Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stevo_JD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 141 bijdrage(n) van Stevo_JD (Pagina: 5 van 15)
Topic: Gezocht: Latin/Minimal/ Electro - DJ's / Live act's - 14 augustus (19-6-2008 11:16:00)Joh, ;) Dat lijkt me vrij duidelijk, bedoelde er eigenlijk mee dat er dan weinig "normale" kroeg/club dj's hier zitten en heel veel drive-in/bruiloft/etc-DJ's zitten. =)Topic: Pismuziek/Plasplaat/Zeikplaat! (8-6-2008 23:40:00)
Geen probleem hoor ;) Het duurt ook allemaal nog even!
Topic: EK 2008: Oranje knallers! (19-6-2008 11:15:00)De remix van Renco en Praia van "Welpie"..
Echt über ^^
Topic: Gezocht: Latin/Minimal/ Electro - DJ's / Live act's - 14 augustus (17-6-2008 14:25:00)Echt über ^^
Ik had het hier met Stefan (Pietje) over, wordt hier nog iemand over ingelicht?
Topic: Pismuziek/Plasplaat/Zeikplaat! (9-6-2008 09:26:00)Mr. Edie schreef:
Ook afhankelijk van het feest...Ik zit eigenlijk met verbazing te kijken naar de reacties. Zijn allemaal een beetje tracks die waar de hedendaagse jeugd niet echt voor warm loopt, laat staan 7 of 10 minuten lang?
Topic: Gezocht: Latin/Minimal/ Electro - DJ's / Live act's - 14 augustus (6-6-2008 19:00:00)Ik heb op het laatste moment ook nog gereageerd, mijn boeking van de 14e gaat niet door (was een ander introfeest van Sociale Studies). Sorry voor de late reactie, hoop nog dat ik mee genomen kan worden in de beoordeling. Heb wel weer zin in een feestje in mijn hometown
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (4-6-2008 17:11:00)
Met alle respect, dat was al een hitje in 2006..
Topic: Gezocht: Latin/Minimal/ Electro - DJ's / Live act's - 14 augustus (3-6-2008 11:40:00)Is er al iets bekend qua DJ aanbod?
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (29-5-2008 00:19:00)Hahahha
Topic: Leuke set voor groot schoolfeest? (25-5-2008 23:10:00)
Ja, een goede DJ?