Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tom. V

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Tom. V (Pagina: 5 van 20)

Topic: Ben je de Q-30 snel beu? (16-5-2005 16:15:00)
Ten eerste: er wordt niet gelachen met de gevoelige dj-handjes razz :p laugh :D
Ten tweede: mijn excuses voor het openen van dit topic
Ten derde: bedankt voor de info,.. misschien is het wel beter om door te sparen voor een oem! Weet er iemand of de Citronic in licht-grijze uitvoering verkrijgbaar is? Anders wordt het de BST-uitvoering,.. mijn maat heeft die ook en is er zeer over te spreken!
Topic: Ben je de Q-30 snel beu? (16-5-2005 15:57:00)
Maar voor een gewone dj die de TT's alleen thuis gebruikt?! En dan op verplaatsing kan werken met Technics SL1200 ? Is de q-30 dan de beste keuze?
Topic: Ben je de Q-30 snel beu? (16-5-2005 14:05:00)
Hey iedereen

Is de Q-30(MKII) een draaitafel waar je snel uitgroeid? Ok kan je ze gedurende vele jaren gebruiken? Of raden jullie mij aan om mijn T-3 te verkopen,.. en meteen voor iets goeds te gaan zoals de OEM'mers?
Topic: mixprogramma's die werken met tijdcode-platen (16-5-2005 12:25:00)
De feeling willen behouden wink ;)
Topic: Speakers genoeg voor feest? (15-5-2005 17:09:00)
Is huren geen betere optie?
Topic: Het bouwen van een case (14-5-2005 20:02:00)
Dus je hebt die investering dan alleen maar gedaan i.v.m het ruimtegebrek?
Topic: Wat kosten jullie nou? (14-5-2005 18:11:00)
7,50 voor zo'n materiaallijst? Blijf een beetje realistisch en vraag minstens 25€ p/u! Voor een show met scans, 2 pio-800, een basislichtset etc.. ect... is dat niet te veel!
Topic: Het bouwen van een case (14-5-2005 14:48:00)
Mag ik een ietwat onbeleefde vraag stellen: kosten die kistjes voor je 800's nu meer of minder dan in de winkel (bijv. die van Prodjusers)
Topic: Wat kosten jullie nou? (14-5-2005 12:05:00)
Hola,.. professioneel bezig? Heb jij ook dan een site?
Topic: hoe beginnen draaien? (13-5-2005 17:43:00)
pas maar op voor technoknights,.. beroemd EN berucht razz :p laugh :D