Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djgys
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 99 bijdrage(n) van Djgys (Pagina: 6 van 10)
Topic: Wat kosten jullie nou? (20-11-2011 11:52:00)
Accepteren je klanten nooit als je per direct ineens 100 euro meer vraagt!oke dan doe ik dat idd.Topic: Wat kosten jullie nou? (19-11-2011 17:27:00)In dat geval zou je bij mij toch richting de 275-325 gaan.oke mooi dan doe ik dat de volgende keer .
Want wist nog niet echt wat jullie vroegen maar weet nu dat ik er ver onder zit / zat.
Topic: Wat kosten jullie nou? (19-11-2011 16:02:00)
Speelt naar mijn idee ook wel mee.
Voor 1,5 uur achtergrondmuziek op een korte receptie is het aardig, voor een feestavond van 20 tot 3 uur is het zeer weinig.het was een feestje van 21uur tot 01uur in een kantine van een zaalvoetbal competitie, het was meer van jha we willen iemand hebben die wa muziek maakt is leuker dan de radio aanzetten. was wel rond de 300 a 400 man binnen beetje af en aan.Topic: Wat kosten jullie nou? (19-11-2011 11:33:00)
hier een testje
kan zelf dadelijk via een admin pagina de # invoeren , en met stukje software worden via een oude telefoon de smsjes in een Database gezet en die word weer op de bericht pagina weergegeven.
test.rogiweb.nl/gijs/tweet.php
iemand nog ideënMooiere kleuren? Oplossing voor als er geen internet beschikbaar is op locatie... uh... goed werken aan leesbaarheid, filters op bepaalde woorden of zorgen voor handmatige filter (berichten met de hand goedkeuren)het draait op een webserver op de laptop , dus ben niet internet gebonden voor sms, wel als er twitter op weergegeven moet worden, maar heb een admin paneeltje.
kleuren kan ik daar ook in weizigen aleen is nog beetje de juiste combi zoekkenTopic: Bijna... (7-11-2011 23:26:00)
Als je mixer dat niet blijkt te hebben, zul je concessies moeten doen.concessies zijn ?
Topic: microfoon afstellen (13-10-2011 17:21:00)
1) Je begint dus bij je microfoon, deze stel je naar beneden toe bij, zodat deze niet meer in het rood staat.
2) Vervolgens kom je bij je mixer, hier regel je de gain bij zodat je preamp niet meer in het rood gaat (meestal te controleren op de VU meter als je je kanaal op PFL zet).
3) Als de uitgang van je mixer dan nog steeds in het rood zit (of je versterkers), neem je ook je kanaalschuif wat terug.
Een microfoon stel je normaal gesproken van tevoren al in, zodat 1) en 2) reeds zijn afgesteld uitgaande van de worst-kaas spreker. Geef dus zelf bij het afstellen in flinke gil in de microfoon, en zorg ervoor dat je gainketen zo is afgesteld dat dit nog steeds netjes quasi 0-db is.ok dit ga ik proberen, maar is dan niet het geval dat als ik normaal door de microfoon praat dat dat heel zachtjes gaat ?
Topic: microfoon afstellen (12-10-2011 22:49:00)
Frank76 schreef:
Verhoog je prijzen dan wel in stapjes (per 1 januari een stukkie, per 1 juli nog eens) anders prijs je jezelf de markt uit!Accepteren je klanten nooit als je per direct ineens 100 euro meer vraagt!
Frank76 schreef:
djgys schreef:
het was een feestje van 21uur tot 01uur ...Want wist nog niet echt wat jullie vroegen maar weet nu dat ik er ver onder zit / zat.
Frank76 schreef:
Welke tijden was het? Wat voor soort gelegenheid?Speelt naar mijn idee ook wel mee.
Voor 1,5 uur achtergrondmuziek op een korte receptie is het aardig, voor een feestavond van 20 tot 3 uur is het zeer weinig.
hoi mensen ik heb vorige week deze set neer gezet
Foto
(2e speaker stond rechts langs de deur !)
met als setup
Geluid:
muziek pc
dubbele cd speler (merk weet ik zo niet)
berhinger VMX 1000
AKG Draadloze mic.
2x Crown XTI 2000
2x Nova 15" Subs
2x Jb systems pl 12
Licht:
T4 parren setje op statief (bestuurd via Freestyler).
ik heb hier €175,- voor gevraagt is dit nu veel of extreem weinig??
ik sta zondag met de zelfde setup ook te draaien voor de zelfde prijs.
