Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Joep poep

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 132 bijdrage(n) van Joep poep (Pagina: 5 van 14)

Topic: Oordoppen (3-7-2006 11:07:00)
misschien een hele domme vraag hoor, maarre stel dat je draait op een klein feestje (zonder FOH), hoe zorg je er dan voor dat het volume in de ruimte goed blijft?

wouter
Topic: Denon Dns1000 vs Numark iCDX (29-6-2006 19:00:00)
dat duurt toch altijd een eeuwigheid bij numark?
wouter
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (22-6-2006 18:54:00)
het rustige melodietje is leuk, als die beat eronder komt niet meer......
Topic: Cdmappen (21-6-2006 11:37:00)
Wat ik bedoelde met dubbele vakjes is dat er twee vakjes op elkaar zitten. in het voorste vakje stop je je tracklist in het achterste je cd. en inderdaad: wat een kutnaam.... sad :(

wouter
Topic: Cdmappen (20-6-2006 18:32:00)

RobbieB schreef:

PimW schreef:

Ik heb even voor je gekeken. Het is er een van Vivanca, gekocht bij de mediamarkt.
Vivanco dacht ik.. Kheb er namelijk ook 1 van 256 :). Best relaxte mappen (en goedkoop), maar ik vind m'n UDG toch fijner.
maar die heeft geen dubbele hoejes toch?
Topic: Cdmappen (19-6-2006 20:51:00)

PimW schreef:

RobbieB schreef:

Of je koopt een UDG of Caselogic map waarbij je de bladzijdes er uit kunt halen ;)
Heej, da's een goede. Mijn volgende map krijgt ook dat systeem happy :)
je gebruikt nu slappa???? het grote voordeel dan is dat je hoesje + cd gewoon achter/voor elkaar kan doen door de dubbele hoesjes. (je merkt het al ik probeer nu gewoon uit te vissen wat voor mij het beste is) bedankt!

wouter
Topic: 19" oren (19-6-2006 18:21:00)
blindpanels zijn aangeschaft. van de week maar eens gaan zagen....
Topic: Cdmappen (19-6-2006 09:47:00)
ja dat zou ook nog kunnen. alleen ik heb veel dubbelaars dus dat gaat wel veel ruimte kosten....
Topic: Cdmappen (16-6-2006 20:53:00)
misschien moet ik het ook maar eens overwegen. ik ben al een hele tijd opzoek naar een case die aan mijn wensen voldoet, maar misschien is dit toch een stuk handiger.... welke raden jullie me aan?

wouter
Topic: Stroom verdelen (16-6-2006 12:55:00)
nee ik dan... had een radiotje met afgebroken antenne. ding opengeschroeft stekker erin, aanzetten. en testen maar waar die antenne vast zat....