Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj thaan

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 80 bijdrage(n) van Dj thaan (Pagina: 5 van 8)

Topic: Veiligheid: hoe ver gaan we? (10-10-2003 08:04:00)
Eigenlijk moeten ze niet de smaak politie hebben, maar de drive-in shows keuring happy :) ofzoiets hebben, maar dat ze dan ook naar de kleinere drive-in shows kom keuren en niet alleen die grote.
Topic: Wie kan mij zeggen hoe dit nummer heet? (6-10-2003 13:20:00)
Heey ik zoek ook een nummer, ik weet er echt bijna niks meer van, maar hoorde hem laatst in een cafe hier in de buurt: Het is een hardcore nummer je hoort af en toe zo een stemmetje en dan op een duur hoor je die stem en volgens mij gelijk daar achterna hardcore!
Topic: Foto's van new-paradise (28-9-2003 17:43:00)
BTW: Mijn ouders hebben ook helemaal niks gegeven hoor aan onze drive-in(alleen complimenten laugh :D
Topic: hoe maak je nou een mix? (26-9-2003 08:24:00)
Ik had zelf ook nog ff een vraagje
als ik een beetje aan het mixen(met cd spelers we hebben zelf een cdj100s)
ben dan heb je dat sommigen nummer als bij de 10 sec al ongeveer stoppen en sommigen pas bij de 2 a seconden, of is dat gewoon zovaak alle cd's afluisteren of oefenen dat je het ongeveer weet? of hebben jullie hier een handig truckje voor?
Topic: kapotte rookmachine (24-9-2003 20:55:00)
ik denk dat ik te laat ben maar ja dat houd je he met die rookmachines
dan maar voor een andere en betere rookmachine sparen laugh :D
Topic: kapotte rookmachine (23-9-2003 20:21:00)
ik heb het zelfde probleem, maar bij mij spuit die niet eens
ik hoor wel het motortje draaien(als dat klopt?) en hij wordt flink
warm en ik heb hem ook al met azijn geprobeerd maar dat lukt ook niet echt
Topic: Gevraagd, ideeen thema feest.. (12-9-2003 08:07:00)
wie het minste kleren aan heeft razz :p dan valt er nog wat te bekijken laugh :D
Topic: wat/welke flightcase moet ik nemen (3-9-2003 21:52:00)
de botex is het hoogst

oja bedankt voor alle reacties
Topic: wat/welke flightcase moet ik nemen (3-9-2003 20:44:00)
kan je die hier ook bij dre kopen? want als je met de zoekmachine zoekt dan vindt die niks.
Topic: wat/welke flightcase moet ik nemen (3-9-2003 20:28:00)

roberto schreef:

thaan, moeten er ook connector panelen enzo op? en 6 uitgangen 230 volt voor de dj switch?
ja die moeten er ook nog bij(was ff vergeten)