Gr Gijs
Topic: SMS-party software (14-11-2011 17:43:00)Foto
(2e speaker stond rechts langs de deur !)
met als setup
Geluid:
muziek pc
dubbele cd speler (merk weet ik zo niet)
berhinger VMX 1000
AKG Draadloze mic.
2x Crown XTI 2000
2x Nova 15" Subs
2x Jb systems pl 12
Licht:
T4 parren setje op statief (bestuurd via Freestyler).
ik heb hier €175,- voor gevraagt is dit nu veel of extreem weinig??
ik sta zondag met de zelfde setup ook te draaien voor de zelfde prijs.
Gr Gijs
Roeltje schreef:
djgys schreef:
ben zelf begonnen aan een sms party script via een eigenwebserver. + een # van twitter die er tussen komthier een testje
kan zelf dadelijk via een admin pagina de # invoeren , en met stukje software worden via een oude telefoon de smsjes in een Database gezet en die word weer op de bericht pagina weergegeven.
test.rogiweb.nl/gijs/tweet.php
iemand nog ideën
kleuren kan ik daar ook in weizigen aleen is nog beetje de juiste combi zoekken
New-line 10 jaar
Topic: SMS-party software (4-11-2011 00:42:00)
ben zelf begonnen aan een sms party script via een eigenwebserver. + een # van twitter die er tussen komt
hier een testje
kan zelf dadelijk via een admin pagina de # invoeren , en met stukje software worden via een oude telefoon de smsjes in een Database gezet en die word weer op de bericht pagina weergegeven.
test.rogiweb.nl/gijs/tweet.php
iemand nog ideën
Topic: microfoon afstellen (13-10-2011 19:19:00)hier een testje
kan zelf dadelijk via een admin pagina de # invoeren , en met stukje software worden via een oude telefoon de smsjes in een Database gezet en die word weer op de bericht pagina weergegeven.
test.rogiweb.nl/gijs/tweet.php
iemand nog ideën
joepurlings schreef:
Tja... een mixer met een beetje headroom is daarvoor wel handig ja...Als je mixer dat niet blijkt te hebben, zul je concessies moeten doen.
joepurlings schreef:
Alles wat in het rood gaat is per definitie niet goed, en je begint altijd bij de bron (vanwege het principe: eenmaal vervormd wordt nooit meer zuiver). Hiermee kun je elke situatie van oversturen te lijf.1) Je begint dus bij je microfoon, deze stel je naar beneden toe bij, zodat deze niet meer in het rood staat.
2) Vervolgens kom je bij je mixer, hier regel je de gain bij zodat je preamp niet meer in het rood gaat (meestal te controleren op de VU meter als je je kanaal op PFL zet).
3) Als de uitgang van je mixer dan nog steeds in het rood zit (of je versterkers), neem je ook je kanaalschuif wat terug.
Een microfoon stel je normaal gesproken van tevoren al in, zodat 1) en 2) reeds zijn afgesteld uitgaande van de worst-kaas spreker. Geef dus zelf bij het afstellen in flinke gil in de microfoon, en zorg ervoor dat je gainketen zo is afgesteld dat dit nog steeds netjes quasi 0-db is.
hoi forum leden
ik heb het probleem dat als ik met mijn drive-in show op pad ben dat ik wel eens de draadloze mic de zaal in geef voor
de mensen die dan wat te zeggen hebben, soms komt er dan zo'n K*t kind die het leuk vind om door de mic te schreeuwen.
dan gaat bij mij alles in het rood. hoe lossen jullie dit op???
hoe stellen jullie dat af met de volume knop van de mic ontvanger , gain van de mixer
ik heb trouwens een AKG ( type ?? ) mic
ik heb het probleem dat als ik met mijn drive-in show op pad ben dat ik wel eens de draadloze mic de zaal in geef voor
de mensen die dan wat te zeggen hebben, soms komt er dan zo'n K*t kind die het leuk vind om door de mic te schreeuwen.
dan gaat bij mij alles in het rood. hoe lossen jullie dit op???
hoe stellen jullie dat af met de volume knop van de mic ontvanger , gain van de mixer
ik heb trouwens een AKG ( type ?? ) mic