Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MickeyMick
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 180 bijdrage(n) van MickeyMick (Pagina: 6 van 18)
Topic: G haak voor movinghead icm vierkante T bar (19-4-2013 15:58:00)- stalen T-bar (30x30mm) dus diagonaal = a2+b2=c2 dus 42.43 mm
Welke fast coupler raden jullie aan?Topic: G haak voor movinghead icm vierkante T bar (19-4-2013 15:54:00)
Zie: www.new-line.nl/nl/truss-klemmen/showtec-quick-coupler_11297.htmOok bij een vierkante t bar? Maakt dat geen schade?Topic: G haak voor movinghead icm vierkante T bar (19-4-2013 15:51:00)
Waarom wil je stand alone?
Een simpele laptop eraan, en je houd alle vrijheid.Hoe bedoel je dat, overal komt het licht waar ik het niet wil hebben?
Ik dacht;"makkelijk voor kleine showtjes en partijen, scheelt weer een laptop(dus ruimte voor een strakkere kleine setup).
Want op dit moment heb ik al een laptop voor verzoekjes.Topic: Dmx Software icm standalone functie. (1-2-2013 19:11:00)Programma zelf ziet er leuk uit, maar kan ik dan ook zonder laptop verschillende lampen aansturen.Topic: Dmx Software icm standalone functie. (1-2-2013 17:55:00)
Vandaag moest ik draaien op een (school)kerstgala. Na ongeveer 30 min viel mijn led victory scan uit en er hing een vreemde lucht.
Snel de stroom van de scan gehaald en naderhand bekeken.
Spiegel en fan doen het nog. Lamp start niet direct meer op.
Waar kan dit aan liggen?oei, het klinkt toch echt alsof ie...kapot gegaan is!
(meer detail geven wordt wat lastig op afstand)Ja het is inderdaad lastig. Gewoon terugsturen denk ik. 2 jaar Europese garantie. Ook op andere producten :)
Baal er wel van :( Heb ook nog geen andere forumleden gehoord hierover.
remixed schreef:
Verder moet je even kijken naar de diameter van je T-bar (diagonaal).Welke fast coupler raden jullie aan?
remixed schreef:
Geen G-haak gebruiken maar een quick 'coupler' gebruiken (moet die wel de diameter kunnen hebben).Zie: www.new-line.nl/nl/truss-klemmen/showtec-quick-coupler_11297.htm
Hoe doen jullie dat? Hoe bevestigen jullie je movingheads op een vierkante t bar.
Topic: Showtec Indigo 4500 vs Phantom 50 (28-2-2013 01:38:00)Wat zijn nu precies de verschillen tussen deze 2.
De indigo lijkt meer functies bij zich te dragen maar is minder krachtig (4500 lux @ 2m) tegenover de phantom (18.500 lux @ 1 meter)
Is dat Lux nog om te rekenen naar 1 meter om zo een beter verglijk te maken?
Topic: Dmx Software icm standalone functie. (2-2-2013 01:30:00)De indigo lijkt meer functies bij zich te dragen maar is minder krachtig (4500 lux @ 2m) tegenover de phantom (18.500 lux @ 1 meter)
Is dat Lux nog om te rekenen naar 1 meter om zo een beter verglijk te maken?
Tom schreef:
Als je het voor scanners of mh's wilt gebruiken zal je zien dat het licht vrijwel altijd op plaatsen komt waar je het net niet wilt hebben.Waarom wil je stand alone?
Een simpele laptop eraan, en je houd alle vrijheid.
Ik dacht;"makkelijk voor kleine showtjes en partijen, scheelt weer een laptop(dus ruimte voor een strakkere kleine setup).
Want op dit moment heb ik al een laptop voor verzoekjes.
bomdes schreef:
Cuelux is een goede optie, zeer intuïtief en veel functionaliteit.Niemand ervaring met sweetlight en of hun producten?
Of met stand alone functies?
Topic: Dmx Software icm standalone functie. (27-1-2013 16:28:00)Of met stand alone functies?
Hallo allemaal,
Zijn er mensen die gebruik maken van de standalone functies van dmx kastjes?
Zo ja welke dmx kastjes gebruiken jullie?
Ik doe wat huis tuin keuken feesten maar ook gewoon het drive in werk op scholen. Daar ga ik hem voor gebruiken.
Ik heb zelf gekeken naar Showtec Sweetlight Remote(10 stand alone programma's)
Mijn huidige budget is om en nabij de 500 euro voor een kastje met standalone
Zonder deze functie ligt mijn budget lager
Topic: Jaarwisseling muziek (21-12-2012 18:42:00)Zijn er mensen die gebruik maken van de standalone functies van dmx kastjes?
Zo ja welke dmx kastjes gebruiken jullie?
Ik doe wat huis tuin keuken feesten maar ook gewoon het drive in werk op scholen. Daar ga ik hem voor gebruiken.
Ik heb zelf gekeken naar Showtec Sweetlight Remote(10 stand alone programma's)
Mijn huidige budget is om en nabij de 500 euro voor een kastje met standalone
Zonder deze functie ligt mijn budget lager
Zoek even naar: Welcome To 2012 Steel Rattle NYE Acapella In. Daar telt Lil jon af van 20 naar 0 en dan happy fucking new year :D
Kan je overal onder plakken ;). Ben zelf ook bezig.
Topic: Jb systems Led victory scan lamp plots uit (21-12-2012 13:26:00)Kan je overal onder plakken ;). Ben zelf ook bezig.
Fridge schreef:
MickeyMick schreef:
Hallo mede forumleden.Vandaag moest ik draaien op een (school)kerstgala. Na ongeveer 30 min viel mijn led victory scan uit en er hing een vreemde lucht.
Snel de stroom van de scan gehaald en naderhand bekeken.
Spiegel en fan doen het nog. Lamp start niet direct meer op.
Waar kan dit aan liggen?
(meer detail geven wordt wat lastig op afstand)
Baal er wel van :( Heb ook nog geen andere forumleden gehoord hierover.