Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van RodiBakker

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 136 bijdrage(n) van RodiBakker (Pagina: 5 van 14)

Topic: JEM ZR22 controller maken (circuit vraagje) (20-3-2012 23:23:00)
Mijn ervaring met led en hf-tl verlichting met 0-10V is dat je er een losse weerstand aan kan hangen om te dimmen, knoop er meerdere parallel aan elkaar en het werkt ook. De verlichtings sturing bied dus een spanning aan met maar een heel laag vermogen, sluit je deze kort is het 0V en gaat de verlichting bijna uit. Door de voeding af te schakelen gaat ie uit, sommige merken dimmers hebben daarom een weerstands contact en een schakelcontact. Ook kan je deze led / tl een vaste 0-10 voeding aanbieden, deze overstuurd de interne voeding en wordt dan gebruikt om te dimmen.
Topic: PA markt 2012 (17-3-2012 07:15:00)
Ontbijtje, wachten voor de boot, half uurtje koffie doen, en dan richting Houten!!
Topic: ERvaring met showtec led light bar 8 (10-2-2012 17:05:00)
David, heb twee stuks, minder fel als een gewone par 56. Ik heb geen filmpje of foto om te vergelijken, maar je kan altijd eens langskomen om te kijken.
Topic: Multidim Mk2 problemen (18-12-2011 14:26:00)
Ik heb een andere modelletje denk ik dan, er zit op die plek maar 1 ic. Misschien ding maar eens verkopen.
Topic: Multidim Mk2 problemen (17-12-2011 19:41:00)
Betreffende IC niet kunnen vinden. Wel een groot 40 pins ic welke op een voet zit gedrukt, echter geen type nr kunnen lezen omdat dit weggekrast is met potlood oid. STC is nog leesbaar op het IC.
Topic: Verwarmen van Schuur (Nieuwjaarsparty) (2-12-2011 17:49:00)
Houdt er rekening mee dat sommige gas heaters nogal wat vocht afgeven. Diesel/petroleum kachels geven een niet al te fijne geur af, maar hebben vaak wel veel capaciteit.
Topic: Multidim Mk2 problemen (27-11-2011 19:23:00)
Van het weekend de multidim open gehad en (eindelijk) eens op zoek gegaan naar de goldcap of batterij maar niets gevonden.
Topic: Bijna... (20-11-2011 10:38:00)
Gefeliciteerd Dre!
Topic: Luidspreker valt in zwembad (Tilburg) (6-11-2011 14:47:00)
Wij vervangen met enige regelmaat binnen 2 uur een kwiklamp boven een zwembad. Gewoon steiger van 2m hoog te water, verder opbouwen en dan even verwisselen. Was goedkoper als een systeem waarbij de armaturen kunnen zakken.
Topic: Kleurcodering voor kabel (diameter/lengte) (18-9-2011 09:48:00)
Die ga ik ook zo maken, zijn goud waard!