Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rubby
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 65 bijdrage(n) van Rubby (Pagina: 5 van 7)
Topic: Wie is jouw favoriete DJ? (5-1-2007 23:25:00)
Naar mijn weten doet hij beide
Maar hij is vooral actief in de latin scene
Topic: Wie is jouw favoriete DJ? (5-1-2007 19:16:00)
Maar hij is vooral actief in de latin scene
Dj Cream!
Maakt in mijn ogen hele mooie remixen
Topic: Heb ik genoeg? (2-1-2007 12:34:00)Maakt in mijn ogen hele mooie remixen
haha, ik bedoelde meer of je nog andere dingen moet kopen, behalve de standaard, de lampen, en de par behuizing
Topic: Heb ik genoeg? (1-1-2007 22:11:00)
De subs heb ik inmiddels binnen, en ik ben van plan een par setje te kopen. Wil iemand daar iets over kwijt? Bv. Wat er allemaal bij komt kijken enz. Ik ben niet van plan een hele lichttafel te kopen, maar wel een dimmerpack.
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Ruben
Topic: Heb ik genoeg? (12-12-2006 01:19:00)Alvast bedankt voor jullie hulp,
Ruben
Na een tijd op het forum gesurft te hebben neem ik waarchijnlijk tweedehands subs over van iemand. 2 x een Behringer b1800x. Heeft iemand die staan? zo ja, werken ze lekker?
Ruben
Topic: nieuwe merken op new line (10-12-2006 07:51:00)Ruben
Ik mis een beetje Chauvet producten in de webshop!
Topic: Drive-in show gezocht in Den Haag (9-12-2006 15:27:00)Ik heb heel veel ervaring met de genoemde muziekstylen. Vooral reggeaton. Jammer genoeg niet de spullen die jij noemde. als je ergens anders die spullen kan regelen...
Topic: Dj-gear voor thuisgebruik uitzoeken (4-12-2006 23:50:00)Als ik jou was zou ik voor de Numark PHX gaan. Die heb ik zelf ook, en die is echt heerlijk. Hij isoleert het geluid van buiten goed, en zit lekker om je oor. Verder kan hij ook redelijk hard als je wat harder begint te draaien
Topic: Heb ik genoeg? (2-12-2006 01:20:00)zal ik doen
Topic: Heb ik genoeg? (1-12-2006 23:08:00)
Heeft iemand nog goede subs in goede staat staan die ik tweedehands kan kopen?