Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tom. V
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Tom. V (Pagina: 5 van 20)
Topic: Ben je de Q-30 snel beu? (16-5-2005 16:15:00)
Ten eerste: er wordt niet gelachen met de gevoelige dj-handjes
Ten tweede: mijn excuses voor het openen van dit topic
Ten derde: bedankt voor de info,.. misschien is het wel beter om door te sparen voor een oem! Weet er iemand of de Citronic in licht-grijze uitvoering verkrijgbaar is? Anders wordt het de BST-uitvoering,.. mijn maat heeft die ook en is er zeer over te spreken!
Topic: Ben je de Q-30 snel beu? (16-5-2005 15:57:00)
Ten tweede: mijn excuses voor het openen van dit topic
Ten derde: bedankt voor de info,.. misschien is het wel beter om door te sparen voor een oem! Weet er iemand of de Citronic in licht-grijze uitvoering verkrijgbaar is? Anders wordt het de BST-uitvoering,.. mijn maat heeft die ook en is er zeer over te spreken!
Maar voor een gewone dj die de TT's alleen thuis gebruikt?! En dan op verplaatsing kan werken met Technics SL1200 ? Is de q-30 dan de beste keuze?
Topic: Ben je de Q-30 snel beu? (16-5-2005 14:05:00)Hey iedereen
Is de Q-30(MKII) een draaitafel waar je snel uitgroeid? Ok kan je ze gedurende vele jaren gebruiken? Of raden jullie mij aan om mijn T-3 te verkopen,.. en meteen voor iets goeds te gaan zoals de OEM'mers?
Topic: mixprogramma's die werken met tijdcode-platen (16-5-2005 12:25:00)Is de Q-30(MKII) een draaitafel waar je snel uitgroeid? Ok kan je ze gedurende vele jaren gebruiken? Of raden jullie mij aan om mijn T-3 te verkopen,.. en meteen voor iets goeds te gaan zoals de OEM'mers?
De feeling willen behouden
Topic: Speakers genoeg voor feest? (15-5-2005 17:09:00)
Is huren geen betere optie?
Topic: Het bouwen van een case (14-5-2005 20:02:00)Dus je hebt die investering dan alleen maar gedaan i.v.m het ruimtegebrek?
Topic: Wat kosten jullie nou? (14-5-2005 18:11:00)7,50 voor zo'n materiaallijst? Blijf een beetje realistisch en vraag minstens 25€ p/u! Voor een show met scans, 2 pio-800, een basislichtset etc.. ect... is dat niet te veel!
Topic: Het bouwen van een case (14-5-2005 14:48:00)Mag ik een ietwat onbeleefde vraag stellen: kosten die kistjes voor je 800's nu meer of minder dan in de winkel (bijv. die van Prodjusers)
Topic: Wat kosten jullie nou? (14-5-2005 12:05:00)Hola,.. professioneel bezig? Heb jij ook dan een site?
Topic: hoe beginnen draaien? (13-5-2005 17:43:00)pas maar op voor technoknights,.. beroemd EN berucht