Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mark Vriens
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 55 bijdrage(n) van Mark Vriens (Pagina: 6 van 6)
Topic: CDJ 350,800 MKII of 850. (21-1-2011 11:25:00)
Stukje hout zou eventueel nog kunnen ja, maar dat is zoiets wat je na 5 keer gebruiken kwijt bent. En het is niet zo dat ik het perse mis nu. Maar ach, wie weet nog een keer. Qua stevigheid zal het geen donder uitmaken.Je zou deze met een scharniertje er aan kunnen maken, maar zoals je ook zelf zegt, qua stevigheid maakt het geen donder uit, en met een scharniertje denk ik dat de case er niet mooier op zal worden.Topic: Het bouwen van een case (20-10-2010 21:22:00)
En al gedacht aan een 2e hands CDJ400 dan? Wel ongeveer hetzelfde als de 350, maar volgens mij iets goedkoper.
Topic: Beste platen van dit moment.... (21-11-2010 22:30:00)The Black Eyed Peas - The Time.
Heeeerlijk dance nummer! I love it
Topic: Het bouwen van een case (22-10-2010 10:16:00)Heeeerlijk dance nummer! I love it
partyfish schreef:
Thanks!Stukje hout zou eventueel nog kunnen ja, maar dat is zoiets wat je na 5 keer gebruiken kwijt bent. En het is niet zo dat ik het perse mis nu. Maar ach, wie weet nog een keer. Qua stevigheid zal het geen donder uitmaken.
Kan niet meer zeggen dan nette kistjes!!!
Vooral die multikabelcase is mooi gemaakt. Komt er in dat gaatje ook nog een extra stukje hout met profiel of laat je dat gewoon open?
Groeten, Mark
Topic: Geluidsinstallatie voor een zaal (8-9-2010 16:58:00)Vooral die multikabelcase is mooi gemaakt. Komt er in dat gaatje ook nog een extra stukje hout met profiel of laat je dat gewoon open?
Groeten, Mark
Nog even over de CD-speler, de Gemini CDMP-2600 is ook een fijne speler voor relatief lage prijs. Ik heb 'm zelf ook en leest mijn 400GB HDD's ook erg snel. De eerste keer duurt wat langer, maar daarna gaat het heel snel. Link:
Nu weet ik alleen niet hoe je de naam van de link anders maakt
Edit Mod: Dré: Gewist
Nu weet ik alleen niet hoe je de naam van de link anders maakt
Edit Mod: En schijnbaar heb je OOK de forumregels over het hoofd gezien... Gelieve je daar WEL aan te houden (dus niet linken naar concullega's bijvoorbeeld).