Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TB
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TB (Pagina: 6 van 20)
Topic: cd spelers digitaal aansluiten of niet? (10-1-2011 21:25:00)
Op het moment dat we met zijn allen een "goed is goed genoeg"-mentaliteit (is dat professioneel?) krijgen bij elke schakel in de audioketen, dan vrees ik voor een ondergang van de algemene geluidskwaliteit. Oeps, ik zie dat nu al gebeuren?!
En wat als je nu een geluidssysteem hebt dat wél een hoge resolutie heeft? Ik zie de Iphone niet als scherm voor bioscopen, dus je vergelijking gaat mank.Topic: cd spelers digitaal aansluiten of niet? (10-1-2011 18:44:00)
Het nut ontgaat mij ook, aangezien de drie fasen al afgezekerd zijn op 16A, is dus overbodig dat nogmaals te doen.
Ik raadt je aan om niet te gaan stunten met stroom!Topic: Bose 802 open maken? (5-1-2011 21:47:00)
Topic: Waar moet jij binnenkort draaien? (10-12-2010 16:59:00)
Harry1 schreef:
Op een bepaald moment is goed, goed genoeg. De kwaliteit van het medium is inmiddels zo hoog dat er genoeg andere factoren zijn die roet in het eten kunnen gooien. De iphone4 heeft een hoge beeldresolutie, maar op 5 meter afstand heb je er niks meer aan!
En wat als je nu een geluidssysteem hebt dat wél een hoge resolutie heeft? Ik zie de Iphone niet als scherm voor bioscopen, dus je vergelijking gaat mank.
Waarom zou je, als je de mogelijkheid hebt, de audioketen onnodig verzwakken door een extra AD/DA-conversie te laten gebeuren (en die conversie is wel degelijk nadelig voor de audioketen!)?
Topic: ShowTec PS-3203 (8-1-2011 14:34:00)1.5 mm2 is prima...
Topic: ShowTec PS-3203 (8-1-2011 14:23:00)dan zou je dus eigenlijk een 32a uit er op moeten zetten.
het zou soms makelijk als er geen 16a aansluiting is maar wel een 32a.
waarom snap je het nut niet van deze verdeler?
Neen, je geeft zelf aan de 16A in te willen gebruiken, waar dus potentieel 32A door kan gaan lopen.het zou soms makelijk als er geen 16a aansluiting is maar wel een 32a.
waarom snap je het nut niet van deze verdeler?
Het nut ontgaat mij ook, aangezien de drie fasen al afgezekerd zijn op 16A, is dus overbodig dat nogmaals te doen.
Ik raadt je aan om niet te gaan stunten met stroom!
1311 schreef:
als je er een mengpaneel tussen hebt moet je de hoge toon van de controlle helemaal dicht draaien anders zit er te veel hoog in, maar dat kun je via je mengpaneel weer corrigeren.
Ok, excuses
Je naam kwam me zo bekend voor...
Topic: Waar moet jij binnenkort draaien? (9-12-2010 12:18:00)
Je naam kwam me zo bekend voor...He rené, was jij diegene die de schermen/video regelde op de volgende klus (wij deden geluid etc)?:

Uploaded with ImageShack.us
Topic: Studiereis over het Internet: Meten met Sia SmaartLive 5. (7-11-2010 22:36:00)
Uploaded with ImageShack.us
Hoe verkloot je een x aantal uren: Neem een rotte USB-kabel!
Dat was dus het probleem. Het functioneert nu weer prima.
Topic: Studiereis over het Internet: Meten met Sia SmaartLive 5. (7-11-2010 22:06:00)Dat was dus het probleem. Het functioneert nu weer prima.
Jep, ook in windows slaat de VU-meter naast de input niet uit.
Op de geluidskaart zelf gaat het peak-ledje branden als je de sensitivity opschroeft, dus daar komt wel wat binnen.
Topic: Studiereis over het Internet: Meten met Sia SmaartLive 5. (7-11-2010 21:39:00)Op de geluidskaart zelf gaat het peak-ledje branden als je de sensitivity opschroeft, dus daar komt wel wat binnen.
Verdorie, waarom werkt mijn Smaart nu niet? Heb een nieuwe laptop, nu met Windows 7. Smaart werkt en pikt ook signaal op via de interne mic, maar zodra ik de externe geluidskaart aanwijs in Smaart voor het meas-signaal, krijgt ie niets binnen, terwijl de meetmic aangesloten is.
OS:
Windows 7 64-bit
Programma:
Smaart V6
Geluidskaart:
Roland UA-25EX
Ik zie vast iets eenvoudigs over het hoofd, maar wat?
OS:
Windows 7 64-bit
Programma:
Smaart V6
Geluidskaart:
Roland UA-25EX
Ik zie vast iets eenvoudigs over het hoofd, maar wat?