Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sebas
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 56 bijdrage(n) van Sebas (Pagina: 5 van 6)
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (5-10-2005 14:51:00)
De martins zijn ongeloofelijk snel en leuker als de Winners! Filmpjes komen volgende week misschien
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (29-9-2005 12:16:00)Als je weet hoe het werkt ja.
Weet iemand waar je IC's kan bestellen met type nummer MTV212MN32 en eronder (productie?) nummer 0325AF6161 merk: myson???? Komt uit een HQ power scan Space250
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (28-9-2005 16:05:00)Weet iemand waar je IC's kan bestellen met type nummer MTV212MN32 en eronder (productie?) nummer 0325AF6161 merk: myson???? Komt uit een HQ power scan Space250
Ik gaat ff kijken. Op zich is de behringer tafel wel oke hoor, we kregen er een onder garantie terug, terwijl het absoluut buiten de garantietermijnen viel :-)
En natuurlijk geld: hoe meer tijd en fantasie, hoe beter de show.
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (28-9-2005 15:43:00)En natuurlijk geld: hoe meer tijd en fantasie, hoe beter de show.
@ MBF
De scanners komen van de week pas binnen. Dus nu nog ff niet.
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (28-9-2005 15:42:00)De scanners komen van de week pas binnen. Dus nu nog ff niet.
@ Victor: weet je toevallig wat een geheugenkaart kost ervoor?
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (28-9-2005 15:39:00)Nee geen laptop oid. Is weer extra gesleep :-) Moet al genoeg slepen :)
Dus dat word meer tijd inrekenen en een nette show uit me Behringer halen :)
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (28-9-2005 10:01:00)Dus dat word meer tijd inrekenen en een nette show uit me Behringer halen :)
Maar in diezelfde mooie theorie zou je natuurlijk met iedere tafel een goede show eruit kunnen slepen... Weet iemand hoeveel die geheugen kaart kost die erin kan bij die LC2412?
Misschien is er iemand die een geheugen kaart heeft waar mooie shows opstaan. Kun je die kaarten kopieren? Met de lichttafel als buffer dus?
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (27-9-2005 13:10:00)Misschien is er iemand die een geheugen kaart heeft waar mooie shows opstaan. Kun je die kaarten kopieren? Met de lichttafel als buffer dus?
Tja tijdlang dat we dat deden, maareh, vroeg of laat besef je dat bouwpakketten en standaard cases wat leuker zijn, moet wel leuk blijven.. Scanners bijna binnen... Woohoo. Hoe werkt dat als ik standaard programma's voor de SCX500 wil hebben? Ik heb een behringer stuurtafel namelijk. Is een martin 2518 een must?
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (26-9-2005 08:34:00)@ Martijn
Ja, en met de achterkant van de zaag kan je ook spijkers in hout rossen
Is dit wat je bedoelt?
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (23-9-2005 13:16:00)Ja, en met de achterkant van de zaag kan je ook spijkers in hout rossen
Is dit wat je bedoelt?
Nope helaas niet de meeste verkopers die houden zich niet bezig met JBsystems
Maar we hebben besloten toch voor de Martins te gaan. Gaan ook gelijk de verhuur in.
Vergelijkbare plaatjes komen dan ook tzt wel. Dus geen onduidelijke filmpjes :)
Nu nog een geschikt vliegkistje... ;-)
Maar we hebben besloten toch voor de Martins te gaan. Gaan ook gelijk de verhuur in.
Vergelijkbare plaatjes komen dan ook tzt wel. Dus geen onduidelijke filmpjes :)
Nu nog een geschikt vliegkistje... ;-)