Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van John
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 71 bijdrage(n) van John (Pagina: 5 van 8)
Topic: Subwoofer PR115B doorlussen op Mission 900 en PR115 (9-1-2004 12:05:00)
De handleiding is in geen enkele taal meer te downloaden.
Want het is een cross-over die uit het assortiment is.
Maar WIMS ik kan je wel een kopietje maken want ik heb wel een handleiding in Englisch en Pruisisch.
John
Topic: Subwoofer PR115B doorlussen op Mission 900 en PR115 (21-12-2003 19:01:00)Want het is een cross-over die uit het assortiment is.
Maar WIMS ik kan je wel een kopietje maken want ik heb wel een handleiding in Englisch en Pruisisch.
John
www.new-line.nl/forum/read/?t=563
In deze topic schreef Tom, nu de wintermoderator neem ik aan, op een vraag hoe het beste mc15 en mc15b aangeloten konden worden.
En hij vermeldde hierin dat je per stack een amp kan gebruiken.
Daaronder verteld Dré nog een verhaal over waar hij praat over powersharing.
En nu kom ik de leek, als ik één versterker gebruik voor zowel de sub als de top, dat dan inderdaad het meeste vermogen naar de bassen gaat en de rest naar de tops.
En ik dus de versterkers dan het beste benut.
Als het allemaal geloel is, laat wat van je horen.
dan wordt het mij en mischien anderen ook nog duidelijker.
Topic: Subwoofer PR115B doorlussen op Mission 900 en PR115 (19-12-2003 14:09:00)In deze topic schreef Tom, nu de wintermoderator neem ik aan, op een vraag hoe het beste mc15 en mc15b aangeloten konden worden.
En hij vermeldde hierin dat je per stack een amp kan gebruiken.
Daaronder verteld Dré nog een verhaal over waar hij praat over powersharing.
En nu kom ik de leek, als ik één versterker gebruik voor zowel de sub als de top, dat dan inderdaad het meeste vermogen naar de bassen gaat en de rest naar de tops.
En ik dus de versterkers dan het beste benut.
Als het allemaal geloel is, laat wat van je horen.
dan wordt het mij en mischien anderen ook nog duidelijker.
Ik heb dat inderdaad ergens op dit forum gelezen (sub en top per kanaal op 1 amp)en als ik ff tijd heb zal ik het zoeken.
Topic: Subwoofer PR115B doorlussen op Mission 900 en PR115 (19-12-2003 11:17:00)Ik heb nu 2 PR115 en 2 PR115B,een crossover en 1 mission 900.
Nu hebben jullie me al eerder verteld dat daar nog een mission 800 bij moet.
Maar kan dit dan geen 900 worden en een amp per stack, haal ik het rendement uit mijn speakers en heb ik ook een zware belasting op 1 kanaal en een iets mindere balasting op het andere kanaal en dat zou ook nog beter zijn voor de amps, heb ik meen ik ergens op dit forum gelezen.
Wie Helpt
Topic: Subwoofer PR115B doorlussen op Mission 900 en PR115 (10-11-2003 14:30:00)Nu hebben jullie me al eerder verteld dat daar nog een mission 800 bij moet.
Maar kan dit dan geen 900 worden en een amp per stack, haal ik het rendement uit mijn speakers en heb ik ook een zware belasting op 1 kanaal en een iets mindere balasting op het andere kanaal en dat zou ook nog beter zijn voor de amps, heb ik meen ik ergens op dit forum gelezen.
Wie Helpt
Alvast bedankt
Topic: Welke schade kan een aggregaat aanrichten. (10-11-2003 10:53:00)
Tom, het weer was idd geweldig en we hadden ongeveer 400 mensen, naar schatting die meeliepen, met lampionnen en zaklampen, het was geweldig om te zien.
John
Topic: Subwoofer PR115B doorlussen op Mission 900 en PR115 (10-11-2003 10:49:00)John
Tom, Nothing, but it reads a lot eassier.
John
Topic: Subwoofer PR115B doorlussen op Mission 900 en PR115 (10-11-2003 10:28:00)
John
Ik heb de CX 2300.
Het is me gelukt heb hem vrijdag gekregen.
Ziet er nog als nieuw uit, maar heeft alleen een Deutsche handleiding of in het engels.
Nijhuisr, jij hebt de CX 2300, heb jij misschien een NL handleiding in bv PDF????
Andere vraag, heb maar een amp, kan ik nu de crossover testen door eerst het laag aan te sluiten op de crossover en naderhand het mid-high????
Of gaat er dan iets mis???
John
Topic: Welke schade kan een aggregaat aanrichten. (10-11-2003 10:21:00)Het is me gelukt heb hem vrijdag gekregen.
Ziet er nog als nieuw uit, maar heeft alleen een Deutsche handleiding of in het engels.
Nijhuisr, jij hebt de CX 2300, heb jij misschien een NL handleiding in bv PDF????
Andere vraag, heb maar een amp, kan ik nu de crossover testen door eerst het laag aan te sluiten op de crossover en naderhand het mid-high????
Of gaat er dan iets mis???
John
Het gaat goed mannen
Hier zijn dan mijn bevindingen van afgelopen zaterdag.
Heb het aggregaat gestart, warm laten lopen, is bij zo'n klein ding snel gebeurt.
De fluke in het stopcontact gestoken en de spanning afgeregeld op 230V~.
Daarna de apparatuur ingeschakeld, inschakelen versterker is merkbaar.
Daarna de amp. warm laten draaien en de spanning op de multimeter in de gaten gehouden en varieerde nauwelijks.
Daarna versterker naar max. mixer op odB en niet in de clip.
Spanningsvariaties waren op dat moment tussen de 228 en 232V~.
Dus het is perfect gegaan.
Maar en dat is al eerder ter sprake gekomen, het geluid wat er buiten overblijft is magertjes.
Maar de kindjes vonden het leuk en daar ging het om.
Bedankt voor alle reacties en Tiemen probeer het ons duidelijk te maken want aan de reacties tezien leeft het onder de forum-gebruikers.
Topic: Welke schade kan een aggregaat aanrichten. (5-11-2003 20:10:00)
Hier zijn dan mijn bevindingen van afgelopen zaterdag.
Heb het aggregaat gestart, warm laten lopen, is bij zo'n klein ding snel gebeurt.
De fluke in het stopcontact gestoken en de spanning afgeregeld op 230V~.
Daarna de apparatuur ingeschakeld, inschakelen versterker is merkbaar.
Daarna de amp. warm laten draaien en de spanning op de multimeter in de gaten gehouden en varieerde nauwelijks.
Daarna versterker naar max. mixer op odB en niet in de clip.
Spanningsvariaties waren op dat moment tussen de 228 en 232V~.
Dus het is perfect gegaan.
Maar en dat is al eerder ter sprake gekomen, het geluid wat er buiten overblijft is magertjes.
Maar de kindjes vonden het leuk en daar ging het om.
Bedankt voor alle reacties en Tiemen probeer het ons duidelijk te maken want aan de reacties tezien leeft het onder de forum-gebruikers.
Beste Mensen,
Bedankt voor alle info, ik heb zelf ook nog ff over het net gesurfd en op mijn werk na-gevraagd.
Heb een collega die het oogstdank-feest organiseerd en naar zijn ervaringen gevraagd en die meldde mij inderdaad dat ze met kleine aggregaten werken (tussen 4-6 kVA)en nooit problemen hebben en dan gehuurd bij de tegenhanger van BO-Rent nl Boels.
Mr Edie: Bedankt voor het aanbod, maar als die omvormer stuk gaat dan hebben we samen een probleem, want je weet zelf ook hoe dat gaat, ff kijken of het nog iets harder kan en dan is de omvormer hiemelen.
En ik krijg vrijdag een aggregaat, en dan kan ik deze testen met multi-meter en kijken of het allemaal een beetje stabiel blijft.
Mijn ervaringen laat ik zondag weten met een
of met een
Groeten John
Bedankt voor alle info, ik heb zelf ook nog ff over het net gesurfd en op mijn werk na-gevraagd.
Heb een collega die het oogstdank-feest organiseerd en naar zijn ervaringen gevraagd en die meldde mij inderdaad dat ze met kleine aggregaten werken (tussen 4-6 kVA)en nooit problemen hebben en dan gehuurd bij de tegenhanger van BO-Rent nl Boels.
Mr Edie: Bedankt voor het aanbod, maar als die omvormer stuk gaat dan hebben we samen een probleem, want je weet zelf ook hoe dat gaat, ff kijken of het nog iets harder kan en dan is de omvormer hiemelen.
En ik krijg vrijdag een aggregaat, en dan kan ik deze testen met multi-meter en kijken of het allemaal een beetje stabiel blijft.
Mijn ervaringen laat ik zondag weten met een
of met een
Groeten John