Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van SoundExperience

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van SoundExperience (Pagina: 5 van 20)

Topic: Carnaval 2009 (12-1-2009 08:15:00)

remcopeters schreef:

DJ-XL schreef:

Sound Convoy - Hey, Wir Woll'n Die Eisberen Seh'n (misschien?)
Was bij ons vorig jaar de hit..
Bij ons ook dj xl wink ;)
Topic: Carnaval 2009 (22-12-2008 18:06:00)
Vind het een beetje tegenvallen.
Topic: Carnaval 2009 (18-12-2008 23:47:00)
We konden er op wachten laugh :D.
Topic: Carnaval 2009 (7-12-2008 13:40:00)

tim-e schreef:

ik denk dat Gebroeders Ko - Schatje mag ik je foto?? en hele goeie kans gaat maken.
en natuurlijk niet te vergeten stef ekkel - laat de glazen nu maar klinken
Ik denk het ook, ookal vind ik het kansloos. Het is een heel goed carnavalsnummer een van de beste van de afgelopen jaren, maar om het dan maar opnieuw uit te brengen 2jr later pfff.

Misschien ook wel leuk om te weten dat de gebr ko rogier benaderd hebben om een nieuwe versie van het nummer te maken en dat hij toen bedankte. En nu zijn er ineens 2 nieuwe versies uit. Een van rogier en een van de gebr ko laugh :D.

Dom dom dom van rogier.
Topic: Configuratie PC (4-12-2008 08:17:00)
Kijk ook eens naar het cache geheugen van je hd's. 8MB is erg weinig de laatse tijd.
Topic: Buma stemra betalen voor muziek op je site (3-12-2008 19:25:00)
Dat bedoel ik ermee te zeggen happy :).
Topic: Buma stemra betalen voor muziek op je site (2-12-2008 22:54:00)
Kan wel aan de deur staan maar mag toch niks zonder jou medewerking wink ;).
Topic: Carnaval 2009 (30-11-2008 23:28:00)
Het feestteam - de clown
Dubbel S zonder T - Jij bent goed bezig (redelijk lokaal)

Meer is er nog niet uit echt.
Topic: Carnaval 2009 (27-11-2008 16:15:00)
Ook, het nr was ook al te downloaden op een bepaalde website ashamed :$.
Topic: Carnaval 2009 (24-11-2008 20:17:00)
Ja ik ook shut up :X. Werd tijd.