Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sonic boom

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Sonic boom (Pagina: 5 van 20)

Topic: Post hier je logo! (10-3-2008 17:47:00)

Mathijs_promix schreef:

En de maten zijn 8,5 x 5,5 cm .
Dat is ook maar net wat je zelf wilt, ik heb hier in de map verschillende afmetingen dus dat staat nou niet echt vast.
Topic: Liedjes met boot (10-3-2008 17:42:00)
Als we toch gaan kicken, ik mis Berend Botje nog in dit rijtje laugh :D shut up :X
Topic: Post hier je logo! (8-3-2008 16:15:00)
Ik vind die van ikkeikkemij en annedijkstra zowieso geen logo's, eerder banners (en dan voor op een goedkope .tk site shut up :X )

Die van Mark_dabomb: netjes, sprekend maar wel eens vaker gezien (en dan bedoelde ik niet die van Jeroen VDV, hoewel het daar inderdaad ook in zit), ik weet even niet meer waar maar het thema is bekend. Wél zakelijk, dat wel.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (5-3-2008 20:23:00)

Patrick Beuken schreef:

Tis 'maar' een school daar hoeft het normaalgesproken niet zo tip top.
Wat een instelling als je zo denk. Scholen hebben wel budget!!! shut up :X
Topic: Passend Beginnummer voor feest in Manebrug. (5-3-2008 20:10:00)
"Celebration" van Kool and the Gang, "Carwash" van Rose Royce óf de nieuwere versie met Christina Aquilera, "I will survive" van Gloria Gaynor óf de nieuwere versie van de Hermes House Band, "I want to break free" van Queen, beetje up pitchen.

En qua jaren 70 bv George Baker met "little green Bag".

En zo kan het nog even door gaan.....
Maar je kan beter zelf even zoeken, je moet er uiteraard ook op kunnen door draaien, is dus wel handig om je even goed in het gerne in te lezen. sneaky :V
Topic: Post hier je logo! (22-2-2008 20:48:00)
Let er wel even op dat de stickers van Vista print er niet echt lang op zitten, is een poststicker van papier, je kan beter andere stickers gebruiken voor je spullen, wij hebben er een soort foliesticker voor laten drukken, sluit goed aan op je spullen en komt voorlopig niet meer los.
Topic: Termen en basis principes ! (22-2-2008 12:28:00)
net als het Stock, Aitkin en Watermann-effect, zeg maar.
Topic: 8x Par 56 vervangen door 4x JB The Winner 2 (17-2-2008 14:50:00)
Je kunt er ook gebruik van maken, gewoon bewust de 2 kleuren blauw naast elkaar, mits je je scanners of andere effecten/ parren logisch (b.v. in spiegelbeeld) weg hangt.
Topic: Post hier je logo! (15-2-2008 20:12:00)
Dat klopt, maar dat zijn de bijna spam-achtige aanbiedingen die je krijgt als je eenmaal een account bij ze hebt lopen, niet verkeerd maar af en toe wel eens vervelend. Maar de prullenbak is geduldig laugh :D .
Topic: Post hier je logo! (15-2-2008 19:23:00)

JeroenVDV schreef:

Soms staat de reclame er inderdaad standaard op (maar kun je die gewoon zelf in het ontwerp verwijderen).
Aangezien deze vaak op de achterkant staat gaat dat helaas niet, maar voor een kleine meerprijs ben je er vanaf. En je kunt, tegen een vergoeding, een eigen ontwerp uploaden dat je, als hij eenmaal een keer bij hun is gebruikt, via je portfolio steeds weer kan gebruiken.