaak bij pre-build pc's de mist ingaat)
Tussen 2 Gb en 2 Gb kan namenlijk heel veel verschil zitten..
Doe maar Lightscribe, maar deze schijven zijn toch behoorlijk duur en het resultaat niet zodanig dat ik persoonlijk deze prijs terecht vind. Ik heb wel printable cd's/dvd's dit resultaat is wel heel mooi maar ik denk dat de levensduur bij dj gebruik hiervan niet lang is. (eigenlijk nog nooit getest)
Ik gebruik dezelfde cdr's als diggersfan en kan je zeggen dat dit zeer betrouwbare cd's zijn, de onderzijde van de schijven hebben wel allemaal dezelfde groenblauwe kleur.
Topic: BPM Studio (1-6-2007 06:44:00)Ik gebruik dezelfde cdr's als diggersfan en kan je zeggen dat dit zeer betrouwbare cd's zijn, de onderzijde van de schijven hebben wel allemaal dezelfde groenblauwe kleur.
Je kan ze veranderen in verborgen bestanden? (als je die optie niet aan hebt staan in ieder geval)
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (23-5-2007 22:35:00)Ach komop, hoe goedkoop toch..
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (22-5-2007 13:59:00)
Sound of Freedom is inderdaad vreselijk onorigineel, vind er ook niet zo veel aan.
Wel zonde van Bob Sinclar, hij is echt een goede producer maar vanaf zijn album western dreams is hij een totaal ander pad in gedoken.
Als je b.v. africanism lp's checkt of zijn laatste mixalbum voor defected, dat is echt weer ouderwets zijn stijl.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (27-4-2007 12:46:00)Wel zonde van Bob Sinclar, hij is echt een goede producer maar vanaf zijn album western dreams is hij een totaal ander pad in gedoken.
Als je b.v. africanism lp's checkt of zijn laatste mixalbum voor defected, dat is echt weer ouderwets zijn stijl.
Ik weet niet wat bij jou allemaal onder r&b valt maar ik vind dat toch niet helemaal terecht..
Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200GRN (13-3-2007 19:42:00)Ziet er weer veelbelovend uit Rob, ik ben beniewd naar het eindresultaat
Topic: Schokken opvangen?? (26-2-2007 16:16:00)daar hebben ze dan ook fatsoenlijke spelers zoals cdj1000mk3 die hebben nergens last van
Topic: Verschil tussen cdj 800 en cdj 1000 (9-2-2007 12:10:00)
@ Djmouse, verwar je de verstelbaarheid van de weerstand van de Jog niet met pitch benden, hoe stroef of licht de jog ook gaat, je bend precies hetzelfde.
Topic: Acura of Technics ? (7-2-2007 12:09:00)Je zou ze de kost moeten geven