Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrickbemmel

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 91 bijdrage(n) van Patrickbemmel (Pagina: 6 van 10)

Topic: RCF Bassbin kasten (24-11-2011 10:59:00)
maar het lijkt mij dat de sub die er bij mij inzit dus er gewoon niet in hoort, en mij vraag is welke kast is daar veel geschikter voor,
mijn 2 ps115 topjes kunnen de subs makkelijk bij houden en dan staat de versterker van de subs al te clippe,
er komt gewoon zoo weinig vermogen van af,
terwijl dat ik mijn toppe het veel zwaarder te verduren hebben met de a18b van dap
Topic: RCF Bassbin kasten (24-11-2011 10:57:00)
ik bedoelde het sarcastisch dus ja ik heb het geprobeerd,
en nee het is geen spelletje dat maak jij er weer van;)
Topic: RCF Bassbin kasten (22-11-2011 22:25:00)
maar miss heb ik het ook al geprobeerd zonder top erboven??
Topic: RCF Bassbin kasten (17-11-2011 22:25:00)
heb je misschien dan eventuele tips voor mij, wat ik er kwa materiaal in kan doen bijv. schuim of iets?
Topic: RCF Bassbin kasten (14-11-2011 18:18:00)
de plaatsing van de sub:

ik heb inderdaad links en rechts eentje,
staan meestal in de hoek of bij een muurtje,
maar hetzelfde blijft als ik bijv in een tent sta te beuken in het midden,
als ik de subs omdraai: dus de achterkant naar de het publiek dan voel je wel de bas,
zet ik de front weer naar het publiek dan voel je niks en tril je bij de draaitafels weg,

ik heb nog wel ergens een dap horngeladen kastje leeg staan, dap a18b,
zou het de moeite waard zijn om hem erin te testen?
dus proberen wat het verschil is?
Topic: RCF Bassbin kasten (14-11-2011 11:51:00)
ik heb bij elke soort muziek en toepassing, dat de druk aan de achterkant zit,
wat zou je mij aanraden?
in deze kast laten zitten of 2 nieuwe kasten maken bijv: rcr bassbin?
Topic: RCF Bassbin kasten (12-11-2011 15:11:00)
Het ontwerp is bijna hetzelfde als een br118 basje
bassreflex
maar ik las dus op internet dat de speakers die erin zitten meer geschikt zijn voor hornkasten

als je bij de speakers aan de voorkant staan, hoor je bijna geen bass en voel je het niet,
sta je aan de achterkant dreunt het in je oren
Topic: RCF Bassbin kasten (13-10-2011 18:26:00)
nog steeds geen reactie op mijn vraag sad :(
Topic: RCF Bassbin kasten (3-9-2011 13:37:00)
?????
Topic: RCF Bassbin kasten (29-8-2011 19:11:00)
niemand die mij iets meer erover kan vertellen?
en gebruikers ervaringen